2017-10-20, 22:33
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det beror på hur avtalen är skrivna. Sedan är det ju för ynkligt vilket hysteri- och paniksamhälle vi lever i. Ett samhälle där enstaka individer kan hänga ut andra om de anslår rätt strängar. Kanske värt att tänka just på dessa konsekvenser också mitt uppe i följa-John-springandet.

Snacka skit det är väl uppenbart att han erkänner eller? Martin Timell har erkänt, så du kan ta ditt paniksamhälle och köra upp någonstans där solen inte skiner. Samhället accepterar inte sexistiska tafsare och våldtäktsmän, kränkningar på arbetsplatser osv. Vill du ha den typen av samhälle så hör du inte hemma i Sverige.
2017-10-20, 22:33
Medlem
Citat:
Typiskt nonsenssnack om »rättighet«. Finns garanterat ingen som gjort det och trott att det är en »rättighet«. De gör det för att de sett en »möjlighet« som också ofta verkligen visat sig vara just det.

Varje kvinna över tiden, och det finns många jag lovar, som spelat med, och även varit drivande, i detta spel mellan man och kvinna är förbanne mig lika skyldiga som initiativtagaren. Det har ju artat sig till en helt snedvriden diskussion som baserar sig på att kvinnor skulle vara passiva offer som inte själva i många sammanhang faktiskt varit medaktörer i spelet mellan man och kvinna sedan urminnes tider.

Rolling Stones uppträdde i Stockholm härom veckan. Där har vi idoler som garanterat tagit för sig mer än Timell, men dem kommer ingen åt.

Ganska eller snarare väldigt krass formulering samt jämförelse.
Skall dom bara anpassa sig efter hans behov?
2017-10-20, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
https://www.dn.se/kultur-noje/kvinna...programledare/

Han har grävt sin egen grav, och tagit på andras kroppar för sista gången. Bara ordvalen han använt tyder på att han är ett äkta svin. Kassakon Timell var viktigare än andra medarbetare, och ledningen gav kvinnan från badtunnan pengar istället så hon skulle vara tyst.

Timell kommer inte kunna gå ut utan att någon kommer ropa glåpord och titta snett. What goes around comes around brukar det heta. Och nu återstår TV4 ledning som tagit honom bakom ryggen och inte åtgärdat problemet.

Instämmer helt! Bort med ledningen som lät honom hålla på ostört och med mutor..
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Snacka skit det är väl uppenbart att han erkänner eller? Martin Timell har erkänt, så du kan ta ditt paniksamhälle och köra upp någonstans där solen inte skiner. Samhället accepterar inte sexistiska tafsare och våldtäktsmän, kränkningar på arbetsplatser osv. Vill du ha den typen av samhälle så hör du inte hemma i Sverige.

Du menar att alla händelser kan bedömas med Timell som mall?

Sedan har du exakt noll inflytande på vem som hör hemma i Sverige eller inte.
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ynke
Men judefyran har precis svikit sin kassako. Du är inte påläst?

Vadå svikit? Dom är lika djupt involverade som Timell och ljuger. Så vad svek dom menar du mer än dom som föll offer för översittarsexisten Timell.
Citat:
Du menar att alla händelser kan bedömas med Timell som mall?

Nej, jag menar att du är dum i huvudet som sitter och svamlar om ett samhälle som inte existerar i modern tid.
2017-10-20, 22:35
Medlem
boskapsgardens avatar
so what om MT tog lulu lite på fittan............. är det hela världen ? hon har ju visat tuttar, fittan och röven under alla sin år på tv4
2017-10-20, 22:37
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boskapsgarden
so what om MT tog lulu lite på fittan............. är det hela världen ? hon har ju visat tuttar, fittan och röven under all sin år på tv4

Hon kan visa vad hon vill, men det finns liksom ingen rättighet att tafsa på andra människor. Eller trodde du det? Du måste vara någon relik från svunnen tid.

Citat:
Ja, men vad du tycker är ungefär lika mycket värt som Aftonbladets ledarsidor.

Jag tycker ingenting jag konstaterar.
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Det beror på hur avtalen är skrivna. Sedan är det ju för ynkligt vilket hysteri- och paniksamhälle vi lever i. Ett samhälle där enstaka individer kan hänga ut andra om de anslår rätt strängar. Kanske värt att tänka just på dessa konsekvenser också mitt uppe i följa-John-springandet.

Nu är det ju snarare så att många har talat ut om herr timell. Han har varit ett arbetsmiljöproblem i decennier. Folk som jobbat där har vittnat om mobbning och trakasserier. Nu när flera personer inblandade i produktionen talar ut om att han även gjort sig skyldig till sextrakasserier är det väl inte konstigt att hans arbetsgivare inte vill ha kvar honom?
Medlem
Uteliggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boskapsgarden
so what om MT tog lulu lite på fittan............. är det hela världen ? hon har ju visat tuttar, fittan och röven under alla sin år på tv4

https://y.cdn-expressen.se/images/d9...c01b06/680.jpg
Ser rätt så familjärt ut...
2017-10-20, 22:38
Medlem
riskybizzys avatar
Timell skickade sexfilmer till Carter

https://www.expressen.se/noje/timell...-lulu-carter-/
Senast redigerad av riskybizzy 2017-10-20 kl. 22:51.
2017-10-20, 22:40
Medlem
Zoom008s avatar
Fattar inte hur dom här bröderna ens kan få så mycket publicitet då den ena ser ut som värsta pundaren i munnen och den andra visar sig vara en psykopat som fingerpullar och spöar upp frugan. Fy fan för att sitta instängd nu i lägenheten med det här monstret vilket frugan får utstå i nuläget. Om han har minsta vett att skämmas borde han hålla sig inomhus. Har man hört intervjun med Nemo så förstår man vilket praktarsel som satt där och uttalade sig. Helt sanslöst vad den där glorian föll från dvärgen,
2017-10-20, 22:40
Medlem
gersmans avatar
Jag har gjort jobb åt MT, han var hygglig. No bull shit där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in