2015-09-28, 14:46
Medlem
grimass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Nog med kvinnovåld här nu
håller helt med fy fan va för slags person tror det är ok att spöa på en tjej för hon pekar finger till en? antar folk skämtar men för mej med en syrra som levt i ett sånt förhållande är det inte så jävla lustigt

Citat:
Ursprungligen postat av NyttAnonymtKonto
Hon petar han i ögat, hotar honom med att han aldrig kommer få ta del av socialens stöd
Hon klöser/river/kör i naglarna i hans arm
Hon gör motstånd när de tillslut tröttnar och belägger henne med fängsel.

HAN GER SIG ALDRIG på henne.
Sluta ljug folk kan bara kolla videon på första sidan. Verkar va många av kvinnomisshandlarens kompisar i tråden
Senast redigerad av grimas 2015-09-28 kl. 14:51.
Citera
2015-09-28, 14:54
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttAnonymtKonto
Ger sig på?
Var i helvete ger han sig på henne? Är du totalt dum i huvudet?

Han står och gör sitt jobb, hon kommer fram, är full dryg och tjafsar med honom.
Han är trevlig, förklarar att hon får prata med den som slängde ut henne (dvs i entrén). Han vet inte vad som hänt.

Hon petar han i ögat, hotar honom med att han aldrig kommer få ta del av socialens stöd
Hon klöser/river/kör i naglarna i hans arm
Hon gör motstånd när de tillslut tröttnar och belägger henne med fängsel.

HAN GER SIG ALDRIG på henne.

Fingret i ögat och klösningen (samt knät mellan benen) är väl ändå inte klarlagt om det verkligen skedde. Det är något han bara skriver.
Citera
2015-09-28, 15:27
Medlem
Troians avatar
Någon som vet hur det filmas? Är det med en mobiltelefon eller dolt på något vis?

Blir på nåt sätt illa berörd av filmen.
Citera
2015-09-28, 15:28
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Fingret i ögat och klösningen (samt knät mellan benen) är väl ändå inte klarlagt om det verkligen skedde. Det är något han bara skriver.

Det sades också i videon något i stil med "det är inte bra att knäa en ordningsvakt".
Citera
2015-09-28, 15:28
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Underwood
Annan kvinnomisshandel? Vart i klippet förekommer det någon misshandel från vakten sida? Blundade du och köpte kvinnans skitsnack om strypning eller?

Om en vakt orkar provocera en full människa i 49 minuter så måste han ju vara helt fel person i yrket.

Att han dessutom inte bara kan ge henne telefonen han stulit och även måste ta stryptag och misshandla svenskan visar bara att han ska bort.

Lägg därtill att han filmar och offentliggör en hårt klippt version...

Vart fan är landet på väg?
Citera
2015-09-28, 15:31
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleanders
Någon som vet vad vaktsvinet heter eller hans Facebook?, är han inblandad i andra kvinnomisshandelsärenden?

Troligen bara ett nöt som ska visa sig ball för kollegerna.

Men som arbetsgivare skulle man bli förskräckt om det är hans vanliga arbetsmetod att hetsa gäster istället för att lugna.

Kanske stal han telefonen för att han inte lyckades provocera fram något annat än verbala smockor, som varje normalbegåvad vakt hade struntat i.
Citera
2015-09-28, 15:33
Medlem
Zeratulss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson
Om en vakt orkar provocera en full människa i 49 minuter så måste han ju vara helt fel person i yrket.

Att han dessutom inte bara kan ge henne telefonen han stulit och även måste ta stryptag och misshandla svenskan visar bara att han ska bort.

Lägg därtill att han filmar och offentliggör en hårt klippt version...

Vart fan är landet på väg?

Det är väl ändå inte OV som har telefonen. Det enligt hennes utsago är kvar inne på stället.
Har du en 49min video på detta?
Mvh
Citera
2015-09-28, 15:34
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Någon som vet hur det filmas? Är det med en mobiltelefon eller dolt på något vis?

Blir på nåt sätt illa berörd av filmen.
svårt att säga säkert, och jag vet inte vad det finns för utrustning för sånt här numera, men det ser ut att ha filmats med en kamera som sitter på vaktens kropp. t ex en mobiltelefon i bröstfickan. eller en s k go pro.

för några år sedan blev en ordningsvakt som filmat ett ingripande och sedan lagt upp filmen på nätet av med jobbet:
(FB) Ordningsvakt filmade ingripande - fick sparken
Citera
2015-09-28, 15:42
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grimas
Tydligen inte, fy fan lider med tjejens familj nu asså först misshandlad på öppen gata sen upplagd som nått idiot för att hon har speciell frisyr?

Citat:
Vafan finns det att anmärka på hennes beteende?? Antar du menar honom. I vilket fall borde han snart sitta i fängelse om du nu vill skicka blommor för han är så bra på och spöa brudar tuff kille du är i så fall

Citat:
håller helt med fy fan va för slags person tror det är ok att spöa på en tjej för hon pekar finger till en? antar folk skämtar men för mej med en syrra som levt i ett sånt förhållande är det inte så jävla lustigt

Sluta ljug folk kan bara kolla videon på första sidan. Verkar va många av kvinnomisshandlarens kompisar i tråden

Hur vore det om du bemötte frågor och argument istället för att sitta och spy bajs? Vad har du för störning egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Vad har jag ljugit om? Han misshandlar henne inte..
Citat:
Fråga 1: Ska du svara på min fråga?
Fråga 2: Vad är brottsligt i hans agerande?
Citat:
Fast nu frågade jag dig, inte någon annan. Du verkar tämligen övertygad om att du har rätt i sak och bör således kunna uttrycka vad det är han gör som är rättsvidrigt.

Att du påstår att han låtsas bli petad i ögat är bara trams. Så är också att du kallar det för falsk anmälan(tillvitelse) när kvinnan är våldsam och gör motstånd.

Utanför sin arbetsplats? Vad menar du med det? Hon är gripen för våld mot tjänsteman och man väntar in polisen. Inga konstigheter överhuvudtaget med att göra detta på en lugnare plats än vid en uteservering full av berusade människor.
Nå? Vad har du att säga?
Citera
2015-09-28, 15:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Nja, det finns ju faktiskt någon annan i filmen som yttrar att OV:n blivit riven .. Dessutom - hennes kompis är vid sidan av hela skeendet - och hon hakar inte på sin kompis gapande, utan verkar mest försöka dämpa sin kompis lite.
Det som framkommer i videon ger ganska gott stöd åt det som OV beskriver i texten.

Det är ju inte heller så att han börjar med att gripa henne ens efter att hon petat eller försökt peta honom i ögat och rivits - det kommer senare - hans första åtgärd är att försöka få henne att avlägsna sig från platsen.
Citera
2015-09-28, 15:52
Bannlyst
Haha.
En negerfitta, en HORA. Tänk om vaken fått spel och likt filippinskan i Jägarna sagt "Kalla mig inte hora!"
I övrigt tragisk händelse - hon är ju packad och då säger man dumma saker. Vakten är väldigt lugn måste jag säga.
Det enda klagomål jag har på hans agerande är att han spelar rasistkortet genom att upprepa ordet neger när hon säger det (han är nog osäker på om det hörs på filmen så han vill få med det).
Citera
2015-09-28, 15:52
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeratuls
Det är väl ändå inte OV som har telefonen. Det enligt hennes utsago är kvar inne på stället.
Har du en 49min video på detta?
Mvh

"Trådsanning" att filmen var 49 min från början.

Rätt logiskt:

"En ordningsvakt vid Rapid Bevakning filmade ett ingripande – och publicerade filmen på nätet. Efter att Nyheter24 uppmärksammat saken får nu ordningsvakten sparken."

Jag fattar inte att han orkar hetsa en dyngrak, svensk skattebetalare i nästan en timme och sedan gripa henne. Vilket jävla slöseri med samhällsresurser. Killen borde utvisas efter det att han fått sparken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in