Citat:
Ursprungligen postat av
Volta1745
Håller med. Bör vakter filma misstänkta gärningsmän in action och lägga ut på fb? Tänk om nästa filmning inte håller som bevis i domstol? Tänk om det öht inte var ett brott? Det är liksom inte vakter som avgör det. Kvinnan var hemsk och förtjänar att må dåligt men hon hade inte en aning om att hon blev filmad - för att inte säga smygintervjuad på fyllan. Blir alla filmade på den där krogen?
Vakten bör väl fatta att han inte både kan använda film som bevis i domstolen OCH lägga ut filmen på fb, för att straffa kvinnan. Låt domstolen göra det. En vakt måste klara av fulla idioter utan att hämnas så här efter jobbet. Jfr kvinnans skada av att bli uthängd med vaktens sårade känslor under några timmar. Bristande omdöme! Jag tror inte han kan jobba kvar. Dålig pr för krogen.
Fan va bra formulerat! Jag håller ta mej fan i princip med dig i allt du säger! Det är samtidigt jävligt jobbigt med alla dessa hycklade värdegrunder som pågår överallt i hela samhället på alla nivåer! Vi har redan kommit bra långt neråt vägen när det gäller den sociala kontrollen, skamkulturella yttringar, taliban-samhället... Folk generellt är nog fan som den här fulla bruden ändå och hon är precis så vanlig att man utan vidare skulle knalla förbi henne på Willys utan att lägga märke till henne, eller släpa hem na från krogen som ett fett one night stand med härligt knull man ändå ångrar-känsla! Hon är ett offer för sin egen dumhet också! Detta är en dumm-svenne-brud i all sin prakt, men hon fattar inte ett smack, utan hon röstade glatt på Fi eller Mp förra hösten! För hon kan rabbla värdegrunden, lita på det! Hon är religiös! Hon jobbar troligen med ensamkommande flyktingbarn och det sätter nog en del ärr i själen! Tacka fan för att hon vill lätta på trycket och sätta auktoritets-blatten på plats!
Det går inget vidare, för hon har taskigt omdöme, är full och vet inte om hon är kåt eller vill slåss!
Jag vill inte ha ett samhälle där vad man gör på fritiden ska ha med jobbet att göra! Att arbetsgivaren alltid ska vara nojjig för att telefonen kan ringa och en i personalen uppmärksammats av en av Jan Helins medarbetare, med en Old Eagle-tisha och med armarna om halsen på Björn Söder och Kent Ekroth!
Jag tycker synd om soss-tjejen... Ensamstående med en eller två rasbastarder hon fick -07 efter att ha haft en affär med en "asylsökare" från Ghana... Hon lär få sparken!