2017-02-23, 23:49
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Såhär ser det ut hos mig.. Sjukt många Swinub...

http://sv.tinypic.com/r/24eop6r/9
Citera
2017-02-23, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBerggren

Dela med dig för fan! Jag har bara 7 swinub candies
Citera
2017-02-23, 23:53
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Dela med dig för fan! Jag har bara 7 swinub candies

Haha, vi väl byta.. Mina Swinub mot dina Dratinis candies?
Citera
2017-02-24, 00:54
Medlem
Mackan1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Hur fan då? Jag har 13...

Har en som Buddy sen tror jag att det är ett nest här. Tar minst 5 om dagen!
Citera
2017-02-24, 07:56
Medlem
janssonkarls avatar
Hoppas tradingen kommer snart alltså! Det ser jag verkligen fram emot! och att man kan byta godisar och allt!

MVH JK
Citera
2017-02-24, 08:07
Medlem
Förstår inte hysterin med trading. I mina ögon kommer det förstöra hela spelet om man kan trade'a vad man vill. Ett bättre combatsystem och battles hade dock varit nice
Citera
2017-02-24, 08:19
Medlem
Etrades avatar
Vad tror ni om "Party hat-Pikachu event" som startar på söndag då?
Vad tror och hoppas ni på att eventet innehåller?

Trainer Tips nämnde i sin video igår att ytterliggare information om Shiny-Pokemon fanns i senaste uppdateringen. Han trodde att det kan bli en release av det.
Personligen tycker jag att det ger en liten krydda till spelet isåfall, skulle man lyckas hitta en så kommer man ju att spara och använda den.
För ta t.ex Venomoth, hur ofta använder ni den..? Troligtvis aldrig. Men skulle jag snubbla över en shiny Venomoth så hade jag fångat den, kanske använt den för att träna upp gym och kanske lagt in den i gym för att "visa upp" den.

Vi får la se vad som händer..

Något mer vinstgivande hade också varit kul, och med tanke på att Niantic ändrar "best moveset" på alla Pokemons hela tiden (t.ex så vill många skrota sin utmaxade Flareon med Fire Blast för att få en med Overheat och maxa ut den istället) så kanske dom vill gottgöra oss och ger oss dubbel stardust för catch, hatch och cash out från gym. Det hade varit ett smart drag från Niantic och det hade gjort oss spelare aningen gladare.
Citera
2017-02-24, 08:30
Medlem
vapor21s avatar
Kul med gen 2, dock så blev det genast svårare att lösa de sista gen 1 pokémonen. Har kvar:
Machamp (79 candy) har som buddy
Grimer (24 candy)
Koffing (35 candy)
Dragonair/Dragonite (11 candy)

Kommer fan aldrig kunna få Dragonite, existerar inte där jag bor och får aldrig den i ägg heller. Har kläckt 588 ägg och aldrig fått en Dratini...
Citera
2017-02-24, 09:53
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Asså jag kommer på mig själv med att sitta och transfera massa skitpokemon en och en. Finns ju faktiskt en funktion som gör att man kan transfera flera samtidigt. Sitter för hårt inpräntat

Undrar för övrigt hur många som fuskar atm. För 2 dagar sedan såg jag en Tyranitar i ett gym på över 3000 CP. Går det ens att hitta Pokemon med över 3000 CP wild? Är jävligt skeptisk till att någon lyckats hitta så mycket candy också
Citera
2017-02-24, 10:05
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buske1
Förstår inte hysterin med trading. I mina ögon kommer det förstöra hela spelet om man kan trade'a vad man vill. Ett bättre combatsystem och battles hade dock varit nice

äsch spelet är redan förstört av alla som kör med bots i gym så jag tycker detta är bara bra, speciellt om man aldrig kan få ett visst monster så kan man byta med en polare vad är felet i det? ingen tvingar dig att använda trading men jättemånga har efterfrågat detta rätt länge.
Citera
2017-02-24, 10:44
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buske1

Trading är en del av Pokémons grundkoncept "Catch-Trade-Battle" Så har det alltid sett ut. Har svårt att se hur trading skulle förstöra spelet. Tror snarare att det skulle bli en kul grej som dessutom gör spelet mer socialt.
Citera
2017-02-24, 11:29
Medlem
DressCode99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBerggren

HERREJÄVLAR.....😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in