2016-12-21, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Själv sitter man inne på tre Tangelas (2 hatch, 1 fångad). Om trading skulle komma ut någon gång i framtiden så finns jag

Fint att höra! Personligen hoppas jag dock inte på någon framtida tradingfunktion.. :P
Citera
2016-12-22, 09:06
Medlem
Dirty.s avatar
Nu åkte jag på nitlotten att få en jävla horbaby ur ett 10km ägg, dvs en Smoochum.. Duger väl till att fylla dexen men vad fan.
Citera
2016-12-22, 09:49
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Fint att höra! Personligen hoppas jag dock inte på någon framtida tradingfunktion.. :P

Varför inte? Pokémon har alltid bestått av tre centrala delar, catching, trading, battle.

Det är hög tid att de lägger till trades och pvp battles i Pokémon go tycker jag.
Citera
2016-12-22, 12:02
Medlem
Yamals avatar
Kanske dum fråga, men Om det skulle bli "double candy" event nu i jul, måste man fånga nya ägg som med baby pokemonsen eller ändrar dom bara så dom äggen man redan fått & kanske startat är boostade candy också? Sitter med en 10a, en 2a & sju 5or aktiverade, skulle kännas sådär & kläcka dom idag om det blir double candy i helgen
Citera
2016-12-22, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Kanske dum fråga, men Om det skulle bli "double candy" event nu i jul, måste man fånga nya ägg som med baby pokemonsen eller ändrar dom bara så dom äggen man redan fått & kanske startat är boostade candy också? Sitter med en 10a, en 2a & sju 5or aktiverade, skulle kännas sådär & kläcka dom idag om det blir double candy i helgen
Har för mig att det funkade med alla ägg under halloweenbonusen, och inte bara för nya ägg
Citera
2016-12-22, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Jag börjar tro att ett event är långt borta men jag hoppas och sparar så mycket jag kan allafall 😆
Citera
2016-12-22, 12:50
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanningensTriumf
Har för mig att det funkade med alla ägg under halloweenbonusen, och inte bara för nya ägg

Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Jag börjar tro att ett event är långt borta men jag hoppas och sparar så mycket jag kan allafall 😆
Nice, aja bara att vänta & se, bör ju hända imorn kväll eller något såfall :P
Citera
2016-12-22, 16:03
Jag såg min första Lapras (efter den jag redan fångat) i den nya nearby funktionen idag, kul även om jag inte orkade gå av bussen och allt det där. Ett jävla grindande nu alltså, har 10 kvar av gen1 nu, kunde utveckla till Dugtrio precis. Det är segt när man väntar så länge på något. Fortfarande ingen Chansey, Aerodactyl, Hitmonlee, Hitmonchan eller någon gen2. Man får nog kläcka en jäkla massa ägg för att få någon yngling, inte så kul att få trash pokémons utan att vilja köpa incubators. Så jag fixar max 3 ägg om dagen med ork. Turligt nog har det inte börjat snöa ännu iaf, så man kan ändå ta en runda ute på någon timme. Börjar dock bli tröttsamt när man inte får något skoj fångst
Citera
2016-12-22, 16:27
Medlem
NirvanAs avatar
Fuskas det över hela sverige i gym eller finns det orter som är skonade från sånt?
Citera
2016-12-22, 16:29
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fuskas det över hela sverige i gym eller finns det orter som är skonade från sånt?

det är rätt svårt att säga var det fuskar eller inte, men skulle tro i storstäder är det väl mer eller? och såklart gym som ligger lite avsides fuskar det säkert på.
Citera
2016-12-22, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Varför inte? Pokémon har alltid bestått av tre centrala delar, catching, trading, battle.

Av den enkla anledningen att det skulle känns olustigt om alla européer helt plötsligt sprang omrking med Tauros, Farfetch'd och Kangaskhan. Ytterst charmigt med regionslåsta Pokémon, i mitt tycke.
Citera
2016-12-22, 17:19
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Det börjar bli otroligt frustrerande med gymmen. Jag har i 4 gym inom 10 minuters promenad från mitt hem och när jag väl försöker ta över dem och det är typ 2000 prestige kvar så kommer Error-meddelandet upp. Och vem orkar vänta i 20-30 minuter för att det ska försvinna? Otroligt drygt. Lite trist också att man inte får möjlighet att byta lag en gång (som man fick med användarnamnet) eftersom det är omöjligt för mig att hålla ett gym längre än en timme här. Blått dominerar fullständigt.

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2...9#.WFv8nbFiTow

Sen vad hände här? Varför har de gjort detta på gymbattle? Är det någon som vet om det går att ändra för det försvårar fighten oerhört.

Ursäkta gnället, är bara less på att gå runt och frysa varje dag utan att det ger mig något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in