2016-09-27, 23:33
Medlem
NirvanAs avatar
Siktar ni på att få alla fullt evolverade pokemons att ha så hög IV som möjligt eller bryr ni er bara om hög IV när det gäller pokemons ni ska attackera och försvara gym med a.k.a "top tier pokemons" ?
Citera
2016-09-28, 00:42
Medlem
MarqsN92s avatar
Omöjligt att fånga en pokemon man får via incense. 9 av 10 smiter
Citera
2016-09-28, 01:35
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarqsN92
Omöjligt att fånga en pokemon man får via incense. 9 av 10 smiter

Använder du Razz berries?
Citera
2016-09-28, 02:09
Medlem
MarqsN92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Använder du Razz berries?

Inte ofta men det gör jag inte annars heller om det inte är någon jag vill ha. Bara när jag kör incense som allt smiter från mig annars går det oftast bra.
Citera
2016-09-28, 03:10
Medlem
1luvs avatar
jag läste att mewtwo aldrig har syns eller fångats, jag hade den på min sighting fast den dök aldrig upp, det va bara en svart figur men såg klart o tydligt att det va mewtwo, tog aldrig screenshot. men är jag den enda som sett den? är förövrigt lvl 4.
Citera
2016-09-28, 04:02
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1luv
jag läste att mewtwo aldrig har syns eller fångats, jag hade den på min sighting fast den dök aldrig upp, det va bara en svart figur men såg klart o tydligt att det va mewtwo, tog aldrig screenshot. men är jag den enda som sett den? är förövrigt lvl 4.

Du misstog den för nån annan.
Citera
2016-09-28, 07:01
Medlem
1luvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Du misstog den för nån annan.
Jag lovar dig det va mewtwo såg klart o tydligt på formen samt fötterna ingen annan pokemon har sånna fötter. Du behöver inte tro mig men min fråga är om det jag säger är sant är jag då den enda som sätt han?
Citera
2016-09-28, 08:54
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Siktar ni på att få alla fullt evolverade pokemons att ha så hög IV som möjligt eller bryr ni er bara om hög IV när det gäller pokemons ni ska attackera och försvara gym med a.k.a "top tier pokemons" ?
Får jag någon med högt IV sparar jag dom, resten spelar ingen större roll för mig iaf. I och med att det tar så pass lång tid ibland att hitta Pokemons med hög IV så pallar jag inte det.

Citat:
Ursprungligen postat av 1luv
Jag lovar dig det va mewtwo såg klart o tydligt på formen samt fötterna ingen annan pokemon har sånna fötter. Du behöver inte tro mig men min fråga är om det jag säger är sant är jag då den enda som sätt han?
Han är inlagd i själva spelet, men det går INTE att fånga honom så antagligen misstog du dig bara.
Citera
2016-09-28, 09:18
Medlem
vapor21s avatar
Varför är inte alla 151 pokemons från gen1 med i spelet för alla spelare? Finns det någon särskild anledning till det?
Citera
2016-09-28, 10:31
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Varför är inte alla 151 pokemons från gen1 med i spelet för alla spelare? Finns det någon särskild anledning till det?

För att Mr.Mime Taurus och Farfetched(eller hur nu namnet stavas) är bundna till olika regioner. Då Taurus finns i USA, Mr. mime Europa och Farfetched i Asien. (Minns jag fel eller fanns det någon för nya Zeeland?)
Citera
2016-09-28, 10:37
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
För att Mr.Mime Taurus och Farfetched(eller hur nu namnet stavas) är bundna till olika regioner. Då Taurus finns i USA, Mr. mime Europa och Farfetched i Asien. (Minns jag fel eller fanns det någon för nya Zeeland?)
Kangaskhan är för Nya Zeeland och Australien. Men jag menar mer om det finns en viss anledning till att inte alla finns i alla världsdelar.
Citera
2016-09-28, 10:38
Medlem
engis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail

Kangaskhan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in