Citat:
Ursprungligen postat av
SMD FB
Vilket är det bästa sättet för att tjäna så mycket som möjligt? Märkte att jag kammade hem noll hela dagen idag, trodde det var för att andra hann ta över gymmet under dom få sekunderna gymmet va neutralt. Kan jag gå till ett gym när klockan är 00.00.00 piska deras pokemon och ta över gå till nästa utan att trycka på skölden och göra samma sak? Eller när skall man trycka på skölden för efter man tryckt så är det väl meningslöst att strida om man endast är ute efter coins?
Vaporeon verkar mycket bättre än både flareon och jolteon med likvärdig CP så det är väl bäst att forca alla sina eevee till Vaporeon? Det är även den enda pokemon som slår alla snorlax. Spelar det ingen roll om man drar upp CP på eevee några gånger innan man evolvar?
En fråga till om någon har lust att läsa. 10km ägg verkar vara riktigt ovanliga. Kläckt 50 ägg och säkert 40 av dem har varit 5km, bara 2 har varit 10km. Finns det några sätt att forca fram ett 10km ägg eller gäller det bara att köpa massa incubators och få igång en stor rullning? Tack
Går du inte i shoppen och plockar hem pengarna? Man måste göra det manuellt, och helst göra allt snabbt så inga hinner före... beror såklart på aktiviteten kring det aktuella gymmet också.. men ja dra dit en gång per dygn och gör allt snabbt, tar bara nån minut allt som allt om det är ett låglevel-gym.
Edit: Läste fel, verkar som du fattat rätt, ja bara dra skälden och kamma hem coinsen så snabbt som möjligt, att battla inom närmsta 24 timmarna är då meningslöst om du är ute efter coins då.
Går inte att forca efter man satt nickname och evolvat alla 3 en gång, så vitt jag testat, även om jag döper eevees till Rainer nu så kan det lika gärna bli Flareon eller Jolteon för mig nu.