2016-07-11, 22:29
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majorapa
Jävligt segt om alla Europeiska konton resettas när det släpps i Europa.

haha källa? tur man är lvl 8 då kan man skita i detta då..
Citera
2016-07-11, 22:46
Medlem
Blev riktigt besviken på detta, hoppas det kommer uppdateringar.
Men på landet (utan för stan) finns det ingenting, inga Pokémon alls, inte ens i min närhet.
Verkar va kopplat till om det finns Pokémon-stops eller inte
Är det någonstans de borde finnas så är det ju i skogen
Citera
2016-07-11, 22:49
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Croissanten
Har nu spelat i två dagar, ganska kul dock lite segt att gå så jäcls långt hela tiden...

Men går bra, har fått flera 400+cp på lvl 8!
En del fuskar ju och sätter mobilen på sin robotdammsugare, eller på sin hund, eller på en drönare..

http://m.imgur.com/DfVfhyp?r
http://9gag.com/gag/amzYLpd
Senast redigerad av Ferdawoon 2016-07-11 kl. 23:25.
Citera
2016-07-11, 22:56
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Spelet? Well, det fick Nintendos aktie att öka med 25% på någon dag, och i tex USA sitter det grupper om 40-50 pers nära vissa in-game affärer. Ibland droppar någon ett item som lockar till sig extra pokemons och strax efter sitter en grupp och snackar skit och fångar pokemons ihop.
Testa Pokemon Go subredditen. Finns massa historier och bilder från när folk ansamlats.

Oklart hur väl det kommer överleva om ett-två år, men just nu är det världens hype.

Tror det ar en fluga. Det finns ju ingen vidare battle funktion i spelet an sa lange. Kanner inte alls samma enthusiasm som pa 90-talet nar pokemon Blue/Red kom ut. Det ar ju kul att traina ens pokemon, inte fanga en javla Zubat 8a ganger...
Citera
2016-07-11, 23:07
Medlem
spelar i Oslo nu ! känner mig som ett barn och har redan varit og gått 2 mil ! första dagen jag har spelet så underbart
Citera
2016-07-11, 23:08
Medlem
Frozzzts avatar
Total flopp.. Spännande koncept och nytänk, men ack så tråkigt.

Det enda du kan göra är o går runt o samla. Enformigt
Senast redigerad av Frozzzt 2016-07-11 kl. 23:20.
Citera
2016-07-11, 23:25
Medlem
swebarbs avatar
Alltså om dom ska banna alla som tankade apk filen ? då shoppen funkar och folk kanske betalat pengar osv.. så blir det väl en shitstorm om dom skulle nolla alla konton ?
Citera
2016-07-11, 23:26
Medlem
hedinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA
Jag är bra över 30 och fattade inte hypen när det kom. Jo jag vet mkt väl hur stort det var. Jag minns det tydligt.
Det var fruktansvärt pinsamt då o lika pinsamt nu. Temat alltså.
Små sockersöta monster och stardust....
Själv växte jag upp på NES. Sedan snes. Sedan PC och stannat på pc sedan 94.
Edit: antar du kollar "anime" också som alla andra wannabes/newfags?

Kan inte påstå att jag kollar på anime alls, som sagt har kollat på serien igen i vuxen ålder för nostalgin, det var en tripp tillbaka helt enkelt.

Och nej jag är ingen " wannabe , internet brat ".

Edit: Jag var runt 10 när serien kom , du är ju äldre så du vart la redan tonåring, så jag antar att du inte satt klistrad vid TV'n och käkade flingor innan skolan varje morgon
Senast redigerad av hedino 2016-07-11 kl. 23:33.
Citera
2016-07-12, 00:16
Medlem
johannes111s avatar
Bara jag som har extremt svårt att komma in på spelet? Försöker logga in, men det går oftast inte...

Kan man spara användarnamn och lösen?
Citera
2016-07-12, 00:38
Medlem
Vad är meningen med spelet? Man går runt och fångar en rund liten boll. Sen då? Verkas ju totalt meningslöst.
Citera
2016-07-12, 00:43
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedino
Kan inte påstå att jag kollar på anime alls, som sagt har kollat på serien igen i vuxen ålder för nostalgin, det var en tripp tillbaka helt enkelt.

Och nej jag är ingen " wannabe , internet brat ".

Edit: Jag var runt 10 när serien kom , du är ju äldre så du vart la redan tonåring, så jag antar att du inte satt klistrad vid TV'n och käkade flingor innan skolan varje morgon

nix jag åt ostmackor

så när kommer skiten till eu egentligen?
o jag hoppas ni har rootade telefoner ni som spelar olagligt - för de blir en brick annars. kan använda eran telefon att bygga hus med senare
lär inte se skillnad på en röd mursten och eran telefon
Citera
2016-07-12, 00:44
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.1972
Vad är meningen med spelet? Man går runt och fångar en rund liten boll. Sen då? Verkas ju totalt meningslöst.
va e meningen me livet? du vaknar o går o lägger dig verkar totalt meningslöst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in