2017-06-20, 15:20
Medlem
IgorSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frekventflygare
Jodå. Jag fick också en känsla av att den varierade lite. Alltså att samma typ av Pokemon kunde ha olika stor cirkel. Men det kan vara så att jag blandar ihop bara.

För övrigt står det fortfarande "Under construction" på gymmen, men jag vet inte riktigt hur det stämmer för jag har ett gym i parken som ligger intill mitt jobb och jag har inte sett någon bygga på gymmet överhuvudtaget. I eftermiddags dock så var det några trädgårdsarbetare som höll på med att plantera en hel massa plantor runt fontänen, gymmet är en fontän. Kan de ha något med konstruktionen av gymmet att göra? Jag vågade inte fråga.

He, he!

Måste medge att jag är en smula otålig. Motivationen att spela ut eventet fick en liten knäpp.
Citera
2017-06-20, 15:43
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan1992
Fan vad grymt det ser ut när man trycker på ett gym och ser alla gymmets pokemons uppställda i grupp. Bara det gör gymmen mycket bättre

fast gymmen är ju nere nu för alla så hur kan du se det?
Citera
2017-06-20, 15:55
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
fast gymmen är ju nere nu för alla så hur kan du se det?
Finns klipp och bilder från niantic
Citera
2017-06-20, 16:06
Medlem
King Pins avatar
Nu håller det på att byggas ett gym precis där jag passerar till och från jobbet
Citera
2017-06-20, 16:23
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
Nu håller det på att byggas ett gym precis där jag passerar till och från jobbet
Ser att orten fått en 20% ökning av antalet gym här, vad kul

Ni kan kika på exempelvis gymhuntr.com vart nya gym dykt upp
Citera
2017-06-20, 17:10
Medlem
swebarbs avatar
Fan lapras är sjukt vanligt nu, har sett 3 st idag? en fångade jag bara dock, 1347cp så klagar inte...
Citera
2017-06-20, 17:13
Medlem
Hur länge pågår rådande event och vad innebär det exakt? Just haft ett uppehåll på dryga månaden då jag har vart ute och rest, därav mina frågor.

e: Är det någon gång jag ska lösa en Houndoom så är det fan nu!
Citera
2017-06-20, 17:14
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Hur länge pågår rådande event och vad innebär det exakt? Just haft ett uppehåll på dryga månaden då jag har vart ute och rest, därav mina frågor.

Du får snabba dig, för det slutar ikväll.
Citera
2017-06-20, 17:16
Medlem
Citat:

Ökade spawns för is- och eldpokemon Pågår till imorgon kväll iirc

Har fortfarande bara lyckats hitta 1 Seel under eventet. Houndoom, Typhlosion, Arcanine, Rapidash och Ninetales är dock lösta utan problem.. jävla biomes

e: vafan, slutar det ikväll? får väl bli en promenad till då
Citera
2017-06-20, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Du får snabba dig, för det slutar ikväll.

Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Ökade spawns för is- och eldpokemon Pågår till imorgon kväll iirc

Har fortfarande bara lyckats hitta 1 Seel under eventet. Houndoom, Typhlosion, Arcanine, Rapidash och Ninetales är dock lösta utan problem.. jävla biomes

e: vafan, slutar det ikväll? får väl bli en promenad till då

Tack för svar, men fan så illa... Blir till att dra ut omgående! Sitter sedan tidigare på en 100%-IG Cyndaquil. Förhoppningsvis kan jag dra upp den till Typhlosion ikväll!
Citera
2017-06-20, 17:28
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Tack för svar, men fan så illa... Blir till att dra ut omgående! Sitter sedan tidigare på en 100%-IG Cyndaquil. Förhoppningsvis kan jag dra upp den till Typhlosion ikväll!
Det borde gå, jag fick ihop till en typhlosion på ca 3 timmars speltid från att ha haft typ 12 candy.. så runt 113 candy på 3 timmar..använt pinap också
Citera
2017-06-20, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det borde gå, jag fick ihop till en typhlosion på ca 3 timmars speltid från att ha haft typ 12 candy.. så runt 113 candy på 3 timmar..använt pinap också
Trevligt att höra! Yes, pinap är givet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in