2016-07-14, 23:21
Medlem
u_n_mes avatar
Gick en rejäl promenad i dag och det var sjukt hur många man såg som spelade. på 2,5h såg jag garanterat 40-50 pers. Man känner igen dem på deras rörelsemönster.
Citera
2016-07-14, 23:22
Medlem
Gurglarens avatar
Om jag misslyckas fånga en pokemon så blir det en jävla boll som man inte kan ta. Hur fan kommer man ur kameraläget? Är tvungen att stänga spelet varje gång för att kunna komma tillbaka, kan inte backa eller något.
Citera
2016-07-14, 23:22
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u_n_me
Gick en rejäl promenad i dag och det var sjukt hur många man såg som spelade. på 2,5h såg jag garanterat 40-50 pers. Man känner igen dem på deras rörelsemönster.
Jag har fan inte sett en enda Lr möjligen så att jag inte har tänkt på det.
Citera
2016-07-14, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen

Samma här haha
Citera
2016-07-14, 23:25
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengyonn
Samma här haha
Ska ju tydligen vara nån så kallad ''meet up'' i Stockholm. Närmare 2500 personer som tackat ja på Facebook.. haha detta är ju bara sjukt egentligen.
Citera
Medlem
Ni som inte har spelet. Ladda ner det på www.mobilism.org den appen är bantad och mycket bättre än originalet om man läser alla ändringar som alla andra appar där+allt som kostar på appbutikerna är gratis där och oftast bättre som deras nya facebookapp, ca 50% snabbare och drar mindre data. Bara ett tips för er som vill spela nu. Virustesta filen kan ni göra online.
Citera
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:

Haha brukade säga, "gotta catch 'em all" när jag gick förbi och fick en del skratt
Citera
Medlem
Citat:
Ska ju tydligen vara nån så kallad ''meet up'' i Stockholm. Närmare 2500 personer som tackat ja på Facebook.. haha detta är ju bara sjukt egentligen.

Ojdå HAHAH skulle vara kul att kolla på!
Citera
2016-07-14, 23:33
Medlem
Har laddat ned det till min iPhone men när jag försöker starta så stängs det ned precis efter den vita ''load-screen'':en med ''NIANTIC The Pokémon Company''...

Kör iOS 8.4 jailbreak:at

Vill testa skiten så hade varit skoj om någon kunde hjälpa mig
Citera
2016-07-14, 23:35
Medlem
Gomens avatar
Tog bort den jag laddade ner med amerikanskt app konton nyligen. Laggar och buggar hela tiden. Idag kom jag inte ens in i spelet. När spelet kommer till Sverige, kommer jag att få upp samma pokémon app jag laddade ner med den amerikanska?
Citera
2016-07-14, 23:36
Medlem
Vet inte hur det fungerar men "slumpas" verkligen Pokemons ut? Hade ju varit coolt om det var typ "En unik pokemon kommer finnas någonstans på Kebnekaise närmaste 2 dygnen" och så åker sjukt många dit och letar?
Citera
2016-07-14, 23:38
Medlem
Haha helt sjukt vilken hype det är gick runt några timmar idag i stan och man stötte på folk överallt som gick runt och lirade.

Var någon som smällde upp en sån där grej så pokemona kommer till dig i Vasaparken vi var säkert 20 randoms där som lirade.

Kul grej faktiskt, synd att det laggar så mycket...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in