2016-07-17, 16:38
Medlem
isen.stars avatar
Idag var det laggigt! Får ball freeze hela tiden
Citera
2016-07-17, 16:39
Medlem
Ttoclaws avatar
Vem har valt ut alla olika platserna för stoppen och gymmen? Och vem har fotat och skrivit namn på dessa? Tvivlar ju starkt på att folk inom Pokémon har åkt land och rike runt...
Citera
2016-07-17, 16:39
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
De borde lägga till i "requirements" att "urban area atleast 10 000 people" eller nåt, går ju inte att spela på landet vad det verkar... Inte ens ute i förorter verkar det hända mycket utan man måste vara inne i gröten i städer för att kunna spela effektivt...

Kan jag intyga, om du befinner dig i en by på landet är detta spel hopplöst
Citera
2016-07-17, 16:41
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isen.star
Idag var det laggigt! Får ball freeze hela tiden

Fått sjukt mycket ball freeze också.
Citera
2016-07-17, 16:42
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Vem har valt ut alla olika platserna för stoppen och gymmen? Och vem har fotat och skrivit namn på dessa? Tvivlar ju starkt på att folk inom Pokémon har åkt land och rike runt...
Kopierat från ingress vad jag hörde
Citera
2016-07-17, 16:43
Medlem
Sigstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Kan jag intyga, om du befinner dig i en by på landet är detta spel hopplöst

Hela systemet bygger på att användare av Ingress har laddat upp platser som de sedan har baserat Pokemon go på. Var i en stad med typ 20k invånare och det fanns endast ett enda pokestop, inget gym alls. Riktigt dåligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Kan bli kul att förklara varför det ser ut som man står och fottar inne på ett dagis under öppettider .
-Ja, alltså, pokemons. Pokemons över allt, ser ni inte? Måste fånga!

Vi turfare har zoner på stränder, utanför skolor och lekplatser.
Citera
Medlem
Att det inte finns massa pokestop ute på vischan kan jag förstå, men det är konstigt att det inte skulle finnas några pokemon alls.
De borde bara vara automatiskt utplacerade överallt, kan man tycka.
Citera
2016-07-17, 16:44
Bannlyst
Ska det vara såhär i fortsättningen så lägger jag av direkt. Har slösat bort 3 incense bara på buggar och kraschar. Gpsen är trögare än innan det släpptes. Har blivit rånad på minst 6 rare pokemons bara pga ballfreeze. Skitbetyg 0 Niantic. Spelet har bra potential, synd att allt står och faller med buggarna och problemen.
Citera
2016-07-17, 16:45
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abloodywar
Att det inte finns massa pokestop ute på vischan kan jag förstå, men det är konstigt att det inte skulle finnas några pokemon alls.
De borde bara vara automatiskt utplacerade överallt, kan man tycka.
Ja va fan, släng ut att gäng låg-cp rattata, pigeys och caterpies åtminstone
Citera
2016-07-17, 16:45
Citat:
Ursprungligen postat av Sigsten
Hela systemet bygger på att användare av Ingress har laddat upp platser som de sedan har baserat Pokemon go på. Var i en stad med typ 20k invånare och det fanns endast ett enda pokestop, inget gym alls. Riktigt dåligt.

Ja som tur är ju detta ett sommarställe för mig. Men tycker synd om stackarna som bor så här på heltid. Förhoppningsvis så anpassas det bättre i framtiden för glesbefolkningen
Citera
2016-07-17, 16:47
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownsKolit
Ska det vara såhär i fortsättningen så lägger jag av direkt. Har slösat bort 3 incense bara på buggar och kraschar. Gpsen är trögare än innan det släpptes. Har blivit rånad på minst 6 rare pokemons bara pga ballfreeze. Skitbetyg 0 Niantic. Spelet har bra potential, synd att allt står och faller med buggarna och problemen.
Ja fixa buggarna/ta hand om överbelastningen, sen lägg till nån fightingfunktionen från gameboyspelen så att man måste göra pokemonen svag med attacker innan man kan fånga den, och kunna möta spelare och battla (om det var 3 pokemons man har... "JAG VÄLJER DIG PIKACHU") blabla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in