2016-03-21, 17:39
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violent.Buddhist
Vad är det för fel på mig? Testat lustgas många gånger men har aldrig känt något utöver lätt yrsel medan mina polare blivit flummiga och fått skrattattacker.
Prova att kombinera det med cannabis, så ska du se att du kommer längre. Det är även en dosfråga - någon enstaka patron tar dig inte särskilt långt.
Citera
2016-03-21, 18:08
Medlem
Violent.Buddhists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Prova att kombinera det med cannabis, så ska du se att du kommer längre. Det är även en dosfråga - någon enstaka patron tar dig inte särskilt långt.

Lustgas är en förfest/fest-grej för mig. Tackar för tipset om cannabis men jag har tänkt kombinera med alkohol. Har sänkt många patroner (dock med långa mellanrum i förhållande till rusets normala längd). Tycker bara det är bra underligt att samtliga av mina polare får sköna korttidseffekter på endast 1 patron medan jag känner noll.
Citera
2016-03-21, 20:44
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violent.Buddhist
Lustgas är en förfest/fest-grej för mig. Tackar för tipset om cannabis men jag har tänkt kombinera med alkohol. Har sänkt många patroner (dock med långa mellanrum i förhållande till rusets normala längd). Tycker bara det är bra underligt att samtliga av mina polare får sköna korttidseffekter på endast 1 patron medan jag känner noll.
Jag upplever ej att alkohol förstärker effekterna av lustgas. Börja med att dra en låda i sträck om du vill få bättre effekt. Se till att dra några vanliga andetag mellan varje patron, men håll i övrigt högt tempo.

För säkerhets skull bör du sitta ner i en fåtölj eller soffa när du gasar på.
Citera
2016-03-25, 00:05
Medlem
FullMetallJackas avatar
Tjena, hur fungerar den här sifonen? http://www.pgw.se/graddsifon-0-25-lit-svart.html Jag blev lite fundersam för att delen där patronhållaren sitter ser annorlunda ut och det finns inga mer bilder. Det här är sifonen jag provade hos en kompis förut: http://www.pgw.se/graddsifon-0-5-liter-svart.html Fungerar de lika bra? Detta har inte med storleken att göra, jag pratar bara om själva patronhållarsaken.
Citera
2016-03-25, 02:03
Medlem
Intelpundets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FullMetallJacka
Tjena, hur fungerar den här sifonen? http://www.pgw.se/graddsifon-0-25-lit-svart.html Jag blev lite fundersam för att delen där patronhållaren sitter ser annorlunda ut och det finns inga mer bilder. Det här är sifonen jag provade hos en kompis förut: http://www.pgw.se/graddsifon-0-5-liter-svart.html Fungerar de lika bra? Detta har inte med storleken att göra, jag pratar bara om själva patronhållarsaken.

Tja, enligt andra rapporter på den hemsidan så skall patronhållaren var exakt likadan på den där modellen som alla andra.
Citera
2016-03-25, 11:03
Medlem
FullMetallJackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intelpundet
Tja, enligt andra rapporter på den hemsidan så skall patronhållaren var exakt likadan på den där modellen som alla andra.

Tack för svar!
Citera
2016-04-08, 01:11
Medlem
Hej_tjos avatar
Fick runt 3-4 patroner som var jätte rostiga, såg ut som att de legat utomhus! Vid köp från pgw

Ska dra iväg ett mail till dem, visst det kan bli pga att de lagrat dom på ett fuktigt ställe. Men man ska ändå inte få rostiga patroner.

Någon annan som råkat ut för samma?

EDIT: De är inte rostfria? Eller för dyrt?
Senast redigerad av Hej_tjo 2016-04-08 kl. 01:22.
Citera
2016-04-12, 20:46
Bannlyst
Vart köper man patroner billigast inom eu? Ser gärna svar från någon som faktiskt gjort detta då jag även undrar över fraktkostnad.
Citera
2016-05-03, 15:08
Medlem
Haijdars avatar
Utmärkt FAQ
Citera
2016-05-10, 11:36
Medlem
dum fråga kanske men lika bra att fråga eftersom jag inte har någon koll. går det att ladda 2 patroner i en 0,25l sifon, eller blir trycket för stort?
Citera
2016-05-11, 16:59
Medlem
Zhouys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naffor
dum fråga kanske men lika bra att fråga eftersom jag inte har någon koll. går det att ladda 2 patroner i en 0,25l sifon, eller blir trycket för stort?
Det går.
Citera
2016-05-20, 18:15
Medlem
Snasis avatar
Blir lustgas roligare om man är full?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem