2016-07-05, 12:53
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znibbe
Folk som säljer ballonger på rave och svartklubbar använder en patron per ballong.
Tror ni dom använder 0,25 liter eller 0,5?
Det ser du enkelt på sifonens storlek. Min erfarenhet är att halvlitersformatet är mycket vanligare bland dessa säljare.
Citera
2016-07-08, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det ser du enkelt på sifonens storlek. Min erfarenhet är att halvlitersformatet är mycket vanligare bland dessa säljare.

Okej najs, tack! Då blir det en halvliters sifon.
Citera
2016-07-13, 21:19
Medlem
Har aldrig fattat grejen med luftgas om man vill bli bäng varför blir man inte det på riktigt..
Citera
2016-07-13, 22:14
Medlem
KJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duzalol
Har aldrig fattat grejen med luftgas om man vill bli bäng varför blir man inte det på riktigt..
Relativt säkert, snabbt och kul rus som funkar lika bra med annat knark som bröd och smör.
Citera
2016-07-14, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duzalol

De flesta använder väl lustgas som ett komplement när man redan är påverkad av annat, endast lustgas ger ju mest bara huvudvärk.
Citera
2016-08-17, 18:49
Medlem
Jag tog fram min gräddsifon för första gången på någon månad häromdagen, och tänkte att den patronen som satt i var "utpumpad". Tänkte inte ens på att kontrollera det och satte i en ny patron, då pyste det till som fan, och det blev väl för högt tryck, och blev hål i behållaren till patronen. (och fick en jävla köldskada på handen eftersom det hände när jag skruvade på den)

Men i alla fall - går det att köpa bara en ny sån behållare? Och - ska jag vara säker på att det var just det som var felet? (kan iofs inte komma på någon annan rimlig anledning annars)
Citera
2016-08-18, 21:06
Medlem
Testade n2o förförsta gången nyss, var lite lustigt men inte obekväm känsla. Glad att det inte sitter i mer än en minut för jag hade nog klättrat på väggarna ifall detta satt i längre.
Citera
2016-09-08, 11:05
Medlem
Reddevil165s avatar
Är lustgasen man köper i clas ohlsson samma sak som den man kan köpa i klubbarna i tex. Rhodos? Och kan man få in gasen i ballnger eller måste man använda en "sifon"?
Citera
2016-09-08, 22:19
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reddevil165
Är lustgasen man köper i clas ohlsson samma sak som den man kan köpa i klubbarna i tex. Rhodos? Och kan man få in gasen i ballnger eller måste man använda en "sifon"?
Det är motsvarande innehåll i patronerna. En sifon är definitivt att rekommendera även om du ämnar använda ballonger - så kallade "crackers" må vara billigare men kvaliteten på dessa är i regel usel.
Citera
2016-09-23, 16:58
Medlem
appelpipans avatar
Någon som vet var man kan köpa lustgas i Halmstad?
Citera
2016-09-25, 02:30
Medlem
Har oftare och oftare fått symptom av början på panikattacker när jag tar lustgas det senaste. Ibland har det till och med blivit och utvecklats till riktigta panikattacker för att jag inte reagerat eller motverkat typ. Någon mer som erfarat? Händer alltså även när jag tagit lustgas utan att det är i kombo av andra droger, förutom alkohol då.
Citera
2016-09-25, 15:24
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrixyo
Har oftare och oftare fått symptom av början på panikattacker när jag tar lustgas det senaste. Ibland har det till och med blivit och utvecklats till riktigta panikattacker för att jag inte reagerat eller motverkat typ. Någon mer som erfarat? Händer alltså även när jag tagit lustgas utan att det är i kombo av andra droger, förutom alkohol då.
Det har aldrig hänt mig, men jag blir inte klok på en sak - varför fortsätter du om det ger dig negativa effekter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in