Leveransvillkor osv är på finska och jag hittar ingen övrig info om shopen, är det safe?
Har precis beställt de stora startpaketet Får hoppas på att de är safe^^
För mig var allt på sidan svenskt På deras facebookgrupp https://www.facebook.com/pages/Disco...754054?fref=ts står de att dom öppnade 14 April, så ganska ny hemsida, kanske därför de inte finns så mkt information om de. Dok hittade jag massa rabatt hemsidor till discowhip. Fast ingen som funkade ^^
Peace
Senast redigerad av ziroex 2013-08-05 kl. 20:48.
Behöver gärna svar så snabbt som möjligt. Det var såhär att den 3.9.2013 Beställde jag 96 patroner ifrån DiscoWhip, jag väntade på att jag skulle få någon form av avisering men det har inte kommit..
Det stod på kvittot att försändelsen skulle varit framme 5.9.2013.. Dom har heller inte svarat på något mail jag skickat(Har skickat 3st).
Fick tanken att det kanske har kommit fram ändå men att jag inte fått avis? Isåfall så ligger det väl inte kvar hur länge som helst i ombudet? Är mitt paket förlorat eller vad tycker ni att jag ska göra?
Kanske det bara har tagit extra tid och det har inte kommit fram än?
En annan konstig grej är att jag kan inte hitta det om jag försöker spåra mitt paket både i Sverige och Finland..
Senast redigerad av Anonymsson420 2013-09-09 kl. 17:05.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!