2013-07-06, 07:35
Medlem
M.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Är det någon som provat beställa från den tyska leverantören på Ebay? 1500spänn för 600patroner är ju ett kap!

Det funkar hur bra som helst att beställa från dom!

Citat:
Ursprungligen postat av jeppezon
Brukar lustgas fastna i tullen som hälsofarligt fast att det är till för grädde?

Nej, N2O är inte klassat som något och kan inte fastna i tullen. Paketen blir dock oerhört tunga, tror det är ca 15kg på 600 patroner. Frakten tar lång tid, 2-3 veckor vilket kanske också beror på att det är en gas, jag vet inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Jawwa
Någon som vet var man kan skaffa lustgas i Stockholm?

PGW har en markbutik i Stockholm tror jag.
Citera
2013-07-07, 10:08
Medlem
bongloards avatar
[quote=M.Stanfield|44193734]Det funkar hur bra som helst att beställa från dom!

Nej, N2O är inte klassat som något och kan inte fastna i tullen. Paketen blir dock oerhört tunga, tror det är ca 15kg på 600 patroner. Frakten tar lång tid, 2-3 veckor vilket kanske också beror på att det är en gas, jag vet inte.

Frakten tog 1½ vecka så rekommenderar detta, 25kr/10patroner är halva priset av vad man pröjsar för små kvantiteter i Sverige.
Citera
2013-07-07, 10:13
Medlem
M.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Frakten tog 1½ vecka så rekommenderar detta, 25kr/10patroner är halva priset av vad man pröjsar för små kvantiteter i Sverige.

Nice, jag har hjälpt 4-5 pers att beställa och det har tagit minst 2 veckor för alla, men det var ju kul att höra.

Hur är lustgas tillsammans med MDMA?
Citera
2013-07-07, 15:10
Medlem
jeppezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Stanfield
Nice, jag har hjälpt 4-5 pers att beställa och det har tagit minst 2 veckor för alla, men det var ju kul att höra.

Hur är lustgas tillsammans med MDMA?

Lustgas och MDMA ska var helt underbart sägs det, ska själv testa det om några veckor
Citera
2013-07-08, 05:40
Medlem
VinniePazTheAnswers avatar
Funderar på och köpa en cracker med stötte på dessa, skulle dom funka istället?

http://www.biltema.se/sv/Fritid/Cyke...ump-CO2-27527/
Citera
2013-07-08, 17:08
Medlem
This_is_me_s avatar
Japp
Citera
2013-07-08, 19:04
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Japp
Har dina ballonger en presta eller schrader ventil så funkar det, annars blir det knepigt att få ut gasen då den behöver någon typ av ventil för att få ut den...
En cracker sprutar gasen rakt ut, utan ett inbyggt stopp.
Hur skulle det vara om all komprimerad gas bara kom rakt ut när du ska fylla ditt däck? nej funkar inte på det viset.
Citera
2013-07-09, 13:39
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Har dina ballonger en presta eller schrader ventil så funkar det, annars blir det knepigt att få ut gasen då den behöver någon typ av ventil för att få ut den...
En cracker sprutar gasen rakt ut, utan ett inbyggt stopp.
Hur skulle det vara om all komprimerad gas bara kom rakt ut när du ska fylla ditt däck? nej funkar inte på det viset.

Ja men det går att lösa. Skriver från mobilen nu, så jag kan inte skriva hur man ska gå tillväga.
Återkommer då jag sitter vid en dator.
Citera
2013-07-20, 20:25
Medlem
Snapslabans avatar
Finns det någon chans att man kan upptäcka lustgas i kroppen vid en dopingkontroll? Om man har dragit ca 20 patroner en kväll syns det dagen efter i ett test. Motivera varför
Citera
2013-07-30, 15:17
Medlem
Levernepastejs avatar
Någon som har beställt på discowhip.se? Dom verkar ha ett hyfsat startpaket http://www.discowhip.se/product/89/m...ustgaspatroner

Leveransvillkor osv är på finska och jag hittar ingen övrig info om shopen, är det safe?
Citera
2013-07-30, 16:26
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapslaban
Finns det någon chans att man kan upptäcka lustgas i kroppen vid en dopingkontroll? Om man har dragit ca 20 patroner en kväll syns det dagen efter i ett test. Motivera varför

Nej. Det ger inte utslag på dopingkontroller. Motivering behövs inte.
Citera
2013-07-30, 16:31
Medlem
Desert-eagles avatar
Går väl att köpa lustgas på aga, jag har det till min bil och den går skitbra

Lustgas effekten försvinner så fort man slutar andas in den så det är rätt värdelöst att suga i sig nån längre stund och effekten är inte direkt kraftig
Senast redigerad av Desert-eagle 2013-07-30 kl. 16:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in