2014-08-08, 10:31
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saint555
Vad kostar 1 patron på 8g, är dom svåra att få tag på?
Typiskt köper du patroner i 10-pack för totalt 30-60 kronor, beroende på var du handlar. Inget svårt att få tag på alls.

Ett hett tips är http://www.pgw.se/patroner-till-graddsifon-10-p.html men även matgrossister brukar ha helt okej priser.

Du kommer att vilja köpa flera lådor på en gång om du handlar. Man vill alltid ha mer när patronerna har tagit slut Du kan utan problem göra åt med 2-4 lådor på en kväll (ärligt talat går det även att göra åt med 20 lådor om du så vill, men det är inte särskilt ekonomiskt...)
Citera
2014-08-08, 14:11
Medlem
nirvana32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saint555
Vad kostar 1 patron på 8g, är dom svåra att få tag på?
Ett paket med 10 för 40 kr på pgw: http://www.pgw.se. Köp fler, och om du röker på ta det samtidigt, då är det riktigt härligt. En patron varar i typ 1 minut, men man kan inhalera fler samtidigt. Köp en siphon (stavning?), och använd den, dyrt men smidigt. Sätt en ballong över utblåset och kör in gasen i den. Håll sedan i ballongen så att gasen inte läcker och kör i en till. En ballong håller nog bara för 2 samtidigt, så om du vill ta mer än två patroner använder du fler ballonger. Inhalera så mycket du kan, och håll det inne så länge du kan, det viktigaste är att du inte får luft i dig. Upprepa detta tills ballongerna är tomma och njut av ruset.
Citera
2014-08-20, 00:09
Medlem
Undrade mest för att jag råkar ha 80st, 8g "Mosa Cream Charger" jag hittade i jobbets sopor . Trode det var kolsyrepatroner . Så.. Tradera eller?
Citera
2014-09-27, 23:18
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Lyrica + oxikodon + lustgas = KNAS! Sjukt obehagligt, kändes som att huvudet skulle gå sönder. Vad ni än gör, prova inte det!
Citera
2014-10-07, 16:53
Medlem
MC5s avatar
Jag köpte precis lustgas. Var en ny förpackning jag aldrig sett tidigare. Mosa är märket packet är vitt å det står cream på. Det konstiga med denna är att den har en väldigt bitter smak. Det är precis som dom har lagt till nåt i gasen som gör att folk inte ska kunna inhalera det. Någon som vet nåt mer om detta?
Citera
2014-10-07, 20:45
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MC5
Jag köpte precis lustgas. Var en ny förpackning jag aldrig sett tidigare. Mosa är märket packet är vitt å det står cream på. Det konstiga med denna är att den har en väldigt bitter smak. Det är precis som dom har lagt till nåt i gasen som gör att folk inte ska kunna inhalera det. Någon som vet nåt mer om detta?

Mosa har jag använt förr och då utan illasmakande smak.

Gör rent sifonen så kanske det smakar bättre?
Citera
2014-10-07, 22:14
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nirvana32
Ett paket med 10 för 40 kr på pgw: http://www.pgw.se. Köp fler, och om du röker på ta det samtidigt, då är det riktigt härligt. En patron varar i typ 1 minut, men man kan inhalera fler samtidigt. Köp en siphon (stavning?), och använd den, dyrt men smidigt. Sätt en ballong över utblåset och kör in gasen i den. Håll sedan i ballongen så att gasen inte läcker och kör i en till. En ballong håller nog bara för 2 samtidigt, så om du vill ta mer än två patroner använder du fler ballonger. Inhalera så mycket du kan, och håll det inne så länge du kan, det viktigaste är att du inte får luft i dig. Upprepa detta tills ballongerna är tomma och njut av ruset.
Jag kör direkt från sifonen, verkar funka det med. Har nog blivit lite köldskador i munnen dock.
Citera
2014-10-08, 20:07
Medlem
KJuices avatar
Var kan man köpa en "cracker"? Helst inrikes, men det verkar inte finnas, så var är det bäst att beställa ifrån om man måste beställa från utlandet?
Citera
2014-10-27, 21:07
Medlem
KJuices avatar
Okej, jag beställde 2 x Crackers från http://www.nitrouscrackers.co.uk/products.html i måndags, fick det en vecka efter (måndag alltså). Vet inte om de fungerar, men jag fick dem och de ser rejäla ut.
Citera
2014-10-30, 23:13
Medlem
9852178523698741s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KJuice
Okej, jag beställde 2 x Crackers från http://www.nitrouscrackers.co.uk/products.html i måndags, fick det en vecka efter (måndag alltså). Vet inte om de fungerar, men jag fick dem och de ser rejäla ut.
Har själv en sådan och det fungerar strålande när man lär sig att använda dom. Men var lite försiktig. Fick en liten brännskada första gången jag använda min. Skruvade loss crackern alldeles för snabbt efter att jag skruvat i den med patron och allt. Allt tryck i patronen gjorde att lustgasen smällde ut och gjorde crackern och min hand väldigt, väldigt kall!
Citera
2014-11-10, 22:46
Medlem
melonfarmer90s avatar
Är det någon som vet hur fan man rengör sin sifon? Har en sån från pgw 0.5 liter. Skruvar man bara av "huvudet" på sifonen?
Citera
2014-11-10, 22:56
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melonfarmer90
Är det någon som vet hur fan man rengör sin sifon? Har en sån från pgw 0.5 liter. Skruvar man bara av "huvudet" på sifonen?
Precis. Sen kan du diska ur den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in