2008-09-08, 18:06
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtas
skumma teorier ni har. 1 patron, spelar ingen roll vilket märke eller hur man gör ger bara ett andetag. antingen är det jag som har monsterlungor eller så är inte era färdigväxta
Jag kan också få i mig en patron utan några större problem, men får inte lika bra effekt då som av två långsamma (men lika stora i massa) andetag.
Citera
2008-09-08, 21:31
Medlem
fick höra av en kille som sägs vara mytoman.. han sa att man kunde göra lustgas själv med kvävetabletter, han skulle fixa ett recept åt mig.. låter jävligt krydd... nån som hört omd e?
Citera
2008-09-09, 21:31
Medlem
BrunKärleks avatar
inhandlade sifon och 10pack ampuller idag, båda på vinland i linköping, sen körde jag hela paketet över kanske 10 min, jag blev ganska borta av det, fick en "bruskänsla" i hjärnan o hela kroppen(påminnde om en kort version av en bensintripp). men sen ser jag att vissa blir helt väck av kanske 4 st, det gör mig orolig då jag naturligtvis vill göra på "rätt" sätt och så ekonomiskt som möjligt. eller är det fel på gasen, det är liss cream whipper llr nåt
http://www.coffee-makers-espresso-ma...gers-24pk.html

hjälp snälla
Citera
2008-09-09, 21:34
Medlem
BrunKärleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stureprofilen
fick höra av en kille som sägs vara mytoman.. han sa att man kunde göra lustgas själv med kvävetabletter, han skulle fixa ett recept åt mig.. låter jävligt krydd... nån som hört omd e?

har aldrig hört talas om det, det skulle nog också vara bökigt och kanske även oekonomiskt om det nu stämde
Citera
2008-09-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunKärlek
inhandlade sifon och 10pack ampuller idag, båda på vinland i linköping, sen körde jag hela paketet över kanske 10 min, jag blev ganska borta av det, fick en "bruskänsla" i hjärnan o hela kroppen(påminnde om en kort version av en bensintripp). men sen ser jag att vissa blir helt väck av kanske 4 st, det gör mig orolig då jag naturligtvis vill göra på "rätt" sätt och så ekonomiskt som möjligt. eller är det fel på gasen, det är liss cream whipper llr nåt

hjälp snälla

Hur tog du dom då?
jag tömmer all luft ur lungorna och drar i mig hela patronen i ett andetag, sen medan jag håller andan så laddar jag om sifonen
och när jag inte kan hålla andan längre tömmer jag lungorna igen och drar i mig osv..
Har inte lyckats kommit längre än 3 patroner innan jag är för väck för att ladda om
Sen när man "kommer tillbaks" igen är det bara att ladda fort och dra en till, och en till, till dom är slut
Brukar ta bättre när man "byggt upp" ruset i början...iaf för mig.
Citera
2008-09-09, 22:02
Medlem
psi807s avatar
Citat:

hjälp snälla
Yikes, aldrig blivit borta av bensinboffning menar du?
Citera
2008-09-09, 22:15
Medlem
BrunKärleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Yikes, aldrig blivit borta av bensinboffning menar du?

jo då, jag skulle kalla mina upplevelser av lustgas som bensin light ungefär, men med tanke på hur farligt det är med bensin så är lustgas värdare
Senast redigerad av BrunKärlek 2008-09-09 kl. 22:28.
Citera
2008-09-09, 22:23
Medlem
BrunKärleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EventHorizon
Hur tog du dom då?
jag tömmer all luft ur lungorna och drar i mig hela patronen i ett andetag, sen medan jag håller andan så laddar jag om sifonen
och när jag inte kan hålla andan längre tömmer jag lungorna igen och drar i mig osv..
Har inte lyckats kommit längre än 3 patroner innan jag är för väck för att ladda om
Sen när man "kommer tillbaks" igen är det bara att ladda fort och dra en till, och en till, till dom är slut
Brukar ta bättre när man "byggt upp" ruset i början...iaf för mig.

ok tack för tipsen! jag ska nog göra lite mer så som du beskriver nästa gång. jag lägger i en ampull, hyperventilerar inte något särskilt, utan tömmer bara lungorna lite lätt, andas in lustgasen direkt genom mustycket, när det tar stopp så släpper jag och andas ut lungt, och fortsätter så. jag har aldrig häller försökt ladda mer än en ampull i min 0,5 L sifon, vilket nog är smidigt. jag ska nog också försöka lite smått att blåsa ut ooch andas i en påse också
sen ska jag kombinera det med poppers
finns det förresten några "vanliga" gräddgas ampuller som inte bör användas, eller ger ovanligt dålig effekt? mina är som sagt
Senast redigerad av BrunKärlek 2008-09-09 kl. 22:26.
Citera
2008-09-09, 22:32
Medlem
Håll andan så länge du kan innan du andas ut så lungorna hinner ta upp gasen ordentligt.
Syrebristen hjälper säkert till lite oxå
Har testat påse men tyckte inte det funkade så bra...tyngre att andas är ur sifonen, men folke verkar rekommendera att använda ballonger så ska testa det nästa gång.
Citera
2008-09-09, 22:57
Medlem
psi807s avatar
Citat:
jo då, jag skulle kalla mina upplevelser av lustgas som bensin light ungefär, men med tanke på hur farligt det är med bensin så är lustgas värdare
Läste heeelt fel ja. Över huvud taget tycker jag bensinrus och lustgasrus är väldigt snarlika, fast lustgasruset känns inte lika "taggigt" på något sätt och det smakar betydligt bättre. Jobba bara på att ha kvar gasen i lungorna så länge du bara kan så ska du få se på fan, speciellt efter två patroner i rad utan syretillförsel.
Citera
2008-09-09, 23:00
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EventHorizon
Håll andan så länge du kan innan du andas ut så lungorna hinner ta upp gasen ordentligt.
Syrebristen hjälper säkert till lite oxå
Har testat påse men tyckte inte det funkade så bra...tyngre att andas är ur sifonen, men folke verkar rekommendera att använda ballonger så ska testa det nästa gång.
Frågar du mig så är ballonger bara smidigt om man säljer till folk, de får sin dos i en ballong och kan springa iväg vart de nu vill använda den. Du kanske inte är så sugen på att stå mitt på ett dansgolv och studsa med sifon och x antal kilo patroner i ryggsäcken - där folk oftast vill ha sin dos så att säga.

Att andas in från en ballong är betydligt tyngre, och att stå och hyperventilera i ballongen som någon annan limboffare inte bara ser dumt ut... Det ger inte lika mycket effekt, i varje fall inte på mig.
Citera
2008-09-09, 23:05
Medlem
BrunKärleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Läste heeelt fel ja. Över huvud taget tycker jag bensinrus och lustgasrus är väldigt snarlika, fast lustgasruset känns inte lika "taggigt" på något sätt och det smakar betydligt bättre. Jobba bara på att ha kvar gasen i lungorna så länge du bara kan så ska du få se på fan, speciellt efter två patroner i rad utan syretillförsel.

man blir minfuckad på ett annat sätt av bensin, typ filosofisk och allmänt flummig, lustgas sätter sig mer i kroppen tycker jag. och sen föredrar jag lustgasens lite fruktiga smak framför bensinsmak tack som fan för tipsen
<3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in