2008-07-08, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SchizofrenPappa
Är det någon som vet varför www.whipcream.se inte säljer drivgaspatroner längre? Har under 2 veckor om inte mer varit inne och tittat men de verkar inte längre sälja utan bara sifonerna. Skulle vara tacksam ifall någon visste då jag inte vill köpa ifrån www.pgw.se.

Varför inte? Är det en dålig butik? Undrar för jag funderar på att beställa
Citera
2008-07-08, 06:46
Medlem
SchizofrenPappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santanisse
Varför inte? Är det en dålig butik? Undrar för jag funderar på att beställa
Jag tycker dom känns mer smutsiga på något sätt, sen så får man alltid tomma patroner i vissa förpackningar därifrån vilket jag aldrig fått ifrån whipcream.se. Därför håller jag mig till dom då de har mer kvalité på sin produkt.
Citera
2008-07-08, 16:43
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Jag tycker dom känns mer smutsiga på något sätt, sen så får man alltid tomma patroner i vissa förpackningar därifrån vilket jag aldrig fått ifrån whipcream.se. Därför håller jag mig till dom då de har mer kvalité på sin produkt.

whipcream.se har jag alltid fått ifrån och de är pålitliga så de är att rekommendera
Citera
2008-07-08, 21:02
Medlem
Citat:
PGW smutsiga? Nah, håller jag inte med om. Tillskillnad från whipcream så har dom en egen affär (det har väl inte whipcream? eller?). Jag har aldrig fått någon tom därifrån heller.

PGW är bra grejer, bara köra!
Citera
2008-07-08, 23:10
Medlem
fruitbeans avatar
Jag har en liten fråga, skulle det fungera att använda en "soda stream" för att sätta patronen i?

Den vanliga patronen man har i en soda stream är ju aningen längre, men det kanske går ändå?
Citera
2008-07-09, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruitbean
Jag har en liten fråga, skulle det fungera att använda en "soda stream" för att sätta patronen i?

Den vanliga patronen man har i en soda stream är ju aningen längre, men det kanske går ändå?
Jag är ganska säker på att vi försökte nån gång, och är rätt säker på att det inte fungerade. CO2-patronerna har 2-3 gånger så stor diameter på öppningen väl?
Citera
2008-07-09, 17:53
Medlem
Citat:

Menar du att vissa patroner inte innehåller lustgas? :S Sen om jag förstått rätt så säljer inte whipcream patroner? Utan bara sifoner?
Citera
2008-07-10, 06:35
Medlem
SchizofrenPappas avatar
Citat:
Menar du att vissa patroner inte innehåller lustgas? :S Sen om jag förstått rätt så säljer inte whipcream patroner? Utan bara sifoner?
Det är precis vad jag menar. Det var ju därför jag drog upp det. Jag ville ju få ett svar ifall någon visste om whipcream.se har slutat sälja lustgas. Nu har även sidan försvunnit
Citera
2008-07-11, 03:05
Medlem
Nån som provat beställa från creamsupplies.uk ?
Citera
2008-07-14, 01:04
Medlem
Citat:
Det är precis vad jag menar. Det var ju därför jag drog upp det. Jag ville ju få ett svar ifall någon visste om whipcream.se har slutat sälja lustgas. Nu har även sidan försvunnit

Vad innehåller de då? Ingenting?
Citera
2008-07-14, 02:05
Medlem
Citat:
Vad innehåller de då? Ingenting?
De tomma innehåller precis som du sa, ingenting.
Finns flera här som råkat ut för det. Personligen så har jag haft tur och klarat mig ifrån det.
Citera
2008-07-14, 16:05
Medlem
Nooomys avatar
Lustgas är riiktigt kul och Mycker lätt att köpa i närmsta vitvaru affär eller cafe..

På alla cafe'n använder man lustgas till att vispa grädde.. säg att du kommer från ett annat kaffe och att ni har slut på patroner till gräddsifonen och fråga om de skulle kunna sälja ett packet... burkar sälja de runt 70 kr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in