Citat:
Ursprungligen postat av KurK
Det sägs att man kan få hallisar av att dra lustgas, någon som vet om det är sant?
jag har fått det, så jag kan bekräfta. dock ska det till väldigt mycket gas innan det händer, och det är inte några "hallisar" i vanlig bemärkelse. allt känns skitskumt
ett bra exempel är när jag själv drog 10-11 patroner i följd (jag svimmade INTE, för jag stod upp när jag drog, och jag stod upp när jag "vaknade") och efter ett par stycken gled jag ut i en rymd med massa stjärnor och skit omkring mig. Lakitu (den lilla gubben på molnet i super mario kart som sköter skyltarna) kom och seglade förbi och körde ner en fiskelina i halsen på mig och försökte fiska upp min anda

samtidigt hade jag någon liten lila fluffig figur bakom mig (såg den aldrig, men jag visste hur den såg ut

) som skrattade åt mig hela tiden. Jag tyckte hans skratt lät så kul så jag själv började asgarva, vilket gjorde det helt omöjligt att andas in mer gas.
precis innan nykterheten slog till såg jag två av mina vänner som sprang in i väggen och försvann. när jag sedan nyktrade till blev jag väldigt förvånad över att jag var själv i rummet