2006-06-18, 10:12
Bannlyst
Gud va töntigt...

http://www.sr.se/cgi-bin/jamtland/ny...artikel=679332
Citera
2006-06-21, 00:54
Bannlyst
Nån som har tips på butiker som säljer lustgaspatroner i Göteborgstrakten? Säljer Verner & Verner fortfarande sånt? Hittade inget på deras hemsida.

Tacksam för snabbt svar, tänkte handla lite imorgon.
Citera
2006-06-21, 09:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWoods
Nån som har tips på butiker som säljer lustgaspatroner i Göteborgstrakten? Säljer Verner & Verner fortfarande sånt? Hittade inget på deras hemsida.

Någon???
Citera
2006-06-21, 09:59
Medlem
Tjeckzs avatar
Citat:

Jag vet att Verner & Verner i Luleå säljer så det är inte en omöjlighet.
Citera
2006-06-22, 03:41
Medlem
Hmm, Joseph Priestley i en Illustrerad vetenskap tidning står det att Humphry Davy upptäckte Dikväveoxid, står även att han dog 1829 då kroppen sade ifrån efter att andas in lustgas tre till fyra gånger om dagen.
Citera
2006-06-23, 17:06
Medlem
Tartauruss avatar
Citat:

www.whipcream.se
Citera
2006-06-29, 23:30
Medlem
Jag och några polare köpte lite lustgaspatroner för någon helg sen. Vi hade rökt på ganska fett då vi hade en liten myslördag. Alla hade dragit en patron, förutom en polare. När han körde drog han i sig hela patronen på ett andetag , vi tog sifonen ifrån han. Sedan började hela hans kropp skaka/rycka i ungefär 5-10 sekunder(kommer inte riktigt ihåg) sen så satt han där och andades tungt och höll sina ögon stängda. Tog kanske 1 minut innan han va vid fullt medvetande igen. Först så trodde alla att han spelade, men sen så fattade vi att han va helt väck... Han sa att det inte va obehagligt men att han kände att det gick som han ville. Han hade också sett en ganska tydlig bild i huvudet som han ritade upp två veckor senare för mig. Är det någon som upplevt detta och vad kan det bero på? Hur brukar de flesta köra för att uppnå bästa effekt?
Citera
2006-06-29, 23:38
Medlem
Tjeckzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steve0
Jag och några polare köpte lite lustgaspatroner för någon helg sen. Vi hade rökt på ganska fett då vi hade en liten myslördag. Alla hade dragit en patron, förutom en polare. När han körde drog han i sig hela patronen på ett andetag , vi tog sifonen ifrån han. Sedan började hela hans kropp skaka/rycka i ungefär 5-10 sekunder(kommer inte riktigt ihåg) sen så satt han där och andades tungt och höll sina ögon stängda. Tog kanske 1 minut innan han va vid fullt medvetande igen. Först så trodde alla att han spelade, men sen så fattade vi att han va helt väck... Han sa att det inte va obehagligt men att han kände att det gick som han ville. Han hade också sett en ganska tydlig bild i huvudet som han ritade upp två veckor senare för mig. Är det någon som upplevt detta och vad kan det bero på? Hur brukar de flesta köra för att uppnå bästa effekt?

Själv tar jag nästan alltid hela patronen i ett andetag, fungerar utmärkt för mig!

Jag har en kompis som totalt flippar ur när han gasar, han kan slänga sig ur sängar och bara ligga och sprattla som en fisk... Några bilder har varken jag eller mina kompisar dock varit med om, men vi har aldrig kombinerat med CB vilket jag har hört ska ge en otroligt avsevärd boost!
Citera
2006-06-30, 10:47
Bannlyst
Jag tar också alltid hela patronen år gången, andas ut och innan den slår på så drar jag i mig en till, upprepar och drar en tredje.. =)
Citera
2006-07-06, 01:29
Medlem
Filmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steve0

Tog ni andra det i flera omgångar?
Citera
2006-07-09, 21:12
Medlem
Vi hade 20 patroner på 6 pers. Jag körde en omgång efter det, en annan körde några omgångar.
Citera
2006-07-12, 06:50
Medlem
Jag och en kompis testade här om dagen. Vi gjorde slut på 48 st på nån timme. Tog man 5-6 st på rad så blev man ju ganska konstig Men jag tyckte det känndes väldigt svårt att få något längre rus. Iofs så använde vi en syl och påsar. När jag fick till det som bäst hade jag två patroner i en påse och satt och andades in det några ggr. Då Blev ljudet som på ett 8 bitars nintendo

Nu till den riktiga frågan, Går det att att få ett rus som varar lite längre eller måste man sitta och dra patron efter patron?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in