debuterade på lustgas igårkväll.
EN GIVANDE UPPLEVELSE
min förväntan var rätt neutral, "som att boffa bensin typ", fast utan risk att andningen ger upp, & inte lika hjärnsmältande.
sen inbillade jag mej att lustgas var i princip ofarligt, detta blev jag dock aningen osäker på då min vän som introducerande mej för lustgas&gräddsifoner etc blev blå om läpparna & säckade ihop på golvet.
vi sökte i bl a: frölunda, kållered, kungsbacka mm utan att lyckas få tag i patroner!
flera av butikspersonalerna påpekade även att pga
problem att många ungdommar sniffar lustgas så var det slut på lustgas lite över allt..
till sist hittade vi ett ställe som hade 5 askar x 10 patroner kvar.. det var ju taget! fort hem till mej & där genomgick jag en snabbdrill i sifoner.
typ första 2-4 tripparna var obehagliga, för under peaken efter ca 3 patroner förlorade mitt medvetande/själ kontakt med allt annat. min tankeenergi fastnade i sedan i en oändlig psykotisk spiral (i exakt samma bana) som påverkade hela universum & med sin blotta existens hade den ett finger med i spelet gällande allt & inget.
det var som ett eko i form av en oändlig psykadelisk spiral, där alla psykotiska medvetande/själar delvis var fångar i evig tid.
spiralen var dock uppdelad i fyra "fält" eller ngn form av "subtila riktningar" när jag efter fjärde trippen av någon anledning hade slungats runt längst med alla olika undermedvetna , hastigheter & befunnit mej i/sett unversum från alla fält så *whoua* föll alla bitar på plats! typ iaf.
personer som genomled eller var fast i övermäktiga rus, snetrippar, psykoser etc skapade/upprätthåller med sitt psykadelpsykiska/själsliga/mentala lidande ordning i universum - jag är inte säker man jag tror vissionen gick ut på något sådant. ex ponera att alla människor/medvetanden/själar är psykotiska - mer eller mindre - det fanns ett tillstånd för exakt varje psykos etc i alla tänkbara skalor mellan 0,00000000000000000000000001 osv upp till 999999999999999 & alla fanns representerda typ. hänger ni med?
en annan tanke som slog mej var att nu när lustgas blivit så poppis bland ungdommar, - det har ju t.o.m rapporterats om det i media (om jag inte slirar ihop påhittade minnen nudå) - ökar ungdoms[miss]bruk utav den nästan 100% harmlösa lustgasen - så lär det snarast omgående läggas fram förslag på utbildning/legitimation för att få handhava lustgas.
alternativ så förbjuds lustgas i dagligvaruhandel, förses med åldersgräns, eller byts ut mot nån annan jävla k*ksugargas..
* ETT RUSMEDEL MAN KAN HA KUL/MÅ BRA AV BÖR ALLTID KRIMINALLISERAS FORTAST MÖJLIGT.
edit: oj va slirig jag var när jag skrev det, blev nästan en tripprapport av flummigare typen.