Citat:
Ursprungligen postat av weeh
Jag och en kompis testade här om dagen. Vi gjorde slut på 48 st på nån timme. Tog man 5-6 st på rad så blev man ju ganska konstig

Men jag tyckte det känndes väldigt svårt att få något längre rus. Iofs så använde vi en syl och påsar. När jag fick till det som bäst hade jag två patroner i en påse och satt och andades in det några ggr. Då Blev ljudet som på ett 8 bitars nintendo
Nu till den riktiga frågan, Går det att att få ett rus som varar lite längre eller måste man sitta och dra patron efter patron?
Om du tycker att 5-6 patroner gör dig "ganska" konstig, så har du inte fått ur all gas ur varje patron, tro mig.
Helt klart bäst blir det ju om man drar en hel patron varje andetag och håller inne så länge det går i princip.
Vissa gånger jag planerar att köra tre på raken, blir det oftast bara två.
Detta för att jag drar första patronen ur sifonen, håller inne den och laddar nästa, detta går så snabbt så att den första patronen hinner inte "kicka" innan den andra är färdigladdad.
När man sedan drar den andra laddar man den tredje likadant, men oftast blir det att man glömmer bort den tredje och får en rejäl jävla tripp på endast 2 patroner

Då blir man alltid lika glad när det börjar avta och man upptäcker att man har en patron till färdigladdad
Om du röker först och sedan tar lustgas så sitter gasen i längre. Har bara testat detta en gång, och då var jag så full och bränd redan så jag fick typ inte in någon gas i lungorna
Gräs är väl att föredra framför brunt antar jag då riktigt bra gräs sägs vara väldigt likt lustgas rusmässigt.