2006-07-12, 13:59
Medlem
Tjeckzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weeh
Nu till den riktiga frågan, Går det att att få ett rus som varar lite längre eller måste man sitta och dra patron efter patron?

Jag har hört att Cannabis boostar lustgas avsevärt, har dock aldrig testat det!

Och ett tips: Gillar ni lustgas så skaffa en sifon! Helt klart värt det, speciellt om det är en kompis som betalar
Citera
2006-07-12, 17:00
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Jag och en kompis testade här om dagen. Vi gjorde slut på 48 st på nån timme. Tog man 5-6 st på rad så blev man ju ganska konstig Men jag tyckte det känndes väldigt svårt att få något längre rus. Iofs så använde vi en syl och påsar. När jag fick till det som bäst hade jag två patroner i en påse och satt och andades in det några ggr. Då Blev ljudet som på ett 8 bitars nintendo

Nu till den riktiga frågan, Går det att att få ett rus som varar lite längre eller måste man sitta och dra patron efter patron?

Om du tycker att 5-6 patroner gör dig "ganska" konstig, så har du inte fått ur all gas ur varje patron, tro mig.
Helt klart bäst blir det ju om man drar en hel patron varje andetag och håller inne så länge det går i princip.
Vissa gånger jag planerar att köra tre på raken, blir det oftast bara två.
Detta för att jag drar första patronen ur sifonen, håller inne den och laddar nästa, detta går så snabbt så att den första patronen hinner inte "kicka" innan den andra är färdigladdad.
När man sedan drar den andra laddar man den tredje likadant, men oftast blir det att man glömmer bort den tredje och får en rejäl jävla tripp på endast 2 patroner Då blir man alltid lika glad när det börjar avta och man upptäcker att man har en patron till färdigladdad

Om du röker först och sedan tar lustgas så sitter gasen i längre. Har bara testat detta en gång, och då var jag så full och bränd redan så jag fick typ inte in någon gas i lungorna
Gräs är väl att föredra framför brunt antar jag då riktigt bra gräs sägs vara väldigt likt lustgas rusmässigt.
Citera
2006-07-13, 00:57
Medlem
Botanikerns avatar
ja myckt gräs o sen lustgas kan göra att man trippar i några timmar, man var helt slut i huvet efteråt.....
Citera
2006-07-13, 06:08
Medlem
Som du sa onemanarmy, mycket av lustgasen försvan ut i luften men några ggr andades jag in 2-3 påsar på rad, iofs så han ruset komma innan jag han ta nästa så det kan ju vara därför. Angående CB, ska jag vara ärlig så tycker jag det är ganska svårt att få tag i grönt då jag inte så gärna umågs i sådana kretsar som har med olika droger att göra.
Citera
2006-07-13, 11:25
Medlem
Botanikerns avatar
Citat:
Som du sa onemanarmy, mycket av lustgasen försvan ut i luften men några ggr andades jag in 2-3 påsar på rad, iofs så han ruset komma innan jag han ta nästa så det kan ju vara därför. Angående CB, ska jag vara ärlig så tycker jag det är ganska svårt att få tag i grönt då jag inte så gärna umågs i sådana kretsar som har med olika droger att göra.
Odla! Odla! Odla!
Citera
2006-07-15, 20:00
Medlem
FarbrorFuls avatar
pgw har slut på sifoner. åter i lager 25-26 nån gång sa expediten. så ni slipper åkla dit i onödan.
Citera
2006-07-15, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFul
pgw har slut på sifoner. åter i lager 25-26 nån gång sa expediten. så ni slipper åkla dit i onödan.
Jaha, vilken av pgw-butikerna
Citera
2006-07-15, 22:57
Medlem
onemanarmys avatar
Egentligen, är det skadligt om man gasar mycket?
jag drog drygt 70 patroner själv häromkvällen, mådde lite småkonstigt dagen efter och var seg i huvudet som faen. Drog i mig 200% RDI av B-12 vitamin samt nån liter mjölk. Då blev jag lite bättre, men endå seg i huvudet.
Citera
2006-07-15, 23:15
Medlem
På clasohlsson såg jag den där "Sodasifonen" Sen hade dom "Patroner 10 pack, för Sodasifon 34-5843" är det sånna med innehållande skoj?
Citera
2006-07-15, 23:26
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonzibody
På clasohlsson såg jag den där "Sodasifonen" Sen hade dom "Patroner 10 pack, för Sodasifon 34-5843" är det sånna med innehållande skoj?

nej tyvär, det är Koldioxid, och det vill du inte inhalera för då kvävs du
Citera
2006-07-24, 21:33
Medlem
Filmas avatar
Citat:
Som sagt så gör du lite fel.
Fyll påsen, töm lungorna på luft, andas in gasen och håll den inne.
Precis som onemanarmy säger kan du t.ex. preparera flera påsar och (obs. när du redan hållt inne första påsen i princip så länge du kan) dra in nästa.
Då förlänger och förstärker du rusen väldigt mkt.

Grönt och brunt fungerar också bra som boost och med rätt kombinationer kan du lämna värkligheten riktigt länge.
Citera
2006-08-04, 16:07
Bannlyst
Tänkte bara fråga en grej.
Körde idag på gasen. Har inte alls kört mycket tidigare, kanske 100 patroner sammlagt på en månad uppdelad på 3 dagar, alltså cirka 35 varje gång. Det är allt jag kört tidigare.

Idag så fick jag väldigt ont i händerna under peaken i ruset. Det avtog ganska fort men det gjorde alltså rätt rejält ont.
Ska jag oroa mig för syrebrist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in