2008-04-05, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojen13
Körde precis en patron. jag blev bara snurrig och lite varm plus lite pip i öronen. Blir det inte bättre än så?
Du måste ju röka braj först för att det ska bli riktigt bra.

Annars är det ett rätt segt rus...men det brukar bli starkare...ta två.
Citera
2008-04-05, 23:38
Medlem
Mojen13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstatera
Du måste ju röka braj först för att det ska bli riktigt bra.

Annars är det ett rätt segt rus...men det brukar bli starkare...ta två.

Jo jag får väll ta och trycka i mig ett par stycken så får vi se hur det går.
Citera
2008-04-06, 00:35
Medlem
Citat:
Nej, det har blivit likadant varje gång. Jag kanske behöver ta fler irad?
Hur mycket har du kört tidigare?
Annars, som det nämns i tråden kan du ju alltid dricka en del samtidigt eller ta andra preparat.
Citera
2008-04-06, 01:14
Medlem
Mojen13s avatar
Jag har bara kört en patron eftersom jag inte har någon sifon eller något utan får köra med spik-i-påse metoden. Jag får testa att dricka först då
Citera
2008-04-06, 21:40
Medlem
Jag har faktiskt en fråga dock,
någon länkade till en video där folk hade lustgas i ballonger, dom tog ballongen med gasen och hyperventilerade. Med andra ord drog de ut och in samma gas ur ballongen. Jag tycker dock att detta väl inte borde ha någon större utökad effekt, förutom att du är utan syre längre? Någon som vet?
Citera
2008-04-06, 22:21
Medlem
septictanks avatar
hur mycket bättre blir det om man boostar med alkohol? har dragit lustgas förr, men aldrig när jag varit packad. blir det längre rus, intensivare eller hur? har min egen plastbrännare som står och puttrar, men vill först och främst veta att det är "säkert" så att inte alkoholen bidrar till total syrebrist etc.
Citera
2008-04-06, 23:40
Medlem
Lalaquins avatar
Citat:
Jag har bara kört en patron eftersom jag inte har någon sifon eller något utan får köra med spik-i-påse metoden. Jag får testa att dricka först då
Behöver man hålla i patron med den metoden? eller äre bara o slå och låta påsen fyllas?
Citera
2008-04-07, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongeer
Jag har faktiskt en fråga dock,
någon länkade till en video där folk hade lustgas i ballonger, dom tog ballongen med gasen och hyperventilerade. Med andra ord drog de ut och in samma gas ur ballongen. Jag tycker dock att detta väl inte borde ha någon större utökad effekt, förutom att du är utan syre längre? Någon som vet?
Förutom att det låter direkt hälsovådligt så kan det väl ge ett längre rus, jag vet faktiskt inte. Lustgas med braj är så underbart att jag aldrig exprimenterar med annat.
Citera
2008-04-07, 09:30
Medlem
Mmatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstatera
Lustgas med braj är så underbart att jag aldrig exprimenterar med annat.

Håller med dig där. Det är underbart!
Citera
2008-04-08, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av septictank
hur mycket bättre blir det om man boostar med alkohol? har dragit lustgas förr, men aldrig när jag varit packad. blir det längre rus, intensivare eller hur? har min egen plastbrännare som står och puttrar, men vill först och främst veta att det är "säkert" så att inte alkoholen bidrar till total syrebrist etc.
Jag har gjort det, inget speciellt direkt för mig, blev som ett lite småboostat rus i en längre tid, sen kände man aldrig när man landade riktigt, utan illamående och liknande kom helt plötsligt, mindre skönt.
Citera
2008-04-08, 12:30
Medlem
septictanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rooseen
Jag har gjort det, inget speciellt direkt för mig, blev som ett lite småboostat rus i en längre tid, sen kände man aldrig när man landade riktigt, utan illamående och liknande kom helt plötsligt, mindre skönt.

inget du rekommenderar kanske? du lät lite kluven på det
Citera
2008-04-08, 17:56
Medlem
Cerozs avatar
Sådär ja, då var det ungefär ett halvår sen jag gasa, beställde hem 36pack, dvs 360 patroner! fan vad gött! *längtar*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in