Flashback bygger pepparkakshus!
2007-01-10, 07:44
Medlem
nops avatar
7st x 8mg sänker mig bra. Det krävs dock hjälp med de sista. Men som ni säger, det blir dyrt och drygt att sitta med de små jävlarna. Ska man leka med lustgas så skaffar man sig en redig tub. * tips: dykartub med 30 syre 70 lustgas *

// nop
Citera
2007-01-10, 09:34
Medlem
Olla88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiKPNN
Du har väll inte dragit i dig industriell lustgas nu?

nope, teknisk, industriel lustgas används inte i bilar.

Och om det nu skulle vara det så jag jag int känt av några biverkningar. Enda biverkling va blå läppar ett tag då jag körde utan ballong.
Citera
2007-01-10, 13:09
Medlem
själv lyckades jag häromdagen med konsstycket att köldskada munnen, trots att jag har en sifon. jag var rejält stukad och hade just fyllt på en andra patron i sifonen. när jag skulle skruva ut den satte jag munnen över det lilla hålet på den delen som håller fast patronen, där det brukar läcka ut en liten mängd gas när man skruvar ut. till min förvåning märkte jag dock att jag aldrig lyckats fylla på sifonen, utan hela patronen sprutade nu ut i hög hastighet och med väldigt låg temperatur in i min mun.

så här sitter jag med en 1 x 1,5 cm stor vit blåsa med svart/blått i mitten över hela gommen, och har lite svårt att svälja. ont gör det också, rejält ont. men det ska väl inte vara nån fara?

jaja, se upp med patronerna, det blir kallt.
Citera
2007-01-10, 17:37
Medlem
Swibbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mordfront
själv lyckades jag häromdagen med konsstycket att köldskada munnen, trots att jag har en sifon. jag var rejält stukad och hade just fyllt på en andra patron i sifonen. när jag skulle skruva ut den satte jag munnen över det lilla hålet på den delen som håller fast patronen, där det brukar läcka ut en liten mängd gas när man skruvar ut. till min förvåning märkte jag dock att jag aldrig lyckats fylla på sifonen, utan hela patronen sprutade nu ut i hög hastighet och med väldigt låg temperatur in i min mun.

så här sitter jag med en 1 x 1,5 cm stor vit blåsa med svart/blått i mitten över hela gommen, och har lite svårt att svälja. ont gör det också, rejält ont. men det ska väl inte vara nån fara?

jaja, se upp med patronerna, det blir kallt.

Har också lyckats skada mig. Ville bara testa en gång om man kunde få upp patronerna för hand, så jag tog och tryckte med min dragkedja mot "pluppen"
Deta funkade Sprutade ut iskallgas på mitt bröst som senare blev ett varigt köttsår och patronen frös även fast i handen så jag var tvungen att skaka loss den från handen
Citera
2007-01-10, 17:44
Medlem
Lustgas till bilar och moppar och skit innehåller väl svaveldioxid eller nåt annat som man inte vill ha i lungorna? Jag tror inte gasen medvetet är denaturerad, men jag tror att den är mindre raffinerad.
Citera
2007-01-11, 16:21
Medlem
Olla88s avatar
någons som vet kilopriset på teknisk lustgas?

ringde en verkstad idag men dom viste inte vilken lustgas dom hade, och viste inte priset heller.
Citera
2007-01-14, 19:56
Medlem
Hackerman2006s avatar
Ingen som fått fram något om denna än? Om man kan köpa en sån någonstans eller hur man bygger en?
http://img48.imageshack.us/img48/9520/nitroussummary1ie2.th.jpg
Citera
2007-01-14, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackerman2006
Ingen som fått fram något om denna än? Om man kan köpa en sån någonstans eller hur man bygger en?
http://img48.imageshack.us/img48/9520/nitroussummary1ie2.th.jpg
Jag själv har inte testat, men jag kan säga vad jag tror om den.

1. Den är i metall och saknar isolering. Därför kommer den att bli svinkall när du tämmer patronerna. Du kommer säkert behöva handskar.
2. Du kan inte andas gasen direkt ifrån den, eftersom den saknar isolering och gasen kommer i för högt tryck.
3. Du kommer behöva ballonger eller plastpåsar när du ska köra gasen, det blir ett riktigt plock att i bängt tillstånd trä på en patron på den, glömmer man dessutom handskarna så får man köldskador.
4. Gasen som kommer ut är 100%, du kan väldigt lätt få syrebrist. När man kör i en sifon så späds gasen automatiskt ut med den luften som finns i behållaren.

Men annars vore det en bra sak, riktigt behändig och allt.
Citera
2007-01-14, 20:56
Medlem
Nagaxs avatar
Har en liten fråga angående ruset; Har nu kört lustgas ett tag, och i början så skrattade jag verkligen ihjäl mig på varje tub. Nu känner jag knappt nåt, och blir absolut inte glad längre. Varför är det så?
Citera
2007-01-15, 07:24
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
Har en liten fråga angående ruset; Har nu kört lustgas ett tag, och i början så skrattade jag verkligen ihjäl mig på varje tub. Nu känner jag knappt nåt, och blir absolut inte glad längre. Varför är det så?

Ta ett uppehåll? Jag har nog aldrig skrattat på lustgas *ever*! Använder det mest för dess sköna dissociativa egenskaper i kombination med minimala eftereffekter till skillnad från pcp/ketamin.

Ta mer och res lite. Kombinera med andra droger och byt "trip" plats ofta.

// nop
Citera
2007-01-15, 11:52
Medlem
Ssjoss avatar
Tja har en lite annorlunda fråga.

Hur många "vanliga" människor vet att en sifron kan användas till att inhalera lustgas för ett temporärt "high".

Dvs säg att jag skulle ha en sifon liggandes hemma, och skulle plocka hem nåra polare som inte har använt lustgas och som inte har något specifikt intresse i droger utöver alkohol, skulle dem reagera om det stod en sifon i något hylla?

Hur är medvetenheten hos folket om man jämför mellan den yngre generationen och den äldre?
Citera
2007-01-15, 12:11
Medlem
seloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssjos
Tja har en lite annorlunda fråga.

Hur många "vanliga" människor vet att en sifron kan användas till att inhalera lustgas för ett temporärt "high".

Dvs säg att jag skulle ha en sifon liggandes hemma, och skulle plocka hem nåra polare som inte har använt lustgas och som inte har något specifikt intresse i droger utöver alkohol, skulle dem reagera om det stod en sifon i något hylla?

Hur är medvetenheten hos folket om man jämför mellan den yngre generationen och den äldre?

Jag skulle inte tro att många folk reagerade negativt om de stog den sifon i nån hylla, används ju på många glasställen, jag själv stog och pumpade grädde hela sommaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in