2007-09-21, 16:05
Medlem
var..

Vart kan man köpa i västerås någon som vet?
Citera
2007-09-23, 19:10
Medlem
totens avatar
på partaj ; )
Citera
2007-09-24, 02:40
Medlem
Nån som vet va som fan händer me hjärnan när man drar lustgas till zutt? De blir ju alltid rediga mindfucks! Kanske låta bli att veta bara för att skita i hur de skadar stackars hjärnan
Citera
2007-09-24, 17:54
Medlem
totens avatar
Och vad är zutt?
Citera
2007-09-24, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Och vad är zutt?

zutt=joint fast är mer ett "negerslang" ord:P
Citera
2007-09-25, 11:22
Medlem
totens avatar
Jaha
Citera
2007-09-25, 19:00
Medlem
TheRealMcKenzies avatar
Min lustgas-oskuld är tagen!

Var på loppis i Göteborgs förort för ett par veckor sen med tjejen och nåra polare.
Går runt och petar lite allmänt på skiten där när en kompis rotar fram, just det, en gräddsifon! Såg exakt ut som en sådan som finns på PGW's Webshop. Ett paket lustgas från Järnia ingick! Jag roffade genast åt mej den och sa att här jävlar ska det gasas! Givetvis trodde ingen på mej när jag sa att man använde lustgas till den. Hah! Mer åt mej då, tänkte jag. 25 kronor fick jag ge för den!

Hem och diska skiten, som verkligen stank gammal loppis-unk.
Nervöst i med en patron, det pös till litegranna och sen stoppa jag munstycket i truten. Drog i två patroner och höll andan så länge jag orkade. PANG! Som att vara dheng fast klar i skallen samtidigt typ... Eller inte alls. Men hela ansiktet domnade, och min bihåleinflammation kändes inte alls av längre. Fort i med ett par, tre patroner till, allting gungade och jag kände mej väldigt fräsig och fin. Musiken jag lyssnade på började studsa och eka och ett stort flin spreds över mitt ansikte.

Ruset gick över på cirka en minut och förskräckt upptäcker jag att jag redan dragit i mej de sex patroner jag fick med. Sakta men säkert kom huvud-hals och öronvärk tillbaka och världen blev åter en kall och mörk plats.

MÅSTE KÖPA FLER PATRONER!

Någon som terrat i samband med fylla och/eller vattenpipa?
Citera
2007-09-25, 19:28
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealMcKenzie
Min lustgas-oskuld är tagen!

Var på loppis i Göteborgs förort för ett par veckor sen med tjejen och nåra polare.
Går runt och petar lite allmänt på skiten där när en kompis rotar fram, just det, en gräddsifon! Såg exakt ut som en sådan som finns på PGW's Webshop. Ett paket lustgas från Järnia ingick! Jag roffade genast åt mej den och sa att här jävlar ska det gasas! Givetvis trodde ingen på mej när jag sa att man använde lustgas till den. Hah! Mer åt mej då, tänkte jag. 25 kronor fick jag ge för den!

Hem och diska skiten, som verkligen stank gammal loppis-unk.
Nervöst i med en patron, det pös till litegranna och sen stoppa jag munstycket i truten. Drog i två patroner och höll andan så länge jag orkade. PANG! Som att vara dheng fast klar i skallen samtidigt typ... Eller inte alls. Men hela ansiktet domnade, och min bihåleinflammation kändes inte alls av längre. Fort i med ett par, tre patroner till, allting gungade och jag kände mej väldigt fräsig och fin. Musiken jag lyssnade på började studsa och eka och ett stort flin spreds över mitt ansikte.

Ruset gick över på cirka en minut och förskräckt upptäcker jag att jag redan dragit i mej de sex patroner jag fick med. Sakta men säkert kom huvud-hals och öronvärk tillbaka och världen blev åter en kall och mörk plats.

MÅSTE KÖPA FLER PATRONER!

Någon som terrat i samband med fylla och/eller vattenpipa?

låter skönt

Personligen skulle jag försöka vänta tills du blivit lite friskare då det kan vara obehagligt när det rinner slem i halsen när man håller inne gasen

Anyway.... Jag har prövat i samband med fylla

Resultaten har varit varierande:
En gång när jag hade varit ute och verkligen var råpackad, kom hem lite nykrare men still med jättehög promille boosta det riktigt hårt. (Hade nog druckit ungefär en 55 cl vodka över 5 h)
Dock boosta det på ett nästan läskigt sätt, vill minnas att det kändes som mina leder höll på att smälta efter en hård hit(vilket mest var läskigt).

Vid mildare fylla så boostar det hyfsat fast då är det inte alls lika stor skillnad.

Mitt bästa tips om du vill ha hårdare effekt är att trycka i dig mer gas.
Fyll lugnan så mycket du pallar, håll inne 50 sek.
Under denna tiden så laddar du om sifonen. Andas 3-4 andetag luft och fyll upp lugnan igen.
Citera
2007-09-26, 10:52
Medlem
totens avatar
Du kan även boosta med en spliff då det håller i sig längre
Citera
2007-09-26, 11:07
Medlem
cannabe²s avatar
Lustgas utan spliff innan = Säng utan täcke
Citera
2007-09-26, 14:08
Medlem
willedenstores avatar
Vart köper ni Göteborgare er lustgas?

Verner & Verner?
Spanar man in deras hemsida finner man en sifon för 599:- (Dyrt!) där det står "Lätt utbytbara kolsyrepatroner." Wtf?!

Någon som har besökt dem på senaste tiden? Har de några billigare sifoner, eller finns möjligen någon bättre lustgasbutik i Gbg?
Jag har kontaktat Whipcream och väntar svar.
Citera
2007-09-26, 15:13
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willedenstore
Vart köper ni Göteborgare er lustgas?

Verner & Verner?
Spanar man in deras hemsida finner man en sifon för 599:- (Dyrt!) där det står "Lätt utbytbara kolsyrepatroner." Wtf?!

Någon som har besökt dem på senaste tiden? Har de några billigare sifoner, eller finns möjligen någon bättre lustgasbutik i Gbg?
Jag har kontaktat Whipcream och väntar svar.

Som sagt whipcream tycker jag om. Har beställt både patroner och Sifon därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in