Första gången jag provade lustgas va när jag och min kompis bestälde 24 patroner var på whipcream.se, då upptäckte jag rätt fort att det gick åt jävligt snabbt men va förbaskat roligt.
Så jag kom på enlite mer ekonomisk lösning, genom att låna pappas lustgas tub till bilden och fylla på den, ännu har jag inte fyllt på den, men när jag lånade den så var det lite gas kvar( visade inte ens nått tryckpå mätaren) men det räckte varjefall kanske 300 gånger, jag har hört att det ska kostar mellan 500 och 900 kr att fylla på den, och det komemr jag göra inom en snar framtid, enda nackdelen som fyn när man kör genom lustgas tub är att gasen är som ny kanske vet svin kall direkt ur falska så jag råderdärför alla som provar en stor flaska att användaballong ist.
Sen ska man även kolla upp vad det är för gas man köper så man köper teknisk gas. och inte idustriell eller detunerad, men den detunerade är jävligt sällstynt
Vad jag har hört så ska det räka över tusen gånger om man fyller på den för 500 kr
Har har vi bild på skönheten även min lilla pipa