2007-01-01, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Haha, vid ca 1,5 ptr har jag starka hörselhallucinationer. Låter som att en stor fläkt eller motorcykel är en bit ovanför huvudet på mig.
Jag är dock vid fullt medvetande tills jag blir medvetslös, medvetslösheten kommer pang på bara och det är inte förens jag vaknar upp ur den som jag förstår att den inträffat.

okej, låter som riktigt "stark" gas det där:P
Citera
2007-01-02, 04:17
Bannlyst
300-pack rök inatt (eller hm, nyårsnatten.). Mycket MDMA-kristaller samt Kokain... Men vid 12-slaget var det champagne och cigarr =)

Det roliga var att jag hade gömt 60 st patroner i en låda för jag skulle spara till mig å en annan inom några få dagar, men visst tog jag fram ett paket, jag var tydilgen så väck å sa "xxxxx ge mig ett 10 pack till" sen när jag reste mig från sängen å skulle hämta ett till, så ser jag att det inte ligegr några 10 pack kvar där.

Då hade jag visst legat lustgasad i 2 timmar med minnesluckor och dom hade bara fyllt på sifonen om och om igen när jag frågat efter "nya 10 pack" .

ett tips: behöver ni verkligen spara, LÅS IN OCH GÖM NYCKELN och skriv något meddelande bakoframpå i datorn vart du gömt nyckeln etc. det är helt omöjligt att stå emot i det tillståndet jag var i.
Citera
2007-01-04, 00:25
Medlem
Lustgas i norge?

Tja!

Vet någon om lustgas är olagligt i Norge? Finns det någon tillitlig sida där det finns information på det? Vad händer om de upptäcker de på gränsen? Hur är gränskontrollerna?

Tack
Citera
2007-01-04, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjulll
Tja!

Vet någon om lustgas är olagligt i Norge? Finns det någon tillitlig sida där det finns information på det? Vad händer om de upptäcker de på gränsen? Hur är gränskontrollerna?

Tack

lustgas är inte olagligt nånstanns..
det är liksom bl a till för att göra grädde
Citera
2007-01-04, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av when
lustgas är inte olagligt nånstanns..
det är liksom bl a till för att göra grädde

Nja, där här har du iallafall lite fel. Jag vet att det är olagligt i vissa stater i USA men jag har inte hittat något som talar för eller emot dess lagalitet i norge.
Citera
2007-01-04, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjulll
Nja, där här har du iallafall lite fel. Jag vet att det är olagligt i vissa stater i USA men jag har inte hittat något som talar för eller emot dess lagalitet i norge.

där har du också lite fel faktiskt, i vissa stater i USA är det olagligt att använda lustgas ja, för att berusa sej med, men inte att använda den så som den är till för, dvs gräddsifoner
Citera
2007-01-09, 23:21
Medlem
s1r1s avatar
var?

kolla på bilden

en sån vill jag ha men var får man tag i den? (den ska alltså skruvas fast på patronen)
Citera
2007-01-09, 23:25
Medlem
Hackerman2006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s1r1
kolla på bilden

en sån vill jag ha men var får man tag i den? (den ska alltså skruvas fast på patronen)
Hemmabygge kanske?
Citera
2007-01-09, 23:33
Medlem
maiden_666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackerman2006
Hemmabygge kanske?

han vill nog ha ritnignar..kolla på google, n20 cracker eller något annat med cracker i(?nitro? ?oxide? cracker)
Citera
2007-01-09, 23:38
Medlem
Olla88s avatar
Första gången jag provade lustgas va när jag och min kompis bestälde 24 patroner var på whipcream.se, då upptäckte jag rätt fort att det gick åt jävligt snabbt men va förbaskat roligt.

Så jag kom på enlite mer ekonomisk lösning, genom att låna pappas lustgas tub till bilden och fylla på den, ännu har jag inte fyllt på den, men när jag lånade den så var det lite gas kvar( visade inte ens nått tryckpå mätaren) men det räckte varjefall kanske 300 gånger, jag har hört att det ska kostar mellan 500 och 900 kr att fylla på den, och det komemr jag göra inom en snar framtid, enda nackdelen som fyn när man kör genom lustgas tub är att gasen är som ny kanske vet svin kall direkt ur falska så jag råderdärför alla som provar en stor flaska att användaballong ist.

Sen ska man även kolla upp vad det är för gas man köper så man köper teknisk gas. och inte idustriell eller detunerad, men den detunerade är jävligt sällstynt

Vad jag har hört så ska det räka över tusen gånger om man fyller på den för 500 kr

Har har vi bild på skönheten även min lilla pipa
Citera
2007-01-10, 03:42
Medlem
KiKPNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olla88
Så jag kom på enlite mer ekonomisk lösning, genom att låna pappas lustgas tub till bilden och fylla på den, ännu har jag inte fyllt på den, men när jag lånade den så var det lite gas kvar( visade inte ens nått tryckpå mätaren) men det räckte varjefall kanske 300 gånger, jag har hört att det ska kostar mellan 500 och 900 kr att fylla på den, och det komemr jag göra inom en snar framtid, enda nackdelen som fyn när man kör genom lustgas tub är att gasen är som ny kanske vet svin kall direkt ur falska så jag råderdärför alla som provar en stor flaska att användaballong ist.

Sen ska man även kolla upp vad det är för gas man köper så man köper teknisk gas. och inte idustriell eller detunerad, men den detunerade är jävligt sällstynt

Vad jag har hört så ska det räka över tusen gånger om man fyller på den för 500 kr

Har har vi bild på skönheten även min lilla pipa

Du har väll inte dragit i dig industriell lustgas nu?
Citera
2007-01-10, 06:57
Bannlyst
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooool det hoppas jag "verkligen" inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in