2008-01-13, 04:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Jag lovar dig att det är skitsamma om du är livrädd så att du skakar över hur effekten ska bli, du kommer bli frälst såfort du känner den komma, kan inte slå fel.

Förlåt om det är lite svårt att fatta vad jag skriver, är full. Fast det verkar vara ganska förstårligt nu när jag läser det i efterhand.

Väldigt förståligt, har bestämmt mig, ska beställa en 0,5 l sifon med 10 patroner, är det bra?
Citera
2008-01-13, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xsfu
Väldigt förståligt, har bestämmt mig, ska beställa en 0,5 l sifon med 10 patroner, är det bra?
Ja det är bra men 10 patroner räcker inte långt. Dom kommer vara slut på en kvart
Citera
2008-01-13, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Ja det är bra men 10 patroner räcker inte långt. Dom kommer vara slut på en kvart

Oke, får la köpa några fler då ^^ är det vanligt att järnaffärer har sifoner o gas? Kan man ha en 0,25 l Sifon eller är det bättre med 0,5?
Citera
2008-01-13, 13:47
Medlem
martiness avatar
Citat:
Oke, får la köpa några fler då ^^ är det vanligt att järnaffärer har sifoner o gas? Kan man ha en 0,25 l Sifon eller är det bättre med 0,5?

aa järnaffärer brukar ha sånt, men det brukar oftast vara dyrare än att köpa på t.e.x pgw och liknande ställen,,
Citera
2008-01-13, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av martines
aa järnaffärer brukar ha sånt, men det brukar oftast vara dyrare än att köpa på t.e.x pgw och liknande ställen,,

Oke, frakten brukar ju dock kosta ^^ Sjukt snygg avatar förresten! Men sifonerna då? spelar storleken någon roll?
Citera
2008-01-13, 16:02
Medlem
martiness avatar
hehe tack det med sifonerna vet jag inte då jag har min egengjorda lösning som finns till beskådning på sidan 122 i denna tråden
Citera
2008-01-13, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av martines
hehe tack det med sifonerna vet jag inte då jag har min egengjorda lösning som finns till beskådning på sidan 122 i denna tråden

Kollar detta! Tack!
Citera
2008-01-15, 12:36
Medlem
Citat:

Om du tycker att det är jobbigt med frakt tjänar du ju inget på att köpa tio patroner. Är ju bättre att beställa minst 100 iaf. Det går väl åt upp mot femtio per tillfälle. Du kommer ångra dig om du köper tio, du kommer bli less när du vaknar till och ser att du bara har två kvar och ångra dig över att du inte köpte mer. Det bästa är att ha ett sånt stort lager så man inte behöver bekymra sig över hur många man har kvar
Citera
2008-01-15, 16:40
Medlem
harmonizes avatar
Jag beställde 50 patroner nån gång i förra veckan, fick dem perfekt till en fest på kvällen.. Vi drog i oss lite röka o testade sen lustgasen. Galet! Gjorde av med alla patroner på en kväll.

Cb + Lustgas = Underbart.
Citera
2008-01-16, 13:01
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harmonize
Jag beställde 50 patroner nån gång i förra veckan, fick dem perfekt till en fest på kvällen.. Vi drog i oss lite röka o testade sen lustgasen. Galet! Gjorde av med alla patroner på en kväll.

Cb + Lustgas = Underbart.
Oohja, utan CB framträder inte de mest sjuka sidorna hos lustgasen lika enkelt.

Synd att man pissar nu :/ .. Ingen som kan jämföra CB + Lustgas och Spice + Lustgas? Hårfin skillnad, eller?

Iofs. anländer all lustgas och spice inom ett par dagar i brevlådan. Rapporterar in efter testandet.
Citera
2008-01-16, 23:32
Medlem
kaffies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziobek
Får det väldigt ofta , sen får jag en känsla av att kroppen jävlas med mig för att jag inte ska svimma. Att jag inte lyckas skruva på en ny tub och att jag andas även fast jag tror jag håller andan. haha brukar glömma det mesta ändå när man är så djupt ner att man inte vet ifall man har ögonen öppna eller stängda

Haha dedär me ögonen känner man ju igen brukar ta ett antal sekunder innan ja förstår att jag inte är tillfälligt blind
Citera
2008-01-17, 15:30
Medlem
Indianpundares avatar
Vad är det med lustgasen som gör så att man blir "bäng"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in