2007-07-05, 21:42
Medlem
negerbarns avatar
Pgw
Citera
2007-07-06, 16:39
Medlem
Devreauxs avatar
Boffe

Jag som ett antal gånger har inhalerat tändargas köpt från 25;- vet ,

att man KAN bli förkyld av det. ju mer man gör det desto mer onödigt tycker man att det är eftersom man bara blir yr och tappar känseln i kroppsdelar -> ganska onödigt , eftersom man inte upplever den där sköna känslan som av till exempel opiater. Hursomhelst ett tips till dom som gör det och tycker om det , ta lite i taget , inga stora andetag , andas emellan , så minskar risken för allt ovanstående som folk har postat =)
Citera
2007-07-06, 16:45
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devreaux
Jag som ett antal gånger har inhalerat tändargas köpt från 25;- vet ,

att man KAN bli förkyld av det. ju mer man gör det desto mer onödigt tycker man att det är eftersom man bara blir yr och tappar känseln i kroppsdelar -> ganska onödigt , eftersom man inte upplever den där sköna känslan som av till exempel opiater. Hursomhelst ett tips till dom som gör det och tycker om det , ta lite i taget , inga stora andetag , andas emellan , så minskar risken för allt ovanstående som folk har postat =)

Tråden handlar om lustgas, som ger ett relativt ofarligt rus, inte tändargas som är väldigt skadligt fysiskt och mentalt sett.
Citera
2007-07-06, 16:47
Medlem
Devreauxs avatar
En så crappy sak som är så skadlig.

<shortie>
Citera
2007-07-07, 01:22
Medlem
totens avatar
Lustgaspatroner och sifoner i Köpenhamn någon som vet något om det?
Citera
2007-07-13, 18:50
Medlem
totens avatar
Varför dog tråden :O?, Okej en annan fråga då... Någon som vet något om patroner och sifoner i kalmar?
Citera
2007-07-14, 13:44
Medlem
Ssjoss avatar
Tänkte bara tipsa en sjukt nice skiva att lyssna på till gas. I mitt tycke ivf
Min erfarenhet är att det är lätt att "flyta in" i denna musik, har haft ganska många sköna rus till detta

Vet inte riktigt vilken genre den hamnar i men producenterna kallar det för "dark melodic psy-goa".

Här kan man tanka ner:
http://www.pangeaproductions.org/cov...tegeometry.mp3

Här är listan på låtar:
http://www.pangeaproductions.org/cov...20geometry.htm

Skulle va skoj och se om någon annan också får skön synergi mellan detta och lustgas eller om det bara är jag
Citera
2007-07-16, 14:34
Medlem
Clas ohlsson öppnaren, vilken var den nu igen och hur fungerade den?
Ska bara ha några patroner för att boosta spice och cb.
Citera
2007-07-16, 14:46
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Clas ohlsson öppnaren, vilken var den nu igen och hur fungerade den?
Ska bara ha några patroner för att boosta spice och cb.

http://www.flashback.org/showthread...=261756&page=3

Rekomenderar en plastpåse med en dartpil eller liknande i dock om det bara är små mängder du ska ta, billigare så.
Citera
2007-07-16, 15:04
Medlem
Hur gör man bäst då?
Typ stoppar in patronen och darten i, försluter påsen och sen på något sätt pressar upp den. Känns som om man går miste om en massa gas om man kör i plastpåse. Ballong är ju en annan grej för där finns det ett tydligt inandnings hål.
Citera
2007-07-16, 15:09
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Hur gör man bäst då?
Typ stoppar in patronen och darten i, försluter påsen och sen på något sätt pressar upp den. Känns som om man går miste om en massa gas om man kör i plastpåse. Ballong är ju en annan grej för där finns det ett tydligt inandnings hål.

Ta en 50cl-petflaska, skär av toppen och ~7cm nedåt, tejpa fast en plastpåse kring flaskhalsen så det är tätt. Blås in luft så märker du om det pyser. Sedan, in med en dartpil, spik eller liknande samt patron. Håll patronen i ena handen och det du ska sticka hål med i andra, tryck/rotera spiken eller vad du nu har samtidigt som du håller flaskans mynning i munnen, när gasen börjar spruta andas du in och ut in och ut, perfekt metod. Denna ger skönast rus för mig men är rätt krånglig så brukar mest bli att jag kör med sifonen.
Citera
2007-07-17, 02:21
Medlem
Dr. Hydes avatar
Första gången jag körde lustgast nu precis.
Jävlar vad kul jag hade
Först tänkte jag att, "Fan, det händer ju inget", sekunden efter ligger jag och garvar som en annan fåne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in