2007-11-26, 15:28
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frejc
Aha okej, blir nog att lägga av en beställning när lönen kommer. Är pgw pålitliga? Tar det lång tid tills varorna kommer? Det kanske finns någon bättre sida?
Vart bor du? I gbg ligger ju whipcream så om du bor där kan du ju inhandla det därifrån..frakten blir ju rätt dyr när man köper patroner via internet . Sthlm pgw.. Ja både PGW och whipcream är pålitliga. Vet inte vad deras leveranstid är.. står nog på sidan ^^
Citera
2007-11-26, 16:57
Medlem
Jag bor i norrland så jag får nog befinna mig i att betala frakt. Såg iofs att det fanns något ställe i Skellefteå, men den staden vill man gärna undvika Kanske blir att jag beställer lite fler patroner så tjänar jag in lite på frakten. Jag har en liten fundering. Hur är det med ruset? Suger man i sig en patron och har ett rus i 45 sek (ingen aning om hur länge ruset varar men har för mig att jag läste att det var kring 45 sek) sedan tar man en ny patron och utökar ruset med ytterligare 45 sek eller kan det bli så att ruset sitter i en halvtimma om man tar låt säga tio-tjugo stycken på kort tid?
Citera
2007-11-26, 17:01
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Jag bor i norrland så jag får nog befinna mig i att betala frakt. Såg iofs att det fanns något ställe i Skellefteå, men den staden vill man gärna undvika Kanske blir att jag beställer lite fler patroner så tjänar jag in lite på frakten. Jag har en liten fundering. Hur är det med ruset? Suger man i sig en patron och har ett rus i 45 sek (ingen aning om hur länge ruset varar men har för mig att jag läste att det var kring 45 sek) sedan tar man en ny patron och utökar ruset med ytterligare 45 sek eller kan det bli så att ruset sitter i en halvtimma om man tar låt säga tio-tjugo stycken på kort tid?

pgw är pålitliga, tar 3-5 dagar för att få grejorna de gångerna jag beställt.
Ruset är olika till olika personer, kom bara ihåg att det inte är helt ofarligt och låt bli att dregla ner skjortan din!
Citera
2007-11-26, 18:16
Medlem
totens avatar
Citat:
Mja 30 min kommer nog bli rätt svårt om du inte har en vän som laddar om sant att det varar i ungefär 45 sekunder.. när du tagit 1 så laddar du direkt om med den nya så när du blåser ut lustgasen från lungorna, så suger du in ny färsk lustgas från sifonen.
Citera
2007-11-26, 18:32
Medlem
I fredags listade jag ut meningen med livet, och svaret på alla frågor! Men när lusgasruset dog ut så glömde jag allt igen. Fasen!
Citera
2007-11-26, 18:37
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalonline
I fredags listade jag ut meningen med livet, och svaret på alla frågor! Men när lusgasruset dog ut så glömde jag allt igen. Fasen!

He he, precis så är det!
Citera
2007-11-26, 22:31
Medlem
Carradines avatar
Akta er för kalla saker!!!

En av bitarna på min sifon blev så kall att den fryste, fastnade med läppen där och ryckte sen bort en bit skinn av läppen och blödde en hel del.

Buu gör kylan!
Citera
2007-11-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalonline

Det där är skitirriterande. Men jävligt kul på samma gång.
Citera
2007-11-27, 10:28
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Akta er för kalla saker!!!

En av bitarna på min sifon blev så kall att den fryste, fastnade med läppen där och ryckte sen bort en bit skinn av läppen och blödde en hel del.

Buu gör kylan!
Var du inne i sifonen å slickade :O? Min blir då aldrig så kall
Citera
2007-11-27, 15:13
Medlem
Är det ingen som använder en ballong som det står på första sidan? Det kanske är onödigt?
Citera
2007-11-27, 16:32
Bannlyst
Citat:
Är det ingen som använder en ballong som det står på första sidan? Det kanske är onödigt?
Jo jag iaf. Trodde alla gjorde det...? Gör ju det mycket lättare tycker jag
Citera
2007-11-27, 17:01
Medlem
Beställde själv från pgw och fick mina saker efter 3 dagar, dock var det strul med betalningen då dom krävde postförskottspengar fast jag hade betalat online med visa. men efter ett telefonsamtal så ändrade dom det, och resultatet blev att jag fick vänta en till dag med att hämta ut sakerna. Så pålitliga är dom iaf, och bra service

mkt bra grejjer me föresten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in