2007-11-23, 16:51
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssjos
Jag försökte rengöra min med 40% sprit-
Inte att rekommendera

De följande patronerna brände som fan i lugnan trots att jag sköljde med massa vatten

Spontan fråga.

Munstycket går väl att skruva loss? vad jag har fattat så är behållaren bara något som innehåller luft/grädde.
Citera
2007-11-24, 00:46
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOJ
Spontan fråga.

Munstycket går väl att skruva loss? vad jag har fattat så är behållaren bara något som innehåller luft/grädde.

Ehmm ja, hur relaterar det till mitt påstående om att efter jag regjort me sprit så blev det lite kvar i sifonen som (trots att jag sköljde ur) som brände i lugnorna ?
Citera
2007-11-24, 18:56
Medlem
F.Ks avatar
Köpte en sifon och hundra patroner fråm PGW på söder idag. Värt pengarna!
Citera
2007-11-24, 19:07
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Köpte en sifon och hundra patroner fråm PGW på söder idag. Värt pengarna!

Ta ett par öl först, dra sedan din första patron. Håll andan och vänta på ruset! Var en intressant upplevelse men numera så blir jag lätt illamående av gasen, räcker att jag tänker på smaken så "illar" det i kroppen!
Tryck på "avtryckaren" försiktigt!
Citera
2007-11-24, 22:20
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Ta ett par öl först, dra sedan din första patron. Håll andan och vänta på ruset! Var en intressant upplevelse men numera så blir jag lätt illamående av gasen, räcker att jag tänker på smaken så "illar" det i kroppen!
Tryck på "avtryckaren" försiktigt!
Ja men när en öl väl slunkit ner så vill man ju gärna ta den 2e..3e...4e.. Osv. Jag tycker personligen inte att det är någon vidare effekt på att gasa på fyllan.
Citera
2007-11-25, 16:33
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Ja men när en öl väl slunkit ner så vill man ju gärna ta den 2e..3e...4e.. Osv. Jag tycker personligen inte att det är någon vidare effekt på att gasa på fyllan.

Jag håller inte med

Jag brukar shotta 20 cl 40% sprit, vänta i 15 min och sen börja köra. Det är sjuukt bra iaf för mig
Citera
2007-11-25, 17:50
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssjos
Jag håller inte med

Jag brukar shotta 20 cl 40% sprit, vänta i 15 min och sen börja köra. Det är sjuukt bra iaf för mig
Får testa! Shotta sen ställa undan det! Brukar iofs bli väldigt poppis på förfester..
Citera
2007-11-25, 19:35
Medlem
F.Ks avatar
Fan vad underbart det är, jag och en polare körde upp 100patroner denna helg så nu har vi beställt 100förpackningar till.

Bäst var när jag satt hemma hos en polare på fest eller nått och helt plötsligt vaknar upp i en säng av att nån står och puttar på en helt uppspelt och sen står man och undrar vad i helvete som hände i 5 minuter.
Citera
2007-11-25, 22:08
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Fan vad underbart det är, jag och en polare körde upp 100patroner denna helg så nu har vi beställt 100förpackningar till.

Bäst var när jag satt hemma hos en polare på fest eller nått och helt plötsligt vaknar upp i en säng av att nån står och puttar på en helt uppspelt och sen står man och undrar vad i helvete som hände i 5 minuter.
Haha känner igen mig så! Fast jag brukar alltid vaknar upp och bli väldigt chockad av min omgivning.
Citera
2007-11-26, 00:30
Medlem
Funderar på att beställa en sifon och ett gäng patroner från pgw. Hur många patroner bör man beställa? Hur många går åt om man sitter två personer en kväll och tar det tillsammans med lite röka?
Citera
2007-11-26, 07:59
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frejc
Funderar på att beställa en sifon och ett gäng patroner från pgw. Hur många patroner bör man beställa? Hur många går åt om man sitter två personer en kväll och tar det tillsammans med lite röka?
Svårt å säga men så många ni köper går garanterat åt, dvs köper ni 100 går dem åt, köper ni 50 går dem åt. Men Jag skulle väl säga att 100 st låter okej, 50 var
Citera
2007-11-26, 15:24
Medlem
Aha okej, blir nog att lägga av en beställning när lönen kommer. Är pgw pålitliga? Tar det lång tid tills varorna kommer? Det kanske finns någon bättre sida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in