2025-03-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Om inte massren anmler fr ofredande tror jag det r helt lagligt att betala fr fotmassage och under denna ejakulera. 😊

D kan vissa kpa sex lagligt allts
Citera
2025-04-04, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devops
Jag beskte henne fr ett tag sedan och det var vldigt trevligt kan jag sga

Trevligt ssom en vanlig session eller trevligt ssom en vanlig session med mersmak?
Citera
2025-04-12, 18:07
Medlem
r det ngon som varit hos Linda Gidlund eller testat Body Wisdom? Bda finns p boka direkt ?
Citera
2025-04-19, 00:52
Medlem
r det ngra som bokat via Bokadirekt? s ppet med exempelvis Qliro?
Citera
2025-05-03, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trivio
r det ngon som varit hos Linda Gidlund eller testat Body Wisdom? Bda finns p boka direkt ?

Bda ogillar manliga kunder
Citera
2025-05-09, 03:01
Medlem
ngon som varit hos pragna? r det trevligt?
Citera
2025-05-09, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majman
ngon som varit hos pragna? r det trevligt?

Har varit dr ngra gnger. Vldigt njd med servicen alla gnger.
Har ven haft flera mten med garinnan nr hon jobbade.

Har inte beskt ngon av de som jobbar nu. Dom verkar ha haft lite omsttning p perosnal.
Men fr fr mig att dom r mna om att hlla hg kvalite p vad som levererar med tanke p att dom inte bara anstller snyggaste ststaterna dom kan hitta.
Citera
2025-05-12, 13:16
Medlem
Ngon som testat Love Unleashed, Vox Amoris eller Hridaya?
Citera
2025-05-16, 14:32
Medlem
Vad kan man hitta riktigt snygga svenska tjejer som gr detta?
Citera
2025-05-17, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingemar74
God afton! Beskte ett tantra stlle frra veckan. Har under lng tid funderat och fantiserat hur det fungerar!

Bokade tv timmar. Fick frklarat innan vilka olika typer av tantra det finns. Olika frger delar en del tydligen upp det i. Alla frger frklarades och jag valde den rda. Ingen utlsning skulle ske.

Vissa frhllningsregler skulle fljas. Ingen berring p masss p lppar, anus, eller slida.

Vi brjade med en dusch tillsammans, fr det tvttades och berrdes. Hon var ox naken om ngon undrar. Fortsatte ut och lade mig p magen. Helt underbar berring.

Vndningen kom och den fantastiska berringen fortsatte p framsidan.

Lyckades hlla mig till reglerna frutom att jag fick utlsning nr hon lade sig i en 69 och brjade suga!

En fantastiskt underbar upplevelse!

Har sjlv varit hos mnga av tantra tjejerna. Flera r helt underbara och oerhrt sexiga. Har dock inte riktigt vgat frga om full service eller extra extra som tex bj eller cunilingus. Vill inte pajja stmningen. Men det kan g allts?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in