2022-11-01, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lionheart
Tack fr att du delar med dig. Vet inte varfr jag ansgs mindre betrodd, se kopia p svaret nedan. Trist om det ska hnga p arkivariens dagsform om man fr ut handlingar eller inte...

"Hej,
Ml B 4899-22 innehller 2 frunderskningsprotokoll som bda r sekretessreglerade. En prvning mste gras fre eventuellt utlmnande. Vnligen terkom om du vill att en sdan prvning grs. Fr att vi ska kunna ta stllning till utlmnande, vnligen ange anledning till varfr du vill ta del av handlingarna, s att vi kan gra en korrekt bedmning.
Med vnlig hlsning
I S
Arkivarie, Administrativa avdelningen, Enheten fr registrering och arkiv, Stockholms tingsrtt

Intressant. Varfr skulle ett rende som detta behva 2 olika frunderskningsprotokoll?
Citera
2022-11-02, 00:21
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle985
Intressant d jag fick ut den med vndande post utan att behva uppge ngon anledning till varfr jag ville ha ut den.

tal
https://anonfiles.com/a1s6zfF6y2/Sto..._ST_MNINGS_pdf

FUP, 2000 sidor och 250 MB
https://anonfiles.com/Ufx3zaFby2/Mas..._B_4899-22_pdf

Men kort om bakgrund om jag tolkade min skumning av FUP korrekt r att en av deras tjejer som jobbade ensam i en lokal i Nacka blev rnad p 20 papp och polisen blev inblandad. Efter att den patrull som var p plats krde henne till deras lokal i Gamla stan d hon inte ville vara kvar ensam i den andra lokalen s blev patrullen misstnksam och kontakta polisen utredare fr mnniskohandel och prostitution och sedan rullades allt upp.

Fr bad gateway p bda lnkarna Hur fixar man det?
Citera
2022-11-02, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aritgeo
Fr bad gateway p bda lnkarna Hur fixar man det?

Lnkarna funkar fint fr min del s misstnker att felet ligger hos dig. Tipset jag kan ge r att testa en annan weblsare.

Domen
https://anonfiles.com/D3I53fF8y4/Sto...m_20221101_pdf
Citera
2022-11-02, 18:16
Citat:
Lnkarna funkar fint fr min del s misstnker att felet ligger hos dig. Tipset jag kan ge r att testa en annan weblsare.

Domen
https://anonfiles.com/D3I53fF8y4/Sto...m_20221101_pdf

Funkade. Stort tack
Citera
2022-11-06, 06:28
Medlem
Ett inlgg ifrn Mataharis facebook sida som gjordes 2021. versatt ifrn tjeckiska till svenska. S valutan r czk och 1 sek r 2.2 czk. S ca 45k sek per vecka i sverige kontant.

Citat:
Hej, p grund av utbyggnaden av vra filialer sker vi terigen damer till tjnsten som tantrisk massr fr destinationer i Prag, Sverige och Norge. Hg vinst. (Norge och Sverige ca 100 tusen netto fr massrer per vecka, Prag ca 5-8 tusen om dagen). Pengar varje dag p handen. Vi ska lra de oerfarna. Prag flexibla arbetstider enligt verenskommelse, utlndska ordinarie veckoturer. Detta r inte sextjnster, bara massage, allt lagligt. Vi r absolut nummer ett p marknaden med lng historia. Vi har tv lyxsalonger i Prag, tre Sverige och en Norge. Fr mer information eller intresse, skicka ett PM eller mail: info@mataharisalon.cz Tack Matahari salong
Citera
2022-11-09, 13:24
Medlem
Citat:
Intressant d jag fick ut den med vndande post utan att behva uppge ngon anledning till varfr jag ville ha ut den.

tal
https://anonfiles.com/a1s6zfF6y2/Sto..._ST_MNINGS_pdf

FUP, 2000 sidor och 250 MB
https://anonfiles.com/Ufx3zaFby2/Mas..._B_4899-22_pdf

Men kort om bakgrund om jag tolkade min skumning av FUP korrekt r att en av deras tjejer som jobbade ensam i en lokal i Nacka blev rnad p 20 papp och polisen blev inblandad. Efter att den patrull som var p plats krde henne till deras lokal i Gamla stan d hon inte ville vara kvar ensam i den andra lokalen s blev patrullen misstnksam och kontakta polisen utredare fr mnniskohandel och prostitution och sedan rullades allt upp.

Tack,
Intressant lsning, att nglarna blev en s stor runkfabrik, De kndes s serisa och genuina med sina Tantrasessioner fr 6-7 r sedan. De tjejerna som var hr kndes som om de gillade vad de gjorde, Det var verkligen nglar i jmfrelse med alla thaisalonger. Sen bytte de namn, till Matahari flyttade runt p olika adresser, fick inte tag p salonger osv, Massagen blev kass, helt utan inlevelse, tjejerna blev yngre och noll kunskaper om tantra, skickades hit p veckobasis fr att runka av gubbar som maskinella Kukrunkarmaskiner
Nu fick man det bekrftat.
Citera
2022-11-22, 22:37
Medlem
john-henry-edens avatar
Nn som vet vad fr oljor dom vanligen anvnder? r sjlv ntallergiker och tl inte mandelolja. Anvnder mnga av dessa stllen mandelolja?
Citera
2022-11-23, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av john-henry-eden
Nn som vet vad fr oljor dom vanligen anvnder? r sjlv ntallergiker och tl inte mandelolja. Anvnder mnga av dessa stllen mandelolja?

Natusan Baby Oil Bl svarar de flesta.
Citera
2022-11-23, 22:54
Medlem
john-henry-edens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blublang
Natusan Baby Oil Bl svarar de flesta.

Frgade du dom? Vad menas med "svarar de flesta"?
Citera
2022-11-24, 14:39
Medlem
Citat:
Frgade du dom? Vad menas med "svarar de flesta"?

Jag har frgat ett flertal thaimassagetjejer och de svarar alla Natusan Baby Oil bl.
Citera
2022-11-24, 17:24
Medlem
Citat:

Ta med dig egen olja s r du safe.

Men vlj fr allt i vrlden inte till extratjnsten "Peanut Heaven" i vilken de smrjer in din pung med jordntssmr. Skulle kunna sluta illa.
Citera
2023-02-17, 15:01
Medlem
Hur ser utbjudet p tantrisk/nuru med HE/lite extra i Stockholm nu fr tiden? Hittat en Lana i Tby och sen ngra i Pragna. De lovar inte heller ngon fysisk berring frn kunden eller om de kommer vara helt nakna. Nn som har erfarenhet?

Vidare, finns det andra stllen som r plitliga? Mnga oserisa aktrer som lysandetantra, stockholm erotic massage, osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in