Flashback bygger pepparkakshus!
2015-07-29, 01:46
Medlem
peterkks avatar
Har hittat en väldigt trevlig o skön massage, Tantra/Lingam. Viste inte att de fanns i Sverige men de finns ett antal ställen att välja på. Visserligen ganska dyr 1500-2000 för 90 min. Men väl värt pengarna om man jämför med en thai oljemassage med HE för kanske 800-1000. Väldigt skön massage + B2B + Lingam, (penismassage) Började som en kombination av vanlig och b2b massage. Sista ca 20 min var inriktningen helt på penis där hon använde hela kroppen att stimulera med o höll mej på gränsen hela tiden. Vet inte hur hon lyckades hålla mej styv hela tiden med tanke på att ja kom 3 gånger. hon tog spruten där dom kom torkade av o fortsatte. Har ingen aning om hur hon lyckades få ur mej 3 gånger.
Kan bara säga testa om ni får möjlighet. väl värt pengarna.
Citera
2015-07-29, 03:00
Medlem
BAB7s avatar
Finns flera thaimassagesalonger i Malmö som har tantramassage på menyn, kostar 300 kronor för en halvtimme / 500 kronor för en timme.

Jag själv testat ett antal gånger och tycker absolut det är värt pengarna, jag menar 300 kronor är i sammanhanget ganska billigt, man får en halvtimmes erotisk massage, jätteskönt! -sen frågar dom om man ha mer och tackar man nej (vilket jag alltid gör) så händer det ändå ibland att dom runkar av en gratis

Men någon professionell tantramassage är det såklart inte frågan om för 300 kronor, utan det handlar mer om en prostituerad som kladdar olja, men som sagt skönt är det och värt pengarna.
Citera
2015-08-20, 18:41
Medlem
Har känt till att det finns ställen i Malmö men nu har jag upptäckt att det poppat upp lite här och var även i min stad..

Jag bor i en medelstor skånsk stad och bara här i staden är det är 3-4 massageställen som öppet på bl.a. TMG och salongernas hemsidor som skriver öppet att dom har Tantra och även Body Tantra på meny.

Detta verkar blivit allt mer populärt och är väll ett sätt att locka kunder till just deras salong.
Citera
2015-08-21, 07:49
Medlem
Hur ser möjligheterna för tantra eller nuru i Stockholm?
Citera
2015-08-21, 10:24
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiplash666

Dom är goda, och dessutom alldeles underbart
Citera
2015-12-24, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiplash666

Jag vet bara om Nuruworld. Finns det inte fler ställen i Stockholm?
Citera
2015-12-28, 12:37
Medlem
Halloj någon som varit på Amora one Dom har Tantra och B2B..
Citera
2015-12-30, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirra

Har du varit där?
Citera
2016-01-18, 00:06
Medlem
körde en jävla nice nuru på Dr Bj på sukhumvit i BKK
Citera
2016-02-28, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirra

Testade för ca en månad sedan, en skön upplevelse. Hon hade bikini på sig hela tiden, kom aldrig för mig att fråga om hon kunde ta av sig. Blev frestad när hon i princip satt på ansiktet när hon gled fram över magen. Ägnade lång tid åt att ge de ädlare delarna noggrann massage innan hon till slut ökade takten och jag avfyrade. Men vet inte om det är värt det höga priset.
Citera
2016-08-09, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
körde en jävla nice nuru på Dr Bj på sukhumvit i BKK

Nuru på Bj 😂
På Bj får du endast avsugning som Bj på engelska betyder.
Citera
2016-08-09, 04:12
Medlem
nej du..allt på det stället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här