2025-03-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Om inte massören anmäler för ofredande tror jag det är helt lagligt att betala för fotmassage och under denna ejakulera. 😊

Då kan vissa köpa sex lagligt alltså
Citera
2025-04-04, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devops
Jag besökte henne för ett tag sedan och det var väldigt trevligt kan jag säga

Trevligt såsom en vanlig session eller trevligt såsom en vanlig session med mersmak?
Citera
2025-04-12, 18:07
Medlem
Är det någon som varit hos Linda Gidlund eller testat Body Wisdom? Båda finns på boka direkt ?
Citera
2025-04-19, 00:52
Medlem
Är det några som bokat via Bokadirekt? så öppet med exempelvis Qliro?
Citera
2025-05-03, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trivio
Är det någon som varit hos Linda Gidlund eller testat Body Wisdom? Båda finns på boka direkt ?

Båda ogillar manliga kunder
Citera
2025-05-09, 03:01
Medlem
någon som varit hos pragna? är det trevligt?
Citera
2025-05-09, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majman
någon som varit hos pragna? är det trevligt?

Har varit där några gånger. Väldigt nöjd med servicen alla gånger.
Har även haft flera möten med ägarinnan när hon jobbade.

Har inte besökt någon av de som jobbar nu. Dom verkar ha haft lite omsättning på perosnal.
Men får för mig att dom är måna om att hålla hög kvalite på vad som levererar med tanke på att dom inte bara anställer snyggaste öststaterna dom kan hitta.
Citera
2025-05-12, 13:16
Medlem
Någon som testat Love Unleashed, Vox Amoris eller Hridaya?
Citera
2025-05-16, 14:32
Avstängd
Vad kan man hitta riktigt snygga svenska tjejer som gör detta?
Citera
2025-05-17, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingemar74
God afton! Besökte ett tantra ställe förra veckan. Har under lång tid funderat och fantiserat hur det fungerar!

Bokade två timmar. Fick förklarat innan vilka olika typer av tantra det finns. Olika färger delar en del tydligen upp det i. Alla färger förklarades och jag valde den röda. Ingen utlösning skulle ske.

Vissa förhållningsregler skulle följas. Ingen beröring på massös på läppar, anus, eller slida.

Vi började med en dusch tillsammans, för det tvättades och berördes. Hon var oxå naken om någon undrar. Fortsatte ut och lade mig på magen. Helt underbar beröring.

Vändningen kom och den fantastiska beröringen fortsatte på framsidan.

Lyckades hålla mig till reglerna förutom att jag fick utlösning när hon lade sig i en 69 och började suga!

En fantastiskt underbar upplevelse!

Har själv varit hos många av tantra tjejerna. Flera är helt underbara och oerhört sexiga. Har dock inte riktigt vågat fråga om full service eller extra extra som tex bj eller cunilingus. Vill inte pajja stämningen. Men det kan gå alltså?
Citera
2025-05-23, 14:56
Medlem
Vart bokar du då? Någon ni rekommenderar
Citera
2025-05-24, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purewisdom
Min största dröm är att träffa Larissa som nyligen annonserade sin Tantra Massage. Dock verkar hon ha lagt av. Kommer aldrig förlåta mig själv för att jag inte tog tag i att boka!!

Provade häromdagen. Hon är väldigt trevlig och snäll. Men det är en massage med HE. Inget mer. Som en thaimassage va för några år sen. Passar vissa men inte mig. Glad att prova men inte mer Tantra för mig. Tillbaka till the real deal..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in