2024-05-14, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giizzmo
Vanligast r att de kommer frn Tjeckien,

Vad hittar man detta? Grna ngon som ser bra ut, jag rr mig Gteborg trakterna och Smlands-trakterna.
Citera
2024-05-30, 10:16
Medlem
Ngon som varit och testat Mystical healing tantra massage i GBG?
Citera
2024-05-31, 22:44
Medlem
Rodeo774s avatar
Nix, men nyfiken p den.

Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
Ngon som varit och testat Mystical healing tantra massage i GBG?
Citera
2024-07-11, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fooeycreativity
Hej! r det ngon som har erfarenhet av Inna wellness frn Stockholm? Jag minns att hon brukade vara p RE, men nu med sin egen hemsida. Hon finns ocks p Bokadirekt?

Hej sg att du frgade om Inna Wellness. Vad erbjd hon p RE? Har sett annonsen hennes p bokadirekt men visste inte hon fanns eller har funnits p RE...
Citera
2024-07-26, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterkk
Har hittat en vldigt trevlig o skn massage, Tantra/Lingam. Viste inte att de fanns i Sverige men de finns ett antal stllen att vlja p. Visserligen ganska dyr 1500-2000 fr 90 min. Men vl vrt pengarna om man jmfr med en thai oljemassage med HE fr kanske 800-1000. Vldigt skn massage + B2B + Lingam, (penismassage) Brjade som en kombination av vanlig och b2b massage. Sista ca 20 min var inriktningen helt p penis dr hon anvnde hela kroppen att stimulera med o hll mej p grnsen hela tiden. Vet inte hur hon lyckades hlla mej styv hela tiden med tanke p att ja kom 3 gnger. hon tog spruten dr dom kom torkade av o fortsatte. Har ingen aning om hur hon lyckades f ur mej 3 gnger.
Kan bara sga testa om ni fr mjlighet. vl vrt pengarna.

Vart hittar man det kan man undra, sknt
Citera
2024-07-26, 22:49
Medlem
God afton! Beskte ett tantra stlle frra veckan. Har under lng tid funderat och fantiserat hur det fungerar!

Bokade tv timmar. Fick frklarat innan vilka olika typer av tantra det finns. Olika frger delar en del tydligen upp det i. Alla frger frklarades och jag valde den rda. Ingen utlsning skulle ske.

Vissa frhllningsregler skulle fljas. Ingen berring p masss p lppar, anus, eller slida.

Vi brjade med en dusch tillsammans, fr det tvttades och berrdes. Hon var ox naken om ngon undrar. Fortsatte ut och lade mig p magen. Helt underbar berring.

Vndningen kom och den fantastiska berringen fortsatte p framsidan.

Lyckades hlla mig till reglerna frutom att jag fick utlsning nr hon lade sig i en 69 och brjade suga!

En fantastiskt underbar upplevelse!
Citera
2024-07-30, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingemar74
God afton! Beskte ett tantra stlle frra veckan. Har under lng tid funderat och fantiserat hur det fungerar!

Bokade tv timmar. Fick frklarat innan vilka olika typer av tantra det finns. Olika frger delar en del tydligen upp det i. Alla frger frklarades och jag valde den rda. Ingen utlsning skulle ske.

Vissa frhllningsregler skulle fljas. Ingen berring p masss p lppar, anus, eller slida.

Vi brjade med en dusch tillsammans, fr det tvttades och berrdes. Hon var ox naken om ngon undrar. Fortsatte ut och lade mig p magen. Helt underbar berring.

Lyckades hlla mig till reglerna frutom att jag fick utlsning nr hon lade sig i en 69 och brjade suga!

Lter trevligt!
Lite nyfiken, vilken stad?
Citera
2024-07-30, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orca124
Lter trevligt!
Lite nyfiken, vilken stad?
Stockholm!
Citera
2024-08-06, 11:01
Medlem
Citat:

Kan du bertta vad det kostade?
Citera
2024-08-08, 15:49
Medlem
Nn som kan tipsa om nn i rebro?
Citera
2024-08-09, 22:13
Medlem
Citat:

Det lter trevligt! Var det en av de serisare salongerna eller hur hittade du stllet?
Citera
2024-08-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverige13579
Hej sg att du frgade om Inna Wellness. Vad erbjd hon p RE? Har sett annonsen hennes p bokadirekt men visste inte hon fanns eller har funnits p RE...

Hon annonserade sina tantramassage-sessioner med ngra standardtillgg. Inget mer n en HJ, antar jag. Men jag r frvnad ver att se henne p Bokadirekt, vilket knns mindre diskret som plattform.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in