2019-05-13, 13:06
Medlem
BokenTPs avatar
va har hnt med Spirit? Har en annons ute hela tiden men numret som str fungerar inte att ringa? Har provat dygnets alla timmar, nn som vet?
Citera
2019-05-25, 09:29
Medlem
vad str RE fr?
Citera
2019-06-05, 14:43
Medlem
Har sjlv beskt ngra tjejer frn den "tjeckiska ligan" vid olika tillfllen.

r det ngon som vet om de erbjuder sex (trots att det str "no sex" p sidan). Eller tminstone erbjuder att rra dem intimt. Jag fick nmligen nej nr jag var dr men andra sidan s erbjd jag inte mer pengar. Kanske borde ha gjort det. Ngon som vet?
Citera
2019-06-05, 16:04
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!
Har sjlv beskt ngra tjejer frn den "tjeckiska ligan" vid olika tillfllen.

r det ngon som vet om de erbjuder sex (trots att det str "no sex" p sidan). Eller tminstone erbjuder att rra dem intimt. Jag fick nmligen nej nr jag var dr men andra sidan s erbjd jag inte mer pengar. Kanske borde ha gjort det. Ngon som vet?
Du stller flera frgor p en gng hr....
Jag har beskt dom ngra gnger och jag fick rra tjejerna, dock inte intimt. Massagen avslutades med "lingam-massage", jag antar att detta med "no sex" r en definitionsfrga.
Jag betalade det som stod p prislistan med tillgget att duscha tillsammans. :-)
Citera
2019-06-06, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Du stller flera frgor p en gng hr....
Jag har beskt dom ngra gnger och jag fick rra tjejerna, dock inte intimt. Massagen avslutades med "lingam-massage", jag antar att detta med "no sex" r en definitionsfrga.
Jag betalade det som stod p prislistan med tillgget att duscha tillsammans. :-)

r det inte bttre n att posta 10 olika inlgg
Dessutom var det inte s annorlunda frgor. Jag fick ocks rra tjejerna - fick rra brsten men inget mer. Ja, massagen avslutades alltid med lingam i mitt fall ocks. Jag tnkte mer p om ngon ftt rra dem intimt men uppenbarligen inte.
Citera
2019-06-11, 10:55
Medlem
Fidelio69s avatar
Har ngon testat stermalm spa i Hjorthagen? De gr reklam fr tantra p hemsidan.
Citera
2019-06-26, 13:43
Medlem
Tips p stllen runtomkring sthlm? :-)
Citera
2019-07-05, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Finns flera thaimassagesalonger i Malm som har tantramassage p menyn, kostar 300 kronor fr en halvtimme / 500 kronor fr en timme.

Jag sjlv testat ett antal gnger och tycker absolut det r vrt pengarna, jag menar 300 kronor r i sammanhanget ganska billigt, man fr en halvtimmes erotisk massage, jttesknt! -sen frgar dom om man ha mer och tackar man nej (vilket jag alltid gr) s hnder det nd ibland att dom runkar av en gratis

Men ngon professionell tantramassage r det sklart inte frgan om fr 300 kronor, utan det handlar mer om en prostituerad som kladdar olja, men som sagt sknt r det och vrt pengarna.

kan du flera stllen? med snygga brudar helst
Citera
2019-07-05, 21:50
Medlem
I malm?
Citera
2019-07-06, 09:33
Medlem
Emolls avatar
Ska till ett stlle i Gdynia idag(Polen). Ftt bra recensioner. Stllet heter studio Dewi. Frsta gngen jag testar tantra.

Igr skulle jag haft en Nuru massage p ett annat stlle, men det var allt annat en nuru. Katastrof.
Citera
2019-07-06, 16:12
Medlem
HerrLustgass avatar
Testade den sk. "tjeckligan" och tja... gillar man erotisk massage bttre n de flesta thaitjejer ger men utan att vilja ha sex s... why not!?
Citera
2019-07-07, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLustgas
Testade den sk. "tjeckligan" och tja... gillar man erotisk massage bttre n de flesta thaitjejer ger men utan att vilja ha sex s... why not!?

var hittar man dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in