Citat:
Ursprungligen postat av Acqua
Spelar ingen roll hur mycket jag tränar, allt går åt helvete ändå. Första jag gör är att få kärringstopp (ja, inga problem om man får det) men jag fick panik och hade då "dålig" koll runt om vad som hände..tydligen.. sen när jag skulle starta i backe så råka jag blinka åt fel håll...big jävla deal? Sen hade jag visst dålig planering på landsväg...
Dom hittar alltid nya skitfel, förra gången hade jag dålig koll när jag backade...
Så jävla fittless så jag har lust att gräva ner mig. Pinsamt som helvete att kugga hela tiden.. Polarna ringer just nu för fullt, orkar inte ens svara.
Asså det låter ju som att du inte är redo för att köra upp, alla har ju olika inlärningsförmågor, jag tex hade grymt svårt för det o det kostade mig ca 25-30 pix innan kortet blev mitt, ett vanligt misstag man gör är att stirra sig blind på polare som typ tagit 5 körlektioner och sedan fått kortet, man tror att man ska fixa det lika lätt
De grejerna du torskat på är basic prylar som du ska kunna, ger man tecken åt fel håll när man startar o ska ut på vägen så blir det lätt en olycka och det kostar bra mycket mer än de ca 400:- du lägger på en lektion.
Slutligen, skit i polarna, har för mig att det finns en sektion i "boken" om grupptrycket, läs den och ta det till dig.