Citat:
Sen sitter apan i rätten, är spydig och undrar hur länge ÅK tänker hålla på:
◻ Irina: Jag vägrar svara.
Oerhört nonchalant mot rätten från båda och för denna fars fick IR mer skattepengar.
Mer än bedrövligt med andra ord.
◻ Irina: Jag vägrar vittna.
◻ Irina: Jag vill vittna.
Klockan 06 på rättegångsdagen meddelar IB att hon ångrat sig och ställer till ett helvete då de ska hitta rysk tolk på kort varsel.
Hon ska medverka i en rättegång för att försöka rädda sin man, begär in sig akut - men vill inte avboka en tid på vårdcentralen.
◻ Rönnbäck: hon behöver inte förhöras på em i TR.
◻ Rönnbäck: hon ska förhöras i Hovrätten.
Fullständigt absurt att säga att det inte behövs förhör på em i TR men ändå kalla till HovR.
http://cdnmo.coveritlive.com/media/i...wgou5image.jpg
Enligt huvudregeln ska vittnen inställa sig i rätten:
◻ Irina: Jag vägra komma.
Hon vill inte lämna sonen. Hon har redan lämnat bort sin son i två år utan problem.
Hon är hotad. Hon har inte polisanmält hoten.
Hon är sjukskriven och får inte lämna landet blir sista budet. Fan tro´t då det knappast är en semestertripp.
◻ Irina: Jag vill vittna.
Klockan 06 på rättegångsdagen meddelar IB att hon ångrat sig och ställer till ett helvete då de ska hitta rysk tolk på kort varsel.
Hon ska medverka i en rättegång för att försöka rädda sin man, begär in sig akut - men vill inte avboka en tid på vårdcentralen.

◻ Rönnbäck: hon behöver inte förhöras på em i TR.
◻ Rönnbäck: hon ska förhöras i Hovrätten.
Fullständigt absurt att säga att det inte behövs förhör på em i TR men ändå kalla till HovR.
http://cdnmo.coveritlive.com/media/i...wgou5image.jpg
Enligt huvudregeln ska vittnen inställa sig i rätten:
◻ Irina: Jag vägra komma.
Hon vill inte lämna sonen. Hon har redan lämnat bort sin son i två år utan problem.
Hon är hotad. Hon har inte polisanmält hoten.
Hon är sjukskriven och får inte lämna landet blir sista budet. Fan tro´t då det knappast är en semestertripp.
Sen sitter apan i rätten, är spydig och undrar hur länge ÅK tänker hålla på:
◻ Irina: Jag vägrar svara.
Oerhört nonchalant mot rätten från båda och för denna fars fick IR mer skattepengar.
Mer än bedrövligt med andra ord.
Det där: "Jag vägrar svara." återspeglar sig på "våra" duktiga alternativare. Dom påstår något som dom sedan får frågor på om hur, när, var och vem, men där är det stopp för då "vägrar dom att svara" eftersom det bara är ogrundade fantasier som dom sedan inte kan sätta in i en helhet. Märkligt att efter så här lång tid efter mordet (snart 2 år) så upprepas dag in och dag ut samma sak utan att komma någonvart med det. Att inse att dom är helt fel ute är det inte frågan om för det existerar inte i deras fantasivärld.