Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Ånyo..för åtminstone FJÄRDE eller FEMTE gången o du fulla russinkung.
Vad är din teori om GM?
Hur ser ditt scenario ut?
HUR OFTA MÅSTE JAG FRÅGA OM DETTA?
Varför svarar du inte,trots att jag upprepar denna fråga indifitum?
Har du problem med läsförståelsen?
Skall jag skicka ett ljudband till dig så att du förstår att jag frågar dig en sak?
Varför svarar du inte?
Vad är din teori om GM?
Hur ser ditt scenario ut?
HUR OFTA MÅSTE JAG FRÅGA OM DETTA?
Varför svarar du inte,trots att jag upprepar denna fråga indifitum?
Har du problem med läsförståelsen?
Skall jag skicka ett ljudband till dig så att du förstår att jag frågar dig en sak?
Varför svarar du inte?
Jag har ingen teori om vem som sköt Palme. Jag har inget namn på en gärningsman. Min grundtanke är att det är en ensam galning som har gjort det. Det är det mest troliga. Eventuellt kan det vara en mindre konspiration. Men jag har inget belägg för någon av de teorierna.
Vad det har med saken vet jag inte. Men nu vet du vart jag står.
Dock blir jag upprörd när du sprider dina lögner på detta forum. Jag tror inte att du är dum i huvudet och du är bevisligen påläst i detta ärende, och detta gör dina lögner ännu mer upprörande. Jag förstår inte att någon som har läst så mycket som du har gjort om detta fall kan dra så felaktiga slutsatser. Du är i klass med Lars Krantz. Fakta går in i huvudet och kommer ut som smörja.
Och snälla, kan du åtminstonde inte ge lite källor på dina påståenden? Du skriver allt som om det vore självklart och folk som inte är insatta går säkert på det.
Vi gamla palmemordsrävar ser igenom det rätt fort, så som din senaste lögn om Yvonne Neiminen. Jag är bara rädd att nytillkomna läsare kanske tror på vad du skriver utan att kolla upp källorna. Det finns så mycket smörja i den här utredningen ändå utan att du ska behöva skriva ännu mera.

).