2015-06-16, 01:09
Medlem
Nytt Farcry?

Edit: Aha Ghost Recon
Senast redigerad av svenskenxii 2015-06-16 kl. 01:15.
Citera
2015-06-16, 01:12
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Fan vad du var bitter d, ngon som kissat i yoghurten du t till frukost?
Ubisoft har sagt flera gnger att de inte r intresserade av att gra ett Assassin's Creed som utspelar sig i Asien fr tillfllet.

Haha ja men lite bitter r man vl, spenderat pengar p spel som r halvfrdiga eller rentav kassa.
Citera
Medlem
Barbus avatar
Ghost Recon Wildlands var det enda som sg intressant ut.
Citera
Medlem
dovAkins avatar
Omg Ghost Recon gav mig riktiga stpls
Citera
2015-06-16, 01:14
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Ubisoft r s jvla korkade. Aldrig gillat AC spelen, men att man inte tar chansen att lta det utspela sig i Japan r s himla korkat, istllet ska man spela en jvla Cockney

Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Fan vad du var bitter d, ngon som kissat i yoghurten du t till frukost?
Ubisoft har sagt flera gnger att de inte r intresserade av att gra ett Assassin's Creed som utspelar sig i Asien fr tillfllet.
Ubisoft har efter Rayman spelen varit ett extremt uselt fretag.

AC spelen r fullstndigt vrdelsa. Det r samma spel omgjort 8(?) gnger. Skrp. Folk som verkligen kper spelet borde inte tilltas att spela datorspel. De kan g och kolla p bio istllet.

Angende Asienbiten:
De skulle ju aldrig kunna tnkas gra ett spel dr man inte spelar som en relaterbar viting : D D tappar de ju hela sin fanbase.
Citera
2015-06-16, 01:14
Medlem
Barbus avatar
Kommer vl inte ens komma till PC s vet inte varfr jag sitter och tittar.
Citera
2015-06-16, 01:21
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Ubisoft har efter Rayman spelen varit ett extremt uselt fretag.

AC spelen r fullstndigt vrdelsa. Det r samma spel omgjort 8(?) gnger. Skrp. Folk som verkligen kper spelet borde inte tilltas att spela datorspel. De kan g och kolla p bio istllet.

Angende Asienbiten:
De skulle ju aldrig kunna tnkas gra ett spel dr man inte spelar som en relaterbar viting : D D tappar de ju hela sin fanbase.

http://www.playthepast.org/wp-conten...atcto1_500.png

Jag tyckte Syndicate hade en riktigt bra trailer ven om jag vet bttre n att hypa det spelet i frvg. Ghost Recon sg ocks schysst ut men jag bangar om det r ett mste att spela med andra mnniskor.
Citera
2015-06-16, 01:29
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
http://www.playthepast.org/wp-conten...atcto1_500.png

Jag tyckte Syndicate hade en riktigt bra trailer ven om jag vet bttre n att hypa det spelet i frvg. Ghost Recon sg ocks schysst ut men jag bangar om det r ett mste att spela med andra mnniskor.
https://www.youtube.com/watch?v=LuX7-jOZcL4

Glmde dock bilden. Fortfarande dock.

Att gra ngot skrotigt piratspel, ver att gra ngonting som har med Asien att gra r urljligt.
Citera
2015-06-16, 01:30
Medlem
sony om en timme?
Citera
2015-06-16, 01:35
Medlem
De borda slppa Assassin's Creed-skiten och fokusera p ett nytt Splinter Cell istllet. Fan vad hftigt det skulle vara att f spela ett Splinter Cell som Chaos Theory med next gen-grafik.
Citera
2015-06-16, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kilmir
sony om en timme?

03:00 - Sony media brief (Presskonferens)

D vill jag ha gameplay frn Dark Souls 3 - alternativt en ny trailer.

Och sen sjlvfallet The Last Guardian!
Senast redigerad av Fezk 2015-06-16 kl. 01:45.
Citera
2015-06-16, 01:43
Medlem
Barbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kortnamn
De borda slppa Assassin's Creed-skiten och fokusera p ett nytt Splinter Cell istllet. Fan vad hftigt det skulle vara att f spela ett Splinter Cell som Chaos Theory med next gen-grafik.

Kommer aldrig att hnda, de fattar inte gejen lngre. De fokuserar alltid p gameplay och flashiga grejer med alldeles fr pompig story.

Istllet fr att fokusera p gedigen story, berttande, stmning, intressanta och spnnande missions i rtt miljer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in