2015-06-16, 00:28
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Haha vadå hade du gjort ett bättre jobb. Vad fan har det med saken och göra. Har inte något intresse av att stå där överhuvudtaget. Känns väldigt krystat och hon är inte ett dugg rolig. Sen är det inte bara hennes fel dem har uppenbarligen en dålig vana just hos ubisoft med krystade presentatörer och dåliga skämt. Som skäggsnubben som var uppe nyss. Dem hade dessutom en ännu sämre värd för några år sedan.

Haha du får ju panikångest av att gå på stan men kan sitta hemma och hacka på henne.
Citera
Medlem
Barbus avatar
Kommer ju vara konstant griefing i Division eller har jag missuppfattat det hela?
Citera
Medlem
wow nästan 1 år till The Division release after att det redan skjutit fram så länge...
Citera
2015-06-16, 00:36
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Haha du får ju panikångest av att gå på stan men kan sitta hemma och hacka på henne.
Blev du så butthurt för ? Förstår inte ens vad dessa två saker har med varandra att göra. Som att man inte får kritisera henne bara för det. Har väl rätt till min åsikt.

Gameplay är väldigt skriptat som dem visar i the division. Finns väl inga som spelar eller pratar sådär ? Gör det hela svårbedömt tycker jag.
Citera
2015-06-16, 00:39
Medlem
Freeze89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Blev du så butthurt för ? Förstår inte ens vad dessa två saker har med varandra att göra. Som att man inte får kritisera henne bara för det. Har väl rätt till min åsikt.

Gameplay är väldigt skriptat som dem visar i the division. Finns väl inga som spelar eller pratar sådär ? Gör det hela svårbedömt tycker jag.

Håller med, oerhört löjligt.
Citera
Medlem
m1ndCTRLs avatar
Ubisoft. Vilket jävla failföretag.

Edit: Fyfan. Det som visas nu (Rainbow six?) ser ju ut som en beta av cs.
Senast redigerad av m1ndCTRL 2015-06-16 kl. 00:48.
Citera
Medlem
HejAntons avatar
MGS5 trailern finns redan ute för den som är intresserad. Orkar nog inte se på Sony i år så lägger upp en länk här för den som är nyfiken. Otroligt bra.
Citera
2015-06-16, 00:55
Medlem
Filantropis avatar
Byt namn på skiten till Ubisoft E3, vilket djävla skämtföretag. Hur kan man ha en bastant negress som programledare? Det här har ju för tusan ingenting med spel att göra...
Citera
2015-06-16, 00:55
Medlem
Ledarens avatar
Vad har hänt med Ubisoft egentligen? Blivit ett riktigt skitföretag.
Citera
2015-06-16, 00:59
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Byt namn på skiten till Ubisoft E3, vilket djävla skämtföretag. Hur kan man ha en bastant negress som programledare? Det här har ju för tusan ingenting med spel att göra...
Ja, bättre med en gråhårig gubbe som inte visar någon passion över huvud taget utan endast ser dollartecken framför ögonen.
Citera
2015-06-16, 01:03
Medlem
Ledarens avatar
Ubisoft är så jävla korkade. Aldrig gillat AC spelen, men att man inte tar chansen att låta det utspela sig i Japan är så himla korkat, istället ska man spela en jävla Cockney
Citera
2015-06-16, 01:07
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Ubisoft är så jävla korkade. Aldrig gillat AC spelen, men att man inte tar chansen att låta det utspela sig i Japan är så himla korkat, istället ska man spela en jävla Cockney
Fan vad du var bitter då, någon som kissat i yoghurten du åt till frukost?
Ubisoft har sagt flera gånger att de inte är intresserade av att göra ett Assassin's Creed som utspelar sig i Asien för tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in