2015-06-16, 01:09
Medlem
Nytt Farcry?

Edit: Aha Ghost Recon
Senast redigerad av svenskenxii 2015-06-16 kl. 01:15.
Citera
2015-06-16, 01:12
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Fan vad du var bitter då, någon som kissat i yoghurten du åt till frukost?
Ubisoft har sagt flera gånger att de inte är intresserade av att göra ett Assassin's Creed som utspelar sig i Asien för tillfället.

Haha ja men lite bitter är man väl, spenderat pengar på spel som är halvfärdiga eller rentav kassa.
Citera
Medlem
Barbus avatar
Ghost Recon Wildlands var det enda som såg intressant ut.
Citera
Medlem
dovAkins avatar
Omg Ghost Recon gav mig riktiga ståpäls
Citera
2015-06-16, 01:14
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Ubisoft är så jävla korkade. Aldrig gillat AC spelen, men att man inte tar chansen att låta det utspela sig i Japan är så himla korkat, istället ska man spela en jävla Cockney

Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Fan vad du var bitter då, någon som kissat i yoghurten du åt till frukost?
Ubisoft har sagt flera gånger att de inte är intresserade av att göra ett Assassin's Creed som utspelar sig i Asien för tillfället.
Ubisoft har efter Rayman spelen varit ett extremt uselt företag.

AC spelen är fullständigt värdelösa. Det är samma spel omgjort 8(?) gånger. Skräp. Folk som verkligen köper spelet borde inte tillåtas att spela datorspel. De kan gå och kolla på bio istället.

Angående Asienbiten:
De skulle ju aldrig kunna tänkas göra ett spel där man inte spelar som en relaterbar viting : D Då tappar de ju hela sin fanbase.
Citera
2015-06-16, 01:14
Medlem
Barbus avatar
Kommer väl inte ens komma till PC så vet inte varför jag sitter och tittar.
Citera
2015-06-16, 01:21
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Ubisoft har efter Rayman spelen varit ett extremt uselt företag.

AC spelen är fullständigt värdelösa. Det är samma spel omgjort 8(?) gånger. Skräp. Folk som verkligen köper spelet borde inte tillåtas att spela datorspel. De kan gå och kolla på bio istället.

Angående Asienbiten:
De skulle ju aldrig kunna tänkas göra ett spel där man inte spelar som en relaterbar viting : D Då tappar de ju hela sin fanbase.

http://www.playthepast.org/wp-content/uploads/2014/02/tumblr_mdwpeska8x1qhatcto1_500.png

Jag tyckte Syndicate hade en riktigt bra trailer även om jag vet bättre än att hypa det spelet i förväg. Ghost Recon såg också schysst ut men jag bangar om det är ett måste att spela med andra människor.
Citera
2015-06-16, 01:29
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
http://www.playthepast.org/wp-content/uploads/2014/02/tumblr_mdwpeska8x1qhatcto1_500.png

Jag tyckte Syndicate hade en riktigt bra trailer även om jag vet bättre än att hypa det spelet i förväg. Ghost Recon såg också schysst ut men jag bangar om det är ett måste att spela med andra människor.
https://www.youtube.com/watch?v=LuX7-jOZcL4

Glömde dock bilden. Fortfarande dock.

Att göra något skrotigt piratspel, över att göra någonting som har med Asien att göra är urlöjligt.
Citera
2015-06-16, 01:30
Medlem
sony om en timme?
Citera
2015-06-16, 01:35
Medlem
De borda släppa Assassin's Creed-skiten och fokusera på ett nytt Splinter Cell istället. Fan vad häftigt det skulle vara att få spela ett Splinter Cell som Chaos Theory med next gen-grafik.
Citera
2015-06-16, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kilmir
sony om en timme?

03:00 - Sony media brief (Presskonferens)

Då vill jag ha gameplay från Dark Souls 3 - alternativt en ny trailer.

Och sen självfallet The Last Guardian!
Senast redigerad av Fezk 2015-06-16 kl. 01:45.
Citera
2015-06-16, 01:43
Medlem
Barbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kortnamn
De borda släppa Assassin's Creed-skiten och fokusera på ett nytt Splinter Cell istället. Fan vad häftigt det skulle vara att få spela ett Splinter Cell som Chaos Theory med next gen-grafik.

Kommer aldrig att hända, de fattar inte gejen längre. De fokuserar alltid på gameplay och flashiga grejer med alldeles för pompig story.

Istället för att fokusera på gedigen story, berättande, stämning, intressanta och spännande missions i rätt miljöer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in