2015-06-17, 09:39
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Av det jag sett n s lnge mste vl det hr vara det bsta E3 p flera r. Man blir alltid besviken men inte lika mycket i r. Mycket fokus p "vi har frgat vad spelarna vill ha s nu fr ni det".
Citera
2015-06-17, 10:28
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Av det jag sett n s lnge mste vl det hr vara det bsta E3 p flera r. Man blir alltid besviken men inte lika mycket i r. Mycket fokus p "vi har frgat vad spelarna vill ha s nu fr ni det".
Knner ocks s. Det var ingen konferens i r som var smrtsamt vrdels, den smsta i r var Nintendo, som bara var meh.

Jmfr det med Microsoft fr ngot r sen med Madden till Kinect och Xbox One.

Eller Konami 2010!
Citera
2015-06-17, 13:21
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatt-Kaninen
Knner ocks s. Det var ingen konferens i r som var smrtsamt vrdels, den smsta i r var Nintendo, som bara var meh.

Eller Konami 2010!
Tak Fujii. Vilken legend.
Citera
2015-06-17, 17:49
Medlem
Jag r ett stort Nintendo fan s det tar emot att sga att Nintendo i strsta allmnhet verkar ha tappat "det".

De kan fortfarande hantera sina klassiska varumrken nr de gr trippel-A satsningar men resten de lgger sin energi p r ju ren skit.
Citera
2015-06-18, 01:31
Medlem
santacls avatar
Citat:

Eller Konami 2010!

Jo, Nintendo va verkligen vrdels med stort V.

Utan att verdriva, nr man lste p IGN, Gamereactor, PCgamer, etc etc ca 6-7 olika Facebook sidor s va det nstan uteslutande negativa kommentarer, har svrt att tnka mig alla va Sony eller MS fanboys.
Citera
2015-06-18, 11:04
Medlem
MartinStLouiss avatar
nnu en gng var Nintendo en stor besvikelse, det var ju inga direkta nyheter den hr gngen heller. S man brjar ju undra vad de pysslar med, det finns vl ingen som kommer kpa ett Wii U eller ett 3DS med titlar som Mario Maker, Metroid Prime: Federation Force och sen nd behva betala fullpris p dem.
Citera
2015-06-18, 23:40
Medlem
soyakorvslukarns avatar
Nintendos pressvideo sg. Men s hitta jag denna.
https://www.youtube.com/watch?v=4lDC5wC3OMw

Va fan r detta?
Citera
2015-06-20, 13:10
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soyakorvslukarn
Nintendos pressvideo sg. Men s hitta jag denna.
https://www.youtube.com/watch?v=4lDC5wC3OMw

Va fan r detta?
Ser ut som en trailer till ett nytt Fatal Frame?

Fatal Frame var ett skrckspel till Gamecube dr man leta efter sin tvillingsyster i en vergiven stad full med spken. Kommer inte ihg varfr, men man skulle fotografera spkena av nn anledning. Pong kanske?
Citera
2015-06-20, 15:35
Medlem
soyakorvslukarns avatar
Citat:
Ser ut som en trailer till ett nytt Fatal Frame?

Fatal Frame var ett skrckspel till Gamecube dr man leta efter sin tvillingsyster i en vergiven stad full med spken. Kommer inte ihg varfr, men man skulle fotografera spkena av nn anledning. Pong kanske?

Har aldrig hrt talas om spelet eller serien.
Och jag fattar inte varfr Nintendo inte tog med det i sin presentation. Det ser ju fett mycket bttre ut n jvla Animal Crossing amibo tjosan.
Citera
2015-06-20, 16:09
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Angende Asienbiten:
De skulle ju aldrig kunna tnkas gra ett spel dr man inte spelar som en relaterbar viting : D D tappar de ju hela sin fanbase.
Skitsnack.

Assassins Creed I + II - Arab
Assassins Creed Freedom Cry - Afrikan/neger
Assassins Creed III - Indian
Citera
2015-06-21, 13:20
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soyakorvslukarn
Har aldrig hrt talas om spelet eller serien.
Och jag fattar inte varfr Nintendo inte tog med det i sin presentation. Det ser ju fett mycket bttre ut n jvla Animal Crossing amibo tjosan.
Fattar inte heller faktiskt. Tror folk hade blivit betydligt mer hypade p ett nytt Fatal Frame n Metroid: Fotboll till 3DS.

Ngon som sg den hr trailern frresten? https://www.youtube.com/watch?v=ivAHFCHmIZo

Tyckte den var riktigt vlgjord ven om jag inte r jtteintresserad av spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in