2015-06-16, 00:28
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Haha vad hade du gjort ett bttre jobb. Vad fan har det med saken och gra. Har inte ngot intresse av att st dr verhuvudtaget. Knns vldigt krystat och hon r inte ett dugg rolig. Sen r det inte bara hennes fel dem har uppenbarligen en dlig vana just hos ubisoft med krystade presentatrer och dliga skmt. Som skggsnubben som var uppe nyss. Dem hade dessutom en nnu smre vrd fr ngra r sedan.

Haha du fr ju panikngest av att g p stan men kan sitta hemma och hacka p henne.
Citera
Medlem
Barbus avatar
Kommer ju vara konstant griefing i Division eller har jag missuppfattat det hela?
Citera
Medlem
wow nstan 1 r till The Division release after att det redan skjutit fram s lnge...
Citera
2015-06-16, 00:36
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Haha du fr ju panikngest av att g p stan men kan sitta hemma och hacka p henne.
Blev du s butthurt fr ? Frstr inte ens vad dessa tv saker har med varandra att gra. Som att man inte fr kritisera henne bara fr det. Har vl rtt till min sikt.

Gameplay r vldigt skriptat som dem visar i the division. Finns vl inga som spelar eller pratar sdr ? Gr det hela svrbedmt tycker jag.
Citera
2015-06-16, 00:39
Medlem
Freeze89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Blev du s butthurt fr ? Frstr inte ens vad dessa tv saker har med varandra att gra. Som att man inte fr kritisera henne bara fr det. Har vl rtt till min sikt.

Gameplay r vldigt skriptat som dem visar i the division. Finns vl inga som spelar eller pratar sdr ? Gr det hela svrbedmt tycker jag.

Hller med, oerhrt ljligt.
Citera
Medlem
m1ndCTRLs avatar
Ubisoft. Vilket jvla failfretag.

Edit: Fyfan. Det som visas nu (Rainbow six?) ser ju ut som en beta av cs.
Senast redigerad av m1ndCTRL 2015-06-16 kl. 00:48.
Citera
Medlem
HejAntons avatar
MGS5 trailern finns redan ute fr den som r intresserad. Orkar nog inte se p Sony i r s lgger upp en lnk hr fr den som r nyfiken. Otroligt bra.
Citera
2015-06-16, 00:55
Medlem
Filantropis avatar
Byt namn p skiten till Ubisoft E3, vilket djvla skmtfretag. Hur kan man ha en bastant negress som programledare? Det hr har ju fr tusan ingenting med spel att gra...
Citera
2015-06-16, 00:55
Medlem
Ledarens avatar
Vad har hnt med Ubisoft egentligen? Blivit ett riktigt skitfretag.
Citera
2015-06-16, 00:59
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Byt namn p skiten till Ubisoft E3, vilket djvla skmtfretag. Hur kan man ha en bastant negress som programledare? Det hr har ju fr tusan ingenting med spel att gra...
Ja, bttre med en grhrig gubbe som inte visar ngon passion ver huvud taget utan endast ser dollartecken framfr gonen.
Citera
2015-06-16, 01:03
Medlem
Ledarens avatar
Ubisoft r s jvla korkade. Aldrig gillat AC spelen, men att man inte tar chansen att lta det utspela sig i Japan r s himla korkat, istllet ska man spela en jvla Cockney
Citera
2015-06-16, 01:07
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Ubisoft r s jvla korkade. Aldrig gillat AC spelen, men att man inte tar chansen att lta det utspela sig i Japan r s himla korkat, istllet ska man spela en jvla Cockney
Fan vad du var bitter d, ngon som kissat i yoghurten du t till frukost?
Ubisoft har sagt flera gnger att de inte r intresserade av att gra ett Assassin's Creed som utspelar sig i Asien fr tillfllet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in