2015-06-07, 18:04
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
S nu var det snart dags igen. Electronic Entertainment Expo drar igng igen med alla spelnyheter vi behver. 16-18 juni, sitter ni bnkade hela ntterna? Sidor som Gametrailers, IGN och liknande brukar ha ganska schyssta live-streams.

Presskonferenser:
Bethesda - 7:00PM PDT, JUNE 14
Microsoft - 9:30AM PDT, JUNE 15
EA - 12:00PM PDT, JUNE 15
Ubisoft - 3:00PM PDT, JUNE 15
Sony - 6:00PM PDT, JUNE 15
Nintendo - 9:00AM PDT, JUNE 16
Square Enix - 10:00AM PDT, JUNE 16

Vad tror ni, blir vi bjudna p ngot kul i r? Half-Life 3? The Last Guardian? Vilka spel ser ni fram emot? Vad hoppas ni p? Mest intresserad r jag av Fallout 4, Warhorse Studios och ifall ryktet om Dark Souls 3 stmmer eller inte. Men lite No Man's Sky, Batman, The Division, Battlefront, Deus Ex, Mad Max och Mirror's Edge r inte helt fel. Kanske Telltale Games berttar ngot nytt. Kanske Mass Effect 4 dyker upp. Kanske vi fr hra ngot om Silent Hills.

http://www.e3expo.com/takeover

Redigering av moderator ^Eaz efter frfrgan av Ghost.B.C:

Citat:
Ursprungligen postat av Hatt-Kaninen
SCHEMAT KONVERTERAT TILL SVENSKA TIDER:

15/6 - 04:00 - Bethseda
15/6 - 18:30 - Microsoft
15/6 - 21:00 - EA

16/6 - 00:00 - Ubisoft
16/6 - 03:00 - Sony
16/6 - 18:00 - Nintendo
16/6 - 19:00 - Square Enix
Senast redigerad av ^Eaz 2015-06-13 kl. 19:49.
Citera
2015-06-07, 18:26
Medlem
Jag fr nog titta ikapp mig i efterhand med tanke p tiderna, men det jag allra mest ser fram emot r Sonys VR headset, Project Morpheus. Hoppas att dom visar upp lite schyssta demos ihop med den.

Fallout 4 och Battlefront ska ocks bli intressant
Citera
2015-06-07, 21:14
Medlem
Jag ser fram imot E3, hoppas p ngra grymma spel!
Citera
2015-06-07, 21:47
Medlem
HejAntons avatar
Tentorna r frdiga, sommarjobb kickar inte igng frrn veckan efter s E3 r givet. Vldigt taggad i r, missade en majoritet av frra ret vilket vl var det frsta sen p fem r som jag missat.

tminstone en Episode 3 t Half-Life 2 hade varit drmmen men jag tvivlar p att vi ngonsin kommer f en uppfljare med tanke p Newells mnga uttalande om att de inte r intresserade av att producera fler single-player spel. Antar att de r trtta p HL-serien ocks.

Dark Souls 3 verkar nstintill bekrftat. Fr er som inte sett det n: lnk.
Personligen har jag inte haft rd att infrskaffa ett PS4 n s jag har inte ens brjat gna p Bloodborne men alltid kul med mer spel.

Mass Effect 4 (tvivlar p att detta kommer vara spelets titel men ni fattar vad jag menar) hade varit vldigt kul att se. Vldigt lite info om detta spel om jag inte har missat ngot stort? Har fr mig att det har varit i produktion ett tag och EA har vl ingen annan dundergrej att dra till med. r inte helt otroligt att f en teaser tminstone.

Angende Fallout 4 s r vl gameplay bekrftat till E3? Vad hoppas ni andra mer p? Multiplayer? Ngot annat frn Bethesda? Dishonored 2?

Hoppas p nyheter om nsta Halo, nya Metal Gear Solid och Mirrors Edge (det r fr fan dags fr ett datum nu). Nya spel r alltid kul men kan inte minnas en enda ny IP (det heter s va?) de senaste fem ren som annonserats under E3 och varit ngot att hnga i granen.

S kom igen, bolla med mig, det hr ska ju bli skitkul! Kommer Aisha Taylor vara tillbaka och ltsas vara ett dyft intresserad av TV-spel? Vad r den senaste Kinect-flugan? Vart kommer nsta Assassins Creed som onekligen kommer annonseras via en billig trailer som fr alla att glmma att Ubisoft r spelvrdens sjunkande skepp utspela sig? Hur mycket Sims 4 kommer EAs PK best av? S mnga frgor! Att flja E3 r som att se en dlig spopera; vi r irriterade medan det pgr, vi r missnjda med resultatet, men vi kommer nd tillbaka ret efter.
Citera
2015-06-09, 21:39
Medlem
Phenom82s avatar
P nskelistan ir i orankad ordning.

Ny nintendo konsol
Zelda wii u
Nytt sidescrollande Metroid
Dark souls 3
BB dlc
MGS
Hideo kojima p gng med nt nytt
Uppfljare till SotN
Nytt BRA RE (hahaha, drmma gr ju)

Slr 40% igenom ser jag det som ett jvla bra E3
Citera
2015-06-09, 22:03
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WcLasT
Jag fr nog titta ikapp mig i efterhand med tanke p tiderna, men det jag allra mest ser fram emot r Sonys VR headset, Project Morpheus. Hoppas att dom visar upp lite schyssta demos ihop med den.

Project Morpheus lr vara en av Sonys strsta fokuspunkter s du fr nog se ngra schyssta demos dr ska du se.
Citera
2015-06-10, 18:42
Medlem
GolfWangs avatar
har kollat live dem senaste ren men orkar inte mer nu. r ju s mycket skit. nintendo, the sims, viva pinata vem fan bryr sig? kollar eftert nu istllet s kan man spola frbi det trkiga
Citera
2015-06-10, 19:37
Medlem
Vem0ths avatar
Spelnyheter jag r ganska sker p kommer dyka upp:
Mass Effect 4
Tomb Raider 2
Star Fox

verraskningar jag hoppas p:
Antingen ny FPS Metroid eller ett Metroid till 3DS i klassisk stil.
Half Life: Blue Shift 2, sklart menar jag HL3.
Citera
2015-06-10, 22:44
Medlem
Elementarts avatar
Fallout 4 och The Last Guardian. Sen hoppas jag p en bra frestllning frn Nintendo; Ny konsol (inge Wii U 2.0), Zelda Wii U, Super Mario U, nytt Metroid.
Citera
2015-06-10, 23:19
Medlem
Hoppas verkligen p att det visas en lngre gameplay av ett nytt hitman spel

Ngon som vet vad lten i brjan heter av detta klipp http://www.gametrailers.com/videos/d...3--square-enix
Citera
2015-06-10, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Hoppas verkligen p att det visas en lngre gameplay av ett nytt hitman spel

Ngon som vet vad lten i brjan heter av detta klipp http://www.gametrailers.com/videos/d...3--square-enix

https://www.youtube.com/watch?v=3ehh...drianeverardo1

Frn Final Fantasy 15
Citera
2015-06-11, 22:40
Medlem
Ser mest fram emot The Division, hoppas man fr se lite mer och ett relesedatum med en ppen beta.

Annars Rainbow Six som jag hoppas p.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in