Tentorna r frdiga, sommarjobb kickar inte igng frrn veckan efter s E3 r givet. Vldigt taggad i r, missade en majoritet av frra ret vilket vl var det frsta sen p fem r som jag missat.
tminstone en Episode 3 t Half-Life 2 hade varit drmmen men jag tvivlar p att vi ngonsin kommer f en uppfljare med tanke p Newells mnga uttalande om att de inte r intresserade av att producera fler single-player spel. Antar att de r trtta p HL-serien ocks.
Dark Souls 3 verkar nstintill bekrftat. Fr er som inte sett det n:
lnk.
Personligen har jag inte haft rd att infrskaffa ett PS4 n s jag har inte ens brjat gna p Bloodborne men alltid kul med mer spel.
Mass Effect 4 (tvivlar p att detta kommer vara spelets titel men ni fattar vad jag menar) hade varit vldigt kul att se. Vldigt lite info om detta spel om jag inte har missat ngot stort? Har fr mig att det har varit i produktion ett tag och EA har vl ingen annan dundergrej att dra till med. r inte helt otroligt att f en teaser tminstone.
Angende Fallout 4 s r vl gameplay bekrftat till E3? Vad hoppas ni andra mer p? Multiplayer? Ngot annat frn Bethesda? Dishonored 2?
Hoppas p nyheter om nsta Halo, nya Metal Gear Solid och Mirrors Edge (det r fr fan dags fr ett datum nu). Nya spel r alltid kul men kan inte minnas en enda ny IP (det heter s va?) de senaste fem ren som annonserats under E3 och varit ngot att hnga i granen.
S kom igen, bolla med mig, det hr ska ju bli skitkul! Kommer Aisha Taylor vara tillbaka och ltsas vara ett dyft intresserad av TV-spel? Vad r den senaste Kinect-flugan? Vart kommer nsta Assassins Creed som onekligen kommer annonseras via en billig trailer som fr alla att glmma att Ubisoft r spelvrdens sjunkande skepp utspela sig? Hur mycket Sims 4 kommer EAs PK best av? S mnga frgor! Att flja E3 r som att se en dlig spopera; vi r irriterade medan det pgr, vi r missnjda med resultatet, men vi kommer nd tillbaka ret efter.