2015-03-03, 14:54
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Nej, givetvis har h*n inte det. Precis som med alla andra uppgifter h*n har spridit runt sig i tråden. Det är bara en massa skitsnack på h*n och h*ns tuffa flickvänner.

Jag har fått ett namn från två olika håll, som talar i samma riktning som springpojkar0nr1s uppgifter.

Jäklar vad trist stämning det är i tråden, btw.
Citera
2015-03-03, 14:54
Medlem
kkasems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thucydides
tror snarare att det är ett tjacklabb som gått babang än en bombfabrik.

Min tanke också. Inte otroligt att somaliern precis sett klart breaking bad och sett hur "enkelt" det är att koka lite hemma och tjäna pengar. Ner med fel kemikalier och boom.
Citera
2015-03-03, 14:55
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag har fått ett namn från två olika håll, som talar i samma riktning som springpojkar0nr1s uppgifter.

Kan vi få ta del av namnet / facebooken, annars luktar du lika mycket troll som alla andra här som "vet" allting bara för de bott i Nyköping.
Citera
2015-03-03, 14:57
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Kan vi få ta del av namnet / facebooken, annars luktar du lika mycket troll som alla andra här som "vet" allting bara för de bott i Nyköping.

Nej, det kan ni inte. Men de uppgifter jag fått stärker alltså springpojkar0nr1s uppgifter.
Citera
2015-03-03, 14:58
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Nej, det kan ni inte. Men de uppgifter jag fått stärker alltså springpojkar0nr1s uppgifter.

jaha? Du kan ju likväl vara han eller kompis till honom här?! Det stärker med andra ord ingenting här i tråden.
Citera
2015-03-03, 14:58
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ok. Men då kan det väl varit somaliern som höll på med ett bombbygge. Sedan när irakiern kom på besök fick han se skiten och började pilla. Somaliern är med största sannolikhet muslim, då över 99% i Somalia är det.

Vad har det för betydelse om det var en muslim som byggde en bomb om vi inte vet vad han tänkte använda den till?

Om en svensk bygger en bomb som vi inte heller vet vad han tänker använda den till, vad är skillnaden?

Eller utgår du från lösa grunder att han tänkte placera den i en folkmassa? Hur många somalier i Sverige har placerat ut bomber bland folkmassor?
Citera
2015-03-03, 14:59
Medlem
Venators avatar
Citat:

Ett namn som pekar mot någon viss region, etnicitet eller religion?

Jo, faktiskt ovanligt trist stämning även för ABoK och då känner jag mig ändå luttrad. Men framför allt blir jag fortfarande lika förvånad över hur folk på Flashback kan dissa kvällspressen för att vara oseriösa i hur de presenterar och sprider information...
Citera
2015-03-03, 15:01
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
jaha? Du kan ju likväl vara han eller kompis till honom här?! Det stärker med andra ord ingenting här i tråden.

Förutsatt att det jag säger är sant så stärker det springpojkar0nr1s uppgifter. Om just du personligen tror på det eller menar att jag hittar på spelar mig ingen roll.
Citera
2015-03-03, 15:02
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Vad har det för betydelse om det var en muslim som byggde en bomb om vi inte vet vad han tänkte använda den till?

Fundera lite på vad muslimer brukar göra med hemkokta bomber! Inte är det nyårsfirande som toppar den listan.
Citera
2015-03-03, 15:03
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Ett namn som pekar mot någon viss region, etnicitet eller religion?

Vad namnet klingar vet jag inte, men om man kollar på Facebook så verkar det vara irakier, kristna. Somaliern har jag ingen aning om, inget namn heller. Men antar han som de flesta andra somalier är...somalier, och muslim.
Citera
2015-03-03, 15:06
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123

Om en svensk bygger en bomb som vi inte heller vet vad han tänker använda den till, vad är skillnaden?

Eller utgår du från lösa grunder att han tänkte placera den i en folkmassa? Hur många somalier i Sverige har placerat ut bomber bland folkmassor?

Frågan är väl snarare hur många av de bombbyggande somalierna som har för avsikt att placera ut dem bland folkmassor.
Citera
2015-03-03, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Fundera lite på vad muslimer brukar göra med hemkokta bomber! Inte är det nyårsfirande som toppar den listan.

Majoriteten av muslimerna pysslar ju inte med sådant , du kan ju inte hänga ut alla muslimer i värden för att det finns individer som tillverkar bomber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in