2015-03-03, 14:42
Medlem
springpojkar0nr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ok. Men då kan det väl varit somaliern som höll på med ett bombbygge. Sedan när irakiern kom på besök fick han se skiten och började pilla. Somaliern är med största sannolikhet muslim, då över 99% i Somalia är det.

Yes sir.. Det är där det kommer landa tyvärr tror vi.... Vår vän hade inget där att göra, vad somaliern höll på med har jag ingen aning om... För guds skull tro inte på allt tidningarna och polisen skriver, detta kan dom rida på och få en del smet för...
Citera
2015-03-03, 14:46
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av springpojkar0nr1
Yes sir.. Det är där det kommer landa tyvärr tror vi.... Vår vän hade inget där att göra, vad somaliern höll på med har jag ingen aning om... För guds skull tro inte på allt tidningarna och polisen skriver, detta kan dom rida på och få en del smet för...
Var din kriminelle irakiska polare bekant med somaliern eller han som hade kontraktet på lägenheten?
Citera
2015-03-03, 14:48
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Givetvis så är din blattevän heeeelt oskyldig till detta. Ojojoj, hur jävla korkad får man bli.

Oavsett vad du och dina flickvänner inbillar er, så är han garanterat lika skyldig som vad zoomaliern är, och dom båda fick helt enkelt vad dom förtjänade.
Citera
2015-03-03, 14:48
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Vet du namnet på somaliern? Honom finns det ingen anledning att skydda.
Citera
2015-03-03, 14:49
Medlem
Bennybjs avatar
Citat:

Vet du vilken koppling somaliern och irakiern hade? Kan det vara så att somaliern har kopplingar till gängkriminalitet?
Citera
2015-03-03, 14:49
Medlem
karlinges avatar
Citat:

Tror inte ens det finns en somalie här.
Citera
2015-03-03, 14:50
Medlem
springpojkar0nr1s avatar
Citat:

Nej det har jag inte men jag kan nog få fram det under kvällen...
Citera
2015-03-03, 14:50
Medlem
kkasems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Givetvis så är din blattevän heeeelt oskyldig till detta. Ojojoj, hur jävla korkad får man bli.

Oavsett vad du och dina flickvänner inbillar er, så är han garanterat lika skyldig som vad zoomaliern är, och dom båda fick helt enkelt vad dom förtjänade.

GARANTERAT? Vad grundar du det på? Källor?
Citera
2015-03-03, 14:51
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex

Hur vet du det? Är det så att en av dem höll på att tillverka en bomb så är det inte säkert att de båda två har exakt samma skuld i det.
Citera
2015-03-03, 14:52
Medlem
Thucydidess avatar
tror snarare att det är ett tjacklabb som gått babang än en bombfabrik.
Citera
2015-03-03, 14:52
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Nej, givetvis har h*n inte det. Precis som med alla andra uppgifter h*n har spridit runt sig i tråden. Det är bara en massa skitsnack på h*n och h*ns tuffa flickvänner.
Citera
2015-03-03, 14:53
Medlem
Thucydidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Circle jerk
Informationen om att de inte kunnat avgöra vad som exploderat ter sig mycket underlig i mina öron. Hade de kokat meth hade det ju funnits massa rester. Och en granat eller bomb-hemmabygge måste de väl kunnat fastställa om det varit vid det här laget?

För mig låter det inte alls underligt. Det tar nog ett tag att få dit någon som överhuvud taget vet nånting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in