2015-10-19, 00:12
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memphisdepay
Så du tycker inte det är ett konstigt sammanträffande att samma person som tabba sig i HBK - DIF ställde till med rabalder idag igen? Tack för länken inte sett den innan, varför har inte media spunnit vidare på det?

Du tror inte det finns andra spelare som tabbat sig 2 gånger? Vem som än gör ett självmål mot AIK så kan man nog hitta andra misstag av den spelaren.
Senast redigerad av mazdaq 2015-10-19 kl. 00:15.
Citera
2015-10-19, 00:36
Medlem
Jag_Mejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ja detta har berört många..
Kan dock tycka att det är en aning ironiskt när just Ali Khan ber folk sluta hota hans familj.
Citera
2015-10-19, 01:16
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memphisdepay
Och du tror själv att man smäller in höga summor pre-match när den är uppgjord? Gör man givetvis på livebet. Är väl bara AIKare i sin envishet som kan säga att detta självmålet inte alls är suspekt. Kom igen nu av med glasögonen.

Trots mitt töntiga plastnamn så lovar jag att jag besitter mer kunskap än dig både vad det gäller det svenska språket och vad det gäller fotboll.

Engelska ligan? Den följer jag på soccerway.com.
Oj, här kastas det sten i glashus en masse fröken rättstavning.

Endast en gravt sinnessvag samt mongoloid konspirationshistoriker med foliehatten på svaj kan i ärlighetens namn ens komma på tanken att Ali Kahn bidar sin tid till sista övertidsminuten för att därefter spela ut sin diaboliska plan att skjuta bollen i eget mål efter en slumpartad situation i samband med en hörna.

Är du riktigt frisk människa? Har du glömt att ta din medicin?

Om du i din fortsatta existens här på detta forum vill leka lika styv på linan samt briljera med din fantastiska kunskap gällande det svenska språket kan jag tänka mig att ställa upp som korrekturläsare vad det gäller dina undermåligt uppbyggda meningar, satsfel, syftningsfel och din extremt vidriga och klassavslöjande ovana att blanda in engelska ord i vårt vackra språk då jag ogillar att se folk göra sig till åtlöje.

Jag kräver ingenting i utbyte förutom att du raderar din signatur där du försöker dominera en mångårig skribent som uttryckt sin åsikt, rätt eller fel är ointressant men det beteendet säger en hel del om hur du är som människa.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2015-10-19, 04:20
Medlem
Förstår inte tjatet om läggmatch imorgon när en matchen ändå är helt ointressant för AIK när det gäller guldet. Vi måste ta 6 poäng sista två matcherna och då är inte IFK ett hot.

Förstår inte heller de om ser AIK som favorit till guldet. Om Norrköping vinner imorgon så är det ju kört för AIK.
Citera
2015-10-19, 06:28
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
utan att orka leta upp specifika sekvenser och timestamps (då jag inte ens vet var jag kan se hela matchen nu) så bör det garanterat funnits situationer där ali khan hade kunnat felpassa/snubbla/whatever när han som sista man hållt bollen i backlinjen (antagligen en situation som iaf uppstått ett tiotal gånger som mittback) och blivit stressad av en AIKare. hade ju klart sett "finare" ut än att snyggt placera den i nedre hörnet...

Det är där någonstans jag landar också. Är det uppgjort gör man ju inte såna där obvious självmål, utan då är det som du säger "snyggare" att tappa en markering eller att inte ta i helt i en löpning. Det förhindrar dock inte målet från att vara fullständigt obegripligt, men troligtvis inte medvetet.
Citera
2015-10-19, 06:42
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Förstår inte tjatet om läggmatch imorgon när en matchen ändå är helt ointressant för AIK när det gäller guldet. Vi måste ta 6 poäng sista två matcherna och då är inte IFK ett hot.

Förstår inte heller de om ser AIK som favorit till guldet. Om Norrköping vinner imorgon så är det ju kört för AIK.

3 poäng på två matcher går ju att ta ikapp? Det förstår du väl?
Citera
2015-10-19, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
3 poäng på två matcher går ju att ta ikapp? Det förstår du väl?

Det finns tyvärr inte en chans att Norrköping tappar poäng hemma mot redan utslagna Halmstad och sedan så har de ju minst 4 måls bättre målskillnad om de vinner ikväll.
Citera
2015-10-19, 09:35
Medlem
Ezels avatar
Nu är jag jäkligt lack på att inte hänga med i snacket om Allsvenskan och Europa League.

Överallt snackas det om att 'Malmö FF jagar en fjärdeplats för att få kvala till Europa League' men de tabeller jag hittar visar bara att följande händer i toppen av Allsvenskan:
1. Kval till Champions League
2. Kval till Europa League
3. Kval till Europa League

T.ex. Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/statistik/
Eller Wikipedia: https://sv.wikipedia.org/wiki/Fotbollsallsvenskan_2015#Placering_efter_omg.C3.A5 ng

Var fanken finns det på pränt att fjärdeplatsen spelar någon som helst roll för Malmö FF? VAR?!?
Citera
2015-10-19, 09:38
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezel
Nu är jag jäkligt lack på att inte hänga med i snacket om Allsvenskan och Europa League.

Överallt snackas det om att 'Malmö FF jagar en fjärdeplats för att få kvala till Europa League' men de tabeller jag hittar visar bara att följande händer i toppen av Allsvenskan:
1. Kval till Champions League
2. Kval till Europa League
3. Kval till Europa League

T.ex. Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/statistik/
Eller Wikipedia: https://sv.wikipedia.org/wiki/Fotbollsallsvenskan_2015#Placering_efter_omg.C3.A5 ng

Var fanken finns det på pränt att fjärdeplatsen spelar någon som helst roll för Malmö FF? VAR?!?

Det skulle vara om Göteborg, Norrköping eller AIK vinner cupen. Är ju inte helt omöjligt. Jag tror det finns chans.
Citera
2015-10-19, 09:40
Medlem
Salorms avatar
Det mest intressanta i hela diskussionen om Ali Khan's självmål var med mening eller inte vore om man vänder på steken och han hade gjort liknande mot Götelaborg eller Peking. Varenda sork på den här sidan Atlanten hade gått bananas och krävt SvFF's absoluta granskning samt avsked av hela Halmstad från fotbollssverige.
Citera
2015-10-19, 09:42
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det mest intressanta i hela diskussionen om Ali Khan's självmål var med mening eller inte vore om man vänder på steken och han hade gjort liknande mot Götelaborg eller Peking. Varenda sork på den här sidan Atlanten hade gått bananas och krävt SvFF's absoluta granskning samt avsked av hela Halmstad från fotbollssverige.

Var ju inte lika tydlig tabbe men Halmstad bjöd ju faktiskt Göteborg på tre poäng i våras.
Citera
2015-10-19, 10:04
Medlem
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här