Citat:
Ursprungligen postat av
memphisdepay
Och du tror själv att man smäller in höga summor pre-match när den är uppgjord?

Gör man givetvis på livebet. Är väl bara AIKare i sin envishet som kan säga att detta självmålet inte alls är suspekt.

Kom igen nu av med glasögonen.
Trots mitt töntiga plastnamn så lovar jag att jag besitter mer kunskap än dig både vad det gäller det svenska språket och vad det gäller fotboll.
Engelska ligan? Den följer jag på soccerway.com.

Oj, här kastas det sten i glashus en masse fröken rättstavning.
Endast en gravt sinnessvag samt mongoloid konspirationshistoriker med foliehatten på svaj kan i ärlighetens namn ens komma på tanken att Ali Kahn bidar sin tid till sista övertidsminuten för att därefter spela ut sin diaboliska plan att skjuta bollen i eget mål efter en slumpartad situation i samband med en hörna.
Är du riktigt frisk människa? Har du glömt att ta din medicin?
Om du i din fortsatta existens här på detta forum vill leka lika styv på linan samt briljera med din fantastiska kunskap gällande det svenska språket kan jag tänka mig att ställa upp som korrekturläsare vad det gäller dina undermåligt uppbyggda meningar, satsfel, syftningsfel och din extremt vidriga och klassavslöjande ovana att blanda in engelska ord i vårt vackra språk då jag ogillar att se folk göra sig till åtlöje.
Jag kräver ingenting i utbyte förutom att du raderar din signatur där du försöker dominera en mångårig skribent som uttryckt sin åsikt, rätt eller fel är ointressant men det beteendet säger en hel del om hur du är som människa.
Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.