2015-06-07, 21:19
Medlem
Satt på rad 1 på Tele 2 och den där mattan är tragisk. Ser ut som något som används för en monter på Hornbach eller nåt.

Som sagt, obegripligt att man accepterar underlaget.
Citera
2015-06-07, 21:20
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Äh, han hade tur, om du käftar emot så kan du väl läsa vad farbror Bosse hade att säga om den, och jag citerar, dokumenterat målfarlige, anfallaren Quirinio.

http://www.svenskafans.com/fotboll/111318.aspx
Alla kan göra fel någon gång, bara att gå vidare och lära sig.

Citat:
Ursprungligen postat av vf
Den där plastskiten är en katastrof, Batan fipplade som fan när Engvall fick öppen gata mot mål.
Obegripligt att att Hammarby och DIF accepterar det underlaget.

IFK är sjukt starka nu, folk borta och annan uppställning men ändå vinner dom.
Vi har viktigare saker för oss, som att klara kontraktet, hantera ekonomin och vår stora spelaromsättning. Byte av underlag (som troligtvis skulle innebära en hyreshöjning) finns med andra ord inte på agendan. Men om ni tycker att det är så illa kan ju ni gå ihop med Malmö och betala för gräs på Tele2. Ni skulle säkert tjäna på det, så mycket fokus ni lägger på saken.
Citera
2015-06-07, 21:21
Medlem
erikp121s avatar
Förbjud konstgräs. Förbjud gräs. Riktig fotboll spelas på grus.

Fan vad äkta de där härliga damm-molnen efter en sinnessjuk glidtackling är. Även regndagar med pölar på planen går inte av för hackor.
Citera
2015-06-07, 21:35
Medlem
snillet_1s avatar
Fan vad man tappar respekt för Molins som stampar en liggande spelare på vad som ser ut som sidan på knät när han själv har varit borta med två långtidsskador. Jävla idiot. Fantastiskt att han klarar sig med gult.
Citera
2015-06-07, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Allvarligt, årets Blåvitt behöver inte Vibe. Han har faktiskt varit rätt blek i vår, inte alls lika tongivande som i höstas. Årets Blåvitt är ett kollektiv där alla jobbar för varandra. Rieks och Ankersen är betydligt viktigare för oss än vad Vibe är, vilket var rätt uppenbart idag.

Vem hade du tänkt ska stå för målen annars?
Citera
2015-06-07, 21:41
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Fan vad man tappar respekt för Molins som stampar en liggande spelare på vad som ser ut som sidan på knät när han själv har varit borta med två långtidsskador. Jävla idiot. Fantastiskt att han klarar sig med gult.

Molins verkar ju vara ett ärkesvin.
Har han inte gjort något liknande förra året? Eller tänker jag på Rosenberg? Var iaf matchen mot Hammarby som malmö mötte i svenska cupen.
Citera
2015-06-07, 21:42
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWorldwide

Hans ersättare?

De som gjort våra mål hittills? Vibe har bara 5 baljor på 13 matcher.
Citera
2015-06-07, 21:45
Medlem
DonDrapers avatar
Tycker inte man ska klanka ner allt för mycket på Vibes vår. Hans fina rörelsemönster, "grislöpningar" och allmänna slit har gett oss mycket den här säsongen. Han har inte samma sjuka utdelning som 2014 men det är svårt att begära.
Citera
2015-06-07, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Man kan ju fråga honom på twitter hur han resonerade. Lär väl inte få något svar men om tillräckligt många frågar så kanske. Lite äckligt i alla fall att se alla blinda MFFares hyllningar efter matchen. https://twitter.com/guillemolins10/status/607629133179428864
Citera
2015-06-07, 21:53
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWorldwide

Tja, Vibe har gjort 5 av 19 mål i årets blåvitt, inte på något sätt oersättlig och åtminstone Engvall har potential att fylla hans plats om han försvinner. Annars ser jag det som rätt självklart att Gren har en ersättare redo om han nu försvinner.
Senast redigerad av MangoChutney 2015-06-07 kl. 21:56.
Citera
2015-06-07, 22:08
Medlem
erikp121s avatar
Någon som kan bekräfta eller dementera att domare Johan Hamlin som dömde dagens match bor i Strängnäs och är född 1985?
Citera
2015-06-07, 22:11
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Molins verkar ju vara ett ärkesvin.
Har han inte gjort något liknande förra året? Eller tänker jag på Rosenberg? Var iaf matchen mot Hammarby som malmö mötte i svenska cupen.

Som jag minns det sparkade han någon på knät. Blir så jävla sur bara jag tänker på aset. Hoppas att han blir skadad igen och får ge upp fotbollen, den äckliga idioten. Fan vad jag hatar honom. Vidrig spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in