2015-04-07, 13:37
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Jag är en smula orolig över hur vi ska få fart på offensiven, ser tunt ut på anfallsfronten. Att spela med två sittande mittfältare då är lite av offensivt självmord. Kör med Mrbati som offmitt och Johnson som bollmottagare, då kan det bli något.

Håller med. Jawo måste bort från startelvan och Mrabti måste in som offensiv mittf. De gånger Jawo imponerat på mig det senaste året är när han hoppat in på vänsterkanten och slitit.
Citera
2015-04-07, 13:39
Medlem
Varför fick Jawo så långt kontrakt av Djurgården? har han hög lön också?
Citera
2015-04-07, 13:47
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JevlaTomteVerkstad

Var väl Jawo som krävde det för att skriva på? Eller kommer jag ihåg fel nu
Citera
2015-04-07, 13:54
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Haha ja på båda....
Han hade ju nån flytsäsobg för två-tre år sedan och fick ett jävla sju-åtta års kontrakt i näven.

Gg dif.
Citera
2015-04-07, 13:56
Medlem
Bigbadwolfzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnbauerGrisen
Lejerus som dömmer eller?

Det hade varit något... Lerjéus visar rött kort så många gånger att matchen får avbrytas och bägge lagen får noll poäng. Fyfan vad han är usel.

Han har redan lyckats med konststycket att dömma bort både AIK och MFF den här säsongen.
Senast redigerad av Bigbadwolfzor 2015-04-07 kl. 14:00.
Citera
2015-04-07, 14:05
Medlem
Citat:

Det är en persons verk, nämligen sportchefen, som har en tendens att på lösa boliner skriva för långa kontrakt. Han är älskad bland många men inte av mig. Jag har alldeles för höga krav för det.
Citera
2015-04-07, 14:40
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Det är en persons verk, nämligen sportchefen, som har en tendens att på lösa boliner skriva för långa kontrakt. Han är älskad bland många men inte av mig. Jag har alldeles för höga krav för det.

Var det Bosse eller Tommy som kritade in Jawo?
Citera
2015-04-07, 14:44
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadwolfzor
Det hade varit något... Lerjéus visar rött kort så många gånger att matchen får avbrytas och bägge lagen får noll poäng. Fyfan vad han är usel.

Han har redan lyckats med konststycket att dömma bort både AIK och MFF den här säsongen.

Han är verkligen rutten, hur kan han få fortsätta dömma? Det är som att låta en rattfull person plöja rakt in i en folkmassa och sedan fortsätta köra. Någon måste sätta stopp den här clownen.
Citera
2015-04-07, 15:02
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Var det Bosse eller Tommy som kritade in Jawo?

Jawo skrev kontrakt i början av 2014, dvs efter Bosses tillträde (november 2013).
Citera
2015-04-07, 15:07
Medlem
chots avatar
jag älskar verkligen att kolla och spela fotboll! det är så jädra kul! Heja allsvenskaN!
Citera
2015-04-07, 15:21
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Om vi hade kunnat spela Brustad - Goitom - Bahoui på topp med Blomberg som offensiv innermitt så hade vi haft det bästa kontringslaget i Allsvenskan. Defensivt tror jag inte att vi är redo ännu tyvärr men det får vi se på torsdag.

Kan nog tycka att Vibe - Engvall - Rieks - Ankersen är det bästa i kontringsväg ett Allsvenskt lag har.

/feldgrau
Citera
2015-04-07, 15:29
Medlem
gato12s avatar
Njaa, tycker nog Beasara-Hallenius-Söderqvist är Allsvenskans vassaste kontrare.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in